9/16/2013

7 wpisów subiektywnie


Uwielbiamy wrześniowe słoneczko...


i uwielbiamy czytać blogaski...

7 wpisów subiektynie - kolejna odsłona


Z zapartym tchem czytam opowieść "Miłość na blogersko" u niemodnych polek  - wciągająca lektura a w komentarzach...przegląd społeczeństwa polskiego.
Wydaje Wam się, że poprawnie wymawiacie nazwy kosmetyków? A może macie czasem problem jak powiedzieć l'oksitan - podręcznik przygotowała Agata 
Bardzo podoba mi się idea jubilerskiego pamiętnika, czyli Pandora, taką jak ma Fraise26 
Ciekawy artykuł Lacquer - maniacs o marce Essie - nie wiedziałam, że są różne formuły..

Jako, że moje stopy nie są w najlepszej kondycji, maska bananowa Ekocentryczki jest ciekawą propozycją 

Nic nie poradzę, że łykam lushowe przysmaki jak bocian żabę..teraz ziarenka fasolki u Czarnej Ines zawładnęły moją wyobraźnią.
U Gabrielle  natomiast, przenosimy się w zupełnie inną bajkę...

57 komentarzy:

  1. Agata zabiła mnie tymi nazwami :D a u niemodnych polek tak jak mówiłam Ci prywatnie komentarze w 3/4 są śmieszne/żałosne/, że czytając je jest mi wstyd za to co czytam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też - okazało się, że mówię źle wszystko źle..no prawie, co ciekawe nikt mi nie zwracał uwagi ...l'oksitan = wymawiałam jak loktejn:D

      Usuń
    2. no no ja to teraz podejrzewam, że te aptekarki wszytskie mnie nie rozumialy jak coś chciałam kupić :D hahah

      Usuń
    3. Ja najlepiej mówię palcem wskazującym - w senie o too too niee to z prawej -- nie bardziej z lewej ooo za tym niebieskim..tak - dokładnie to:)

      Usuń
    4. Ja to na L'occitane mówię "LOSITAN" :D
      A co do anonimów na Niemodnych...nie wiem po co dziewczyny znów włączyły im funkcję komentowania :/

      Usuń
    5. hahaha, dziewczyny, ja też wymawiałam źle różne nazwy, L'Occitane to był eloksitejn ;) superhardinglisz :)

      Usuń
    6. to zupełnie nieważne że uczyłam się francuskiego przez bagatela 6 lat :D

      Usuń
  2. U Agata czytałam już wcześniej posta, chętnie do niego wracam :)
    A na niemodne polki swego czasu często wchodziłam, muszę tam znowu zawitać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wracam do Agaty;)
      Niemodnych nie znałam wcześniej - odkrycie tego tygodnia :)

      Usuń
    2. Nie każdy wpis niemodnych czytam, ale te co mnie zainteresują są przeczytane od deski do deski ;)

      Usuń
    3. To dla mnie zupełna nowość - na razie wciągnęły mnie te pasjonujące obawy:)

      Usuń
  3. ja się dowiedziałam o tych dwóch formułach jak ostatnio przechodziłam koło Essie Nail Baru na Mokotowskiej :O
    p.s. jesteś już w Wawie? napisz maila czy coś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, moje plany warszawskie się posypały jak domino z kart :( z planowanego tygodnia, moja wizyta skraca się do trzech dni :(

      Usuń
    2. Na pewno będą jeszcze bardziej sprzyjające okoliczności :) Siostra cioteczna moja jest nauczycielką i długi rok szkolny przed nią a przede mną otwarta droga na stolicę ;)

      Usuń
    3. to daj znać jakby co :)

      Usuń
    4. Również daj znać jak będziesz w stolicy ;*

      Usuń
  4. Wszystko znam :D
    Nie wiem tylko, dlaczego nie obserwowałam niemodnych, ale spoko, nadrobiłam już :D

    Całus w nochala dla Belki! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bambulikta chora:( brzuszek boli i/albo kręgosłup = byłyśmy u lekarza - zobaczymy co będzie :( już jest troszkę lepiej ale mam stracha

      Usuń
    2. zdrowia dla ślicznego nochalka :*

      Usuń
  5. no no no powiedz Belce że ją kocham :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze:) na szczęście reaguje już na otwieranie lodówki, bo już się martwiłam na serio:) - ale dzisiaj głodówka:(

      Usuń
    2. będzie dobrze, Belka to twardy pies! :)

      Usuń
  6. To o nazwach niesamowicie przydatne, bo pisać o nich, to co innego, ale wymawiać... :D Niemodne jak zwykle niezawodne, uśmiałam się ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie.. pisownia a wymowa to całkiem "inna inszość"///Niemodne mnie też doprowadziły do szczerego śmiechu;)

      Usuń
  7. Maska bananowa brzmi niezwykle ciekawa, trzeba będzie ją wypróbować.
    Cieszę się ogromnie, że moja bransoletka przypadła Ci do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam nawet już ją zrobić ale zjadłam surowce:D
      Pięknie rozpoczyna się Twoja przygoda;)

      Usuń
    2. Dzisiaj też żywiłam się bananami, cynamon jednak w mojej diecie nie występuje. Zdecydowanie go nie lubię ;)

      Usuń
    3. Ja z kolei nie mogłabym istnieć bez cynamonu :)

      Usuń
  8. tak, nowa seria na niemodnych to świetne czytadło :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana, jak bardzo chcesz, to Ci pozbieram te ziarenka , nawet przez sito przepłuczę, bo one zawsze i tylko z podłogi zbierane:D
    U Agaty się załamałam, prawie wsio źle wypowiadam :(
    Niemodnych polek nie znałam, muszę tam posiedzieć chwilę dłużej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehee - zastanawiałam się czy może fasolka typu Jaś też się by nadała :))

      Usuń
  10. a ja jestem jak zwykle w tyle i nie znam tych blogów, dobrze, że noc długa !

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam jeszcze tych blogów, ale z przyjemnością poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. chętnie poczytam o tych nazwach, ciekawe ile błędów robiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. No i utknęłam-przeczytałam każdy polecany wpis :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D - o tuuu tuuu można całować ( prawy polik - typu pućka) ;)

      Usuń
  14. Mam czasem problemy z wymawianiem nazw firm kosmetycznych, szczególnie tych brzmiących egzotycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo;) najgorzej jak mnie się wydaje, że w miarę poprawnie mówię a Pani w sklepie robi wieeelkie oczy :))

      Usuń
  15. Radzka na yt zrobiła filmik z wymawianiem francuskich nazw ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nawet nie wiesz, jak miło było mi znaleźć się na Twojej liście! :*
    Co do wymawiania nazw kosmetyków, to największy szok przeżyłam, kiedy zaczęłam uczyć się francuskiego i poznałam zasady wymowy. I nagle okazało się, że guearlin to gerlę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gabrielle - Twój blog jest fascynujący..bardzo cenię ludzi z pasją :)
      Gerlę jest bardzo podstępne ;)

      Usuń
  17. ojej ojej, Essssss, to Ty jesteś autorką mojej okrągłej stówki :D :**************** dziękuję, no i przy okazji cieszę się, że wspólnie szerzymy kaganek oświaty :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Świetna robota po prostu Agata:) jak w pomysłowym Dobromirze podejrzewam że wielu z Nam popukała piłeczka oświecenia LOOL:D

      Usuń
  18. Kurcze.. Tak chętnie bym weszła i poczytała, ale czeka na mnie jeszcze chemia i geografia :/ Aż mi się spać zachciało na samą myśl :D Cudne zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Idę czytać, ciekawi mnie ten przegląd społeczeństwa ;-)

    Lubię takie wpisy!

    OdpowiedzUsuń
  20. Blog Gabrielle poznałam jakiś czas temu i lubię tam zaglądać, przenosi w inny świat :) Właśnie tak!

    Na niemodne polki rzadko zaglądam, to nie moje klimaty :P

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger