9/26/2013

Testuj z Esy,floresy,fantasmagorie - FLOSLEK


Mam dla Was pewną propozycję. Jakiś czas temu otrzymałam całkiem sporą paczkę od Flosleku .
Bardzo cenię sobie kosmetyki tej firmy i z nieukrywaną radością zabieram się do testowania.
Z uwagi na fakt, iż otrzymałam produkty podwójne - pomyślałam o podzieleniu się z Wami.
Nie będzie to jednak typowe rozdanie.
Do zabawy zapraszam chętne osoby, które zechcą testować kosmetyki FLOSLEK razem ze mną i zobowiązują się do ich recenzji na blogu swoim lub moim (tzw. recenzja gościnna).



Dostępny jest następujący zestaw:


Wiem, że wiele z Was przykłada wagę do składu kosmetyków, dlatego zaprezentuję go poniżej..

1. Masło do ciała - opuncja i biała herbata
i skład:
2. Krem pod oczy i w okolice ust
skład:
3. Wazelina do ust - waniliowa
Skład:





Zbieram zatem zgłoszenia od osób chętnych. Mam nadzieję że zasady są przejrzyste ale dla uporządkowania:

1. Zgłoszenie obejmuje osoby, które zobowiązują się do wystawienia recenzji testowania otrzymanych kosmetyków w terminie do 3 miesięcy od otrzymania produktów i przesłania linku na adres:
esy.floresy.fantasmagorie.blog@gmail.com.
2. Organizatorem rozdania - Testuj z Esy,floresy,fantasmagorie jestem ja. Sponsorem produktów jest firma Floslek. Kosmetyki zostałą przesłane na mój koszt tylko na terenie Polski.
3. Obowiązkowe pytania znajdują się w poniższym formularzu zgłoszeniowym.
4. Będzie miło jeśli polubisz na Facebooku profil Floslek 
5. Zostawisz kometarz według wzoru

Zgłaszam się do testowania:
Lubię na fb Floslek jako:


Zgłoszenie przyjmuję w terminie 26.09 - 18.10.
Zapraszam.


















35 komentarzy:

  1. Zgłaszam się do testowania: Milena M
    Lubię na fb Floslek jako: Milena Mn

    OdpowiedzUsuń
  2. Esku kochany, a jest opcja, żeby testować bez wazeliny? Bo po przygodzie z nią w balsamie BBW wolę nie ryzykować :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. M kochanie - wolałabym żeby do testów poszedł cały zestaw, zależy mi na szczerej opinii na temat wszystkich prodktów, sama rozumiesz..
      Doskonale pamiętam Twoją NIE-przygodę ;) dlatego zrobiłam zdjęcia składów :)

      Usuń
    2. Jasne, rozumiem :)))
      W takim razie powodzenia wszystkim! :)

      Usuń
    3. Super :) myślę że to nieostatnia tego rodzaju akcja ;)

      Usuń
  3. Powodzenia życzę ;)
    Ja mam wazelinkę waniliową i jest bardzo przyjemna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się do testowania: nika88
    Lubię na fb Floslek jako: One more dress

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się do testowania: Bluszcz89
    Lubię na fb Floslek jako: katarzyna r.

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia!

    Esiu, a jak pachnie ta opuncja z białą herbatą? Moje klimaty czy raczej nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo świeżo, zdecydowanie Twoje klimaty Kasik :*

      Usuń
  7. Zgłaszam się do testowania: Arcy Joko
    Lubię na fb Floslek jako: Arcy Joko
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach Esie, rezygnuję z chęci testowania, nie to żeby mi nie odpowiadało, ale właśnie nawiązałam współpracę w której dostanę krem pod oczy właśnie i zwyczajnie nie będę w stanie testować dwóch na raz :) także powodzenia dziewczynom :)

      Usuń
    2. Jasna sprawa:) Dzięki za info Jokuniu :)

      Usuń
  8. Zgłaszam się do testowania: Edyta Ooo
    Lubię na fb Floslek jako: Edyta K.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się do testowania: Fraise26
    Lubię na fb Floslek jako: My strawberry fields

    OdpowiedzUsuń
  10. ja chętnie przetestowałabym to masło, ale nie będę zabierać szansy innym dziewczynom i zrobię to kiedyś na własną rękę :) wazelinę już recenzowałam (tyle że zapach pomarańczowy), więc... miłego używania tej, która otrzyma kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam sie do testowania: Krytyczka
    Lubie na Fb Floslek jako: Beata K.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie masz dobre serce, miło że postanowiłaś podzielić się i uszczęśliwić innych ;)
    Ja nie skorzystam, bo masełko mam w zapasach, a wazelinkę, tyle że poziomkową, już drugą miziam - lubię ją bardzo, nie tylko na usta, ale i na skórki paznokci :)
    Buziole ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to dobry pomysł z wazeliną - dzięki Skarbie za podpowiedź :)
      Najbardziej w świecie lubię się dzielić :) cieszę się, że mam ku temu sposobność :)

      Usuń
  13. Zgłaszam się do testowania: little sunshine.
    Lubię na fb Floslek jako: little sunshine.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się do testowania: Sekrety naszego piękna
    Lubię na fb Floslek jako: Katarzyna Ł*****

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się do testowania: MMMaloka
    Lubię na fb Floslek jako: Mariola Merkel (Lakierkowo)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się do testowania: Mika ;)
    Lubię na fb Floslek jako: My beauty world - Mika

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się do testowania : Magdalena N.
    Lubię na fb Floslek jako: 30plus Beauty blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się do testowania: Fabryczna
    Lubię na fb Floslek jako: Zakupowa Fabryczna

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się do testowania: Julia Małgorzata Sternik
    Lubię na fb Floslek jako: Julia Małgorzata S.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się do testowania: pink.grincz
    Lubię na FB floslek jako: Natalia M.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się do testowania: Edyta H., allthesnuff.blogspot.com
    Lubię jako: Edyta H.

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się do testowania: zaczarowanaa
    Lubię na fb Floslek jako: nie mam, bo chyba nie był to warunek obowiązkowy?

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam sie do testowania: Angelika Ś.
    Lubie na Fb Floslek jako: Angelika Ś.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się do testowania: puszka
    Lubię na fb Floslek jako: Puszka Grafomanka

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger