8/18/2013

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag - HOLENDERSKIE SMAKOŁYKI OD KASI

Chwalę się Wam prezentami prosto z Holandii :) 
Od kochanej i cudownej Kasi, która obecnie przemierza zagadkową Islandię :) I na pewno nam wszystkim opowie jak się kąpała w gejzerach :) Kasia prowadzi bloga o wdzięcznej nazwie Latający Śmietnik - i to już samo powinno dowodzić, że jest absolutnie wyjątkową osóbką. Dołożyć do tego znajomość wielu języków i kultur, pasję podróżowania, umiejętności kulinarne a nade wszystkim unikalne poczucie humoru,błyskotliwą inteligencję,wrażliwość i otwrtość na świat powoduje że w mig się zaprzyjaźniłyśmy i postanowiłyśmy się obdarować :) 
Moja paka przyszła w okresie około - urodzinowym - tak więc radość miałam ogromną.

Kasia  spełniła wiele moich życzeń - nawet tych niewypowiedzianych :)

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag - czyli życzenia z okazji urodzin - przyznam że nie umiem powtórzyć ehee :D

W środku same wspaniałości aż oniemiałam - Lush, Rituals, Guhl, dr Van der Hoog,Montagne Jeunesse, Kiehl's, Vaseline, Andrelon, Diadermine, Kneipp, Greenland, próbaski 


Holenderskie ciasteczka zostały już pożarte :) Herbatki Pukka smakują wyśmienicie :)
Wafelki które się kładzie na kubeczku i czeka aż się roztopią kazałam mamie schować i mi wydzielać heheheeee :D


Moje pierwsze lakiery Kiko - Kasia przywiozła je z Barcelony:)))



Nie muszę chyba opisywać jak bardzo jestem happy :) po prostu jestem w którymś Niebie :) nie wiem dokładnie którym, bo z emocji nie potrafię liczyć :)
Wspaniała paczka od wspaniałej osoby :)
Kasiu dziękuję Ci bardzo, bardzo, bardzo - całusy i na misiaka  na całej trasie Lublin - Leeuwarden a teraz myśli lecą nawet do Rejkiawiku :))
Powiem Wam szczerze, że od kilku dni po prostu sobie patrzę na te wspaniałości, wącham, podziwiam :D zapach pianki Rituals jest najpiękniejszym zapachem jaki kiedykolwiek miała okazję "zwęszyć" :)
Zapraszam Was do śledzenia The flyingtrashcan  jeśli jesteście ciekawi świata.



Ps. Wyniki konkursu dla czytelników ogłoszę jutro :)

54 komentarze:

  1. idę wytrzeć slinę z paszczy *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale paka! :) super! :) po cichu zazdroszczę:)))tyle wspaniałych kosmetyków, oczy się świecą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sobie też zazdroszczę i nacieszyć się nie mogę :)

      Usuń
  3. rzeczywiście same cudowności...ale musiałaś piszczeć z radości jak to odpakowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak pisk na pograniczu z kwikiem :D zdjęcia z tego momentu nie nadają się do upublicznienia...banan od ucha do ucha :D

      Usuń
  4. Jak miło dostać takie prezenty!

    OdpowiedzUsuń
  5. ile wspaniałości ^^ i lakierki widze tez ;) wspaniały prezent dostalas :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Serce mnie zabolało z zazdrości... Wiele nieznanych produktów. Czekamy na ciekawe posty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znam to, znam to ;)
      Wiem jestem okrutna :D
      zrobię co w mojej mocy żeby były ciekawe:)

      Usuń
  7. Ileż ciekawostek kosmetycznych :)
    Będę wypatrywała recenzji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) będę się starała wszystko ładnie obfocić i opisać:)

      Usuń
  8. Wow, ale smakołyki kosmetyczne, aż mi się oczka zaświeciły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dokładnie mi cały czas oczy się świecą jak świece:) i kwicze na dodatek:D

      Usuń
  9. Straszne cuda! Niesamowicie Ci zazdroszczę i będę czekać na opinie o każdej rzeczy :D Kasie naprawdę się postarała nieźle ale i Ty jej niezłą pakę wysłałaś z wieloma naszymi dobrociami kosmetycznymi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiedzmy sobie szczerze - zrobiłyśmy to jak ...przyjaciółki :)

      Usuń
  10. Ooo niezła gratka, widzę kilka prawdziwych smakołyków! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A najfajniejsza ta karteczka z balonami (bo to karteczka, dobrze widzę, czy znów muszę do optyka po mocniejsze szkła lecieć? :D). Chętnie przeniosłabym ten wzór na paznokcie, jest taki lekki i optymistyczny :)

      Usuń
    2. Doooobrze widzisz :) to baloniki - też mi się bardzo podoba :)
      TO byłby na pewno ciekawy wzorek :)

      Usuń
  11. Jajku... nie znam żadnego kosmetyku z tych na zdjęciu :D ale chętnioe przeczytam o każdym z nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. znam kilka kosmetyków Holenderskich i ciasteczka też :P
    spróbuj wymówić ich dzień dobry, ja prawie posikałam się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cos Ty! Ze tak brzydko napisze "chuje morchen" nie jest wcale trudne. ;)

      Usuń
    2. heheheee chuje morchen ahiahiahiahiahahiha aihaihaaa no nie mogę :D:D

      Usuń
  13. już dodałam do obserwowanych tę Twoją zwariowaną czarodziejkę, a zakupy cudowne! teżbym je sobie podziwiała przez dni parę na wystawce :D

    OdpowiedzUsuń
  14. omg uwielbiam te ciasteczka okragłe wafelkowe z karmelem w środku.. :3
    omnomnomnomnomnom

    OdpowiedzUsuń
  15. Osz karwasz :D
    Ja tam w tyle wyniuchałam Lusha i już mi się lampki zapaliły :D
    do tego ileś tam kosmetyków mało lub w ogóle nieznanych mi marek i już przebieram nóżkami aż się podzielisz z nami spostrzeżeniami co do produktów :)
    Sama inicjatywa wymiany z przemiłą Kasią jest genialna :)
    Przyjemnego maziania~!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a sa sa saaaa saaa jest i Lush :))
      To Kasiulki pomysł - fakt genialny :D
      Dziękuję i na pewno będę donosić - na razie podziwiam :)

      Usuń
  16. Melduje sie z Islandii i czerwienie bo tyle milych slow pod adresem Kasi Smietasi w jednym miejscu. Milego smarowanka, wcieranka i mizianka. Niech wszystko dobrze sluzy. Pozdrowie od Ciebie gejzery, wodospady i elfy. Buziaki i do sklikania po powrocie! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądaj,podziwiaj i pozdrawiaj Czarodziejko :) buzialee

      Usuń
  17. Super. Moje sokole oko wypatrzyło próbkę La Petite Robe Noire, którego o dziwo jeszcze nie wąchałam. Jak tam zapach? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pachnie uroczo - wyczuwalne są akrody herbaciane (herbata czarna) zapoznaję się z tym zapachem ale juz mnie uwiódł:D

      Usuń
  18. Cudowną paczuszkę otrzymałaś. Już nie mogę się doczekać wszystkich recenzji, które pojawią się na Twoim blogu :) Khiel's i Rituals spowodowały u mnie szybsze bicie serca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak..moje serducho też galopuje jak nieprzymierzając jakiś Arab (w sensie koń:))

      Usuń
  19. po prostu idealny prezent do Ciebie dotarł, cudownie mieć takie osoby w swoim życiu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. same cudowności widzę. Paczuszka rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak miło jest sprawiać niespodzianki, przyjemnie też otrzymać coś, co nie tylko cieszy oko ale i pobudza zmysły :)
    Świetności same, co tu powiadać :)
    100 latek jeszcze raz Kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Paczka super!
    A guhl'a bardzo lubię, szkoda, że w PL niedostępny :(

    OdpowiedzUsuń
  23. TAKIE skarby zawsze cieszą :)
    Dużo radości i owocnego testowania :*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger