9/15/2013

Moje małe przestrzenie

Dawno temu obiecałam pokazać jak wygląda obecnie moja łazienka, która przeszła baaardzo długą drogę remontową, bynajmniej nieusłaną różami...
Efekt mnie cieszy ale zabrakło środków do wykończenie, bo staram się dobierać każdy element taki jak chcę. A że to co chcę kosztuje tyle ile nie mam, więc czekam :) na nagrodę w listopadzie :)
Jednakowoż wiem, że klika z Was czeka na relację..
Więc zapraszam :)

Projekt przedstawiałam tutaj 
Wiadomo, że codzienność  odbiega od planowanego idału;) 

Najbardziej jestem szczęśliwa, że udało się schować widoczne uprzednio rury gazowe - w schludnym, podwieszanym suficie typu "fortepian"



Ale, ale ...zacznijmy od początku...otwieramy drzwi...



Półeczka nad wanną - część lewa ...


i część prawa...



Wnętrze szulfadki ...

I łazienkowe detale....
prysznic 


I umywalka :)



Toaleta na szczęście jest oddzielnie...

Jest mikroskopijna szczerze mówiąc...tuż po otworzeniu drzwi prezentuje się tak:


Naprzeciwko jest przyklejone wielka tafla lustra, która ma za zadanie powiększyć tą śmieszną przestrzeń ..Wcześniej wisiało lustrko klasyczne, w które cyklicznie waliłam się po ciemku w głowę:) 



Kinkiecik jest dumą, długo na niego polowałam :)


Tak jak mówiłam na początku brakuje jeszcze klilka rzeczy - w łazience przede wszystkim rolety, jakiegoś kwiatka..Mam na oku figurkę pewnej pani..Jak kupię to Wam pokażę :)
Jeśli chodzi o toaletę to poszukuję ciekawego pojemnika na papier toaletowy..nic mi nie wpadło w oko pói co a jak już wpadło to kosztuje, bagatela 700 zł - trochę jednak przesada:)
Ciekawa jestem co myślicie o moich małych przestrzeniach?

102 komentarze:

  1. całość pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi to słyszeć/widzieć :) troszkę się wstydziłam pokazać - Dzięki wielkie:)

      Usuń
    2. nie rozumiem, czego tu się wstydzić ? założę się, że większość będzie Ci zazdrościć ;p

      Usuń
    3. Marcepanko - to jednak bardzo prywatny kawałek świata:)
      Gullinse - dziękuję :)

      Usuń
  2. jejjj Gosia jak ja Ci azdroszczę takiej ladnej łazienki :D i kinkiecik cuuuudo! ja niestety na stancji łazienke mam z 2 czasami 3 facetami... nie jest latwo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rany...z trzema facetami...As to ja rozumiem czego Ty czasem jesteś taka władcza:D
      Chodż do mnie - dam Ci babeczkę do kąpieli, zapalę świeczuszkę i dam włochaty ręcznik:)

      Usuń
    2. :D haha no tak moja władczość musi czasem dac o sobie znać, bo by na głowe mi wleźli :D
      włochaty ręcznik mnie przekonał <3

      Usuń
    3. Jessssooooo, urządza orgie w łazience i jeszcze narzeka!

      Usuń
    4. orgia + włażenie na głowę + władczość As i wyłania się kompletny obraz całej sytuacji...

      Usuń
    5. chętnie oddam dwóch :D zostawie sobie tylko Damisia :)
      także jakas chętna jest?:D

      Usuń
    6. Ja poproszę - bruneta w wieku 33 - 35 :D
      mało - śmiganego, może być niemową :D

      Usuń
    7. Nie dzięki, ja tam jestem zadowolona ze swojego stanu posiadania ;)

      Usuń
    8. Esku - czemu niemową? ;P

      Usuń
    9. żeby nie jojczył wciąż i wciąż - najlepiej żeby milczał jak Pan Darcy oo :D

      Usuń
    10. No tak, milczenie jest złotem itd ;)

      Usuń
  3. muszę przyznać, że to przyjemne dla oka wnętrze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale się ucieszyłam, jak zobaczyłam tego posta! :) I ja i mój wewnętrzny Szpieg ^^
    Bardzo przytulne wrażenie sprawia całość! :)
    Kinkiecik super i bardzo podobają mi się te mozaikowe wzorki na półeczce w łazience :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no głównie tego Emusiowego wewnętrznego szpiega miałam na sumieniu :)
      Mazaike celowo zostawiłam taką dość surową - nie wypełniałam fugami:) ten wzorek leci dookoła łazienki po całości oprócz "drzewnej ściany":)

      Usuń
    2. Szpieg czuje się połechtany :D

      Bardzo fajny efekt uzyskałaś - od razu wpada w oko :)

      Usuń
  5. bardzo mi się podoba, chociaż to nie w moim stylu, ale ostatnio bardzo lubię podpatrywać łazienki. Rodzice zrobili remont i zgapię od Nich "kolorowe światełka" w łazience ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jest też bajerek schowany pod półeczką nadwannową - a mianowicie dioda światełkowa - ale biała nie kolorowa :) ja też lubię oglądać czyjeś łazienki bardzo, bardzo:)

      Usuń
  6. ojejuuu, uwielbiam oglądać cudze łazienki, jak widzę jakąś ładną, to od razu zazdroszczę, że ja takiej nie mam :D już z trzysta sześćdziesiąt trzy inne łazienki zawładnęły mym sercem <3 w Twojej chętnie bym się wykąpała... ja zamiast oddzielnego klozetu mam obecnie dużą, przestronną kabinę prysznicową (pomysł autorski po tym, jak dostaliśmy odmowę ze spółdzielni w kwestii wyburzenia ściany i zrobienia jednej dużej łazienki z dwóch wypierdków).

    very stylish, bejb :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widzę problemy - chodź, chodź się kąpać - wszystko mam co trzeba - mam trzy włochate ręczniki - jeden dla As, drugi dla Ciebie..trzecim podzielę się z Belką :)

      ja wymyśliłam sobie wyburzenie ściany do kuchni i tym samym mam otwartą przestrzeń a nie wąską kiszkę przedpokojową :)

      Usuń
  7. wszystko ma swoje miejsce- bardzo dobrze zagospodarowana przestrzeń :) ja tez szykuje się do kilku zmian :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się - bo przyznam, że wcześniej w mojej łazience panował trudny do okiełznania chaos, który zaprzeczał idei wypoczynku :)

      Usuń
  8. Tak, równiez podoba mi się łazienka :)) Ja miałam 3 łazienki do zagospodarowania i każda jest w innym stylu :D Jedna wesoła, druga “bogata“, a trzecia... zwykła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie Ci - mogłaś się bawić :) u mnie ciężko cokolwiek wprowadzić bo przestrzeń śmiesznie mała :)

      Usuń
    2. Ale fajnie zagospodarowana :) Nawet najmniejsze pomieszczenie można świetnie urządzić :)

      Usuń
  9. ładnie wszystko się komponuje ze sobą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że tak to odbierasz :) staram się jak mogę ale nie mam raczej zmysłu dekoratorskiego :)

      Usuń
  10. KOchana ale piekniee! :D :* No zazdraszczam jest tak elegancko, tak kobieco, tak PIĘKNIE! że zazdraszczam no! :D Te półeczki koło wanien są świetne ;) I ile Ty masz kosmetyków! :D
    Pięknie, pięknie jest! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) dziękuję :)
      To część kosmetyków najbardziej podręczne - reszta zajmuje dwie komody :D

      Usuń
  11. sama chętnie wpadłabym do takiego domowego Spa! jest cudowne ! ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam - szukam jeszcze zapierającej dech (no może niekoniecznie;)) świeczki :)

      Usuń
  12. Ślicznie wszystko wygląda:), bardzo lubię jak jest tak ładnie poukładane na półęczkach i w szufladach, ja często robię porzadki w swoich, wszystko musi mieć swoje miejsce :)
    Kinkiecik widać, że wyszukany :) ,cudny:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chaos oswojony można powiedzieć :) Wiesz, szukałam długo ale znalazłam za śmiesznie małe pieniądze- bardziej niż kupować - lubię - polować;)

      Usuń
  13. W mieszkanku do którego planujemy z H. się wprowadzić również jest mała łazienka i pragnę zrobić z niej cudowną łazienkę, w której będę chciała przesiadywać, jak każda kobieta :)) wygląda rewelacyjnie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łazienka to prawdziwa ostoja - miejsce wypoczynku i przyjemności :)

      Usuń
  14. Toaleta niby mała ale jaka piękna półeczka nad nią, takie detale robią atmosferę.
    Podobają mi się kolory w łazience, są bardzo eleganckie ale i klimatyczne:) Ciekawa jestem jak wygląda tajemnicza pani :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sobie pomyślłam, że kibelek też może być uroczym miejscem a nie wyłącznie postrachem dla bakterii :)
      Jak się znajdzie, to pokażę - tą Panią :)

      Usuń
  15. Doskonała łązieneczka, a na lewej półce widzę moje perfumki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowna taka łazieneczka, piękne kolory no i ile wspaniałości kosmetykowych! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję pięknie - dominuje biel i brąz (ciemny - czekolada) plus srebro :)

      Usuń
  17. Bardzo ładnie to wszystko wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi podoba się Twoja łazienka i toaleta też - piękne detale, świetny projekt i te półeczki mają wiele możliwości, ja trzymam swoje kosmetyki na lustrze, co mnie trocha wkurza - piękności! Kinkiecik bajeczny, uwielbiam taki styl ;)
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buziaczki Tanisiu :* wcześniej też miałam kosmetyki na lustrze..:)

      Usuń
  19. wreszcie łazienka Eskowa :)

    <3 uroczo zaprojektowana niewielka przestrzeń.. widać klasę :*
    trzymam kciuki za skompletowanie wszystkich wymarzonych elementów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Catku :* pomalutku ale konsekwentnie - w tym przypadku staram się szukać z głową i unikać przypadkowych duperelek :)

      Usuń
  20. Ja mam łazienkę brązowo kremową i już takiej nie chcę. Jakoś na początku podobała mi się, ale stwierdziłam, że chcę całą w bieli :-) Tak jak kuchnie mam biało czarną z połyskiem- to są bardziej moje klimaty. Nie mniej- Twoja ładnie się prezentuje :-) Ja też mam mikro łazienkę.... 2 m x 1,2m, ale na szczęście nie mam w niej toalety tylko osobno. pozdrawiam ! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam nad totalną bielą ale jednak nie -myślę, że nie czułabym się aż tak dobrze w sterylnej bieli - bardzo lubię kontrasty ale w łagodnym tego słowa znaczeniu. Widziałam Twoją kuchnię = jest śliczna:)

      Usuń
  21. Remont łazienki jest moim marzeniem.
    Obecnie jest jaka jest, ale przyjemność z przebywania tam żadna.

    Przepiękne detale, długa półka na kosmetyki mi się marzy.
    Często jest tak że te hotelowe łazienki, chciałabym zabrać jako pamiątkę z podróży, szkoda że się tak nie da.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doskonale CIę rozumiem ...długo czekałam na ten remont...ciężkie przeboje z nim były no ale to wszystko idzie w niepamięć, kiedy się moczę w wannie :)

      Usuń
  22. Bardzo mi się podoba!
    Kolorystyka tak jak lubię, piękny kinkiet.
    Mnie się jeszcze ta półeczka ze zdjęciem bardzo podoba.
    Jednym słowem - świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przytulnie bardzo i ładnie! :) Ja nie mogę się doczekać remontów u siebie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) Remont to trudne przeżycia alee warto to przetrać...;)

      Usuń
  24. Bardzo ładna :) Mnie się marzy totalna biel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Totalna biel nie jest dla mnie :) ale też mi się podobają u kogoś :)

      Usuń
  25. Ślicznie!! Bardzo podoba mi się umywalka w łazience.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) nie spodziewałam się, że jest aż tak pojemna :)

      Usuń
  26. Pieknie Kochana. Z takiej lazienki nie wychodzilabym w ogole a do wanny robilabym tylko swieza dolewke goracej wody. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. CO też czynię Kasiek z niekłamaną przyjemnością :) ostatnio skąpałam niechcący książkę ale spokojniee - to taka "łazienkowa" pozycja - czyli Bridget Jones - parę razy już chciała się kąpać szalona :)

      Usuń
  27. marzenie miec taka :) naprawde cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładna ta Twoja łazienka :) Przyjemna dla oka, mogłabym się w takiej relaksować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Długo na nią czekałam a relaks w niej jest koniecznym elementem dnia :)

      Usuń
  29. Piękną łazienkę stworzyłaś. Teraz tylko kilka świeczek, dobra książka, kula do kąpieli i cudowny relaks... ale się rozmarzyłam w ten ponury poniedziałkowy poranek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie - właśnie w tej kolejności, czynię tak codziennie :) to mój rytuał :)

      Usuń
    2. Ale Ci zazdroszczę. U mnie tylko szybkie prysznice ;(

      Usuń
  30. Bardzo ładnie wykonana Twoja wizja :)
    Podoba mi się kolorystyka, duuuże lustro i te wszystkie babskie akcenty.
    Bardzo ładnie się ze wszystkim pomieściłaś :)
    Ogromnie Ci zazdroszczę takiej łazienki.
    Moja jest jeszcze mniejsza i KIEDYŚ może będzie mnie stać na jej remont :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie pralka wylądowała w przedpokoju :) ale tym samym zyskałam dużą półkę hehe :)

      Usuń
  31. Bardzo fajnie zagospodarowana łazienka :) Ma mam niestety razem z wc...

    OdpowiedzUsuń
  32. Świena organizacja :D
    Cóż za porządek :)
    Bardzo mi się podobaja Twoje małe przestrzenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) posprzątałam do zdjęcia :) Dziękuję ślicznie :)
      Sama nie spodziwałam się, że szafka pod umywalką okaże się być taka pojemna:)

      Usuń
  33. łazienka bardzo, bardzo w moim guście, uwielbiam takie kolory. przepięknie to wymyśliłaś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) jeszcze kilku rzeczy brakuje mi do całościowego zachwytu:)

      Usuń
  34. Śliczna łazienka, nie mogę się napatrzeć! Wszystko pięknie ze sobą współgra :) W sumie taka łazienka mogłaby być spełnieniem moich łazienkowych marzeń: jest wanna i osobna toaleta :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o marzenia Kotku to życzyłabym Tobie i sobie jednak większych przestrzeni:)

      Usuń
  35. ale super :) i do tego czyściutko i te kosmetyki , ach też chcę taką :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Przepięknie, wszystko trafia w mój gust, a ten kinkiet?! w ogóle wow!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Nigdy bym się nie spodziewała - w tym sensie, że wydawało mi się, że masz inny gust - bardziej kolorowy, oryginalny, wiesz:)

      Usuń
  37. Pojemnik na papier za 700 zł? Naprawdę ogromna przesada. Całość prezentuje się bardzo ładnie :) Aż żal wychodzić :D Życzę powodzenia w dalszych poszukiwaniach =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie = dlatego na razie nie mam nic - upoluję sobie :) dzięki ;)

      Usuń
  38. u mnie też jest obecnie remont łazienki i nie mogę się doczekać końca ;P a u Ciebie jest bardzo ładnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Kinkiecik faktycznie fajny;) połączenie kolorów bardzo mi się podoba, i wszystko tak ładnie poukładane:P u mnie jest istny rozgardiasz:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wcześniej miałam straszny chaos, który niekorzystnie wpływał na moje samopoczucie :) teraz widzę Jaka jest różnica:)

      Usuń
  40. Ależ to wszystko pięknie wygląda. Co sie zaś tyczy odpowiedzi na pytanie, to ja uważam że wszystko można ładnie urządzić :) Wystarczy chcieć i mieć odrobinę wyczucia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie że tak - liczy się pomysł:) plus oczywiście porady ekspertów ( jak w przypadku aranżacji schowku na rury gazowe)

      Usuń
  41. strasznie mi się podobają obie przestrzenie :) najbardziej to lustro w kibelku :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger