8/28/2013

Szampon do zadań specjalnych

Z uwagi na fakt, że okresowo męczę się z podrażnioną skórą głowy, co objawia się przede wszystkim ogromnym wysuszeniem na linii czoła i włosów, potrzebuję sprzymierzeńców do walki o zdrowy wygląd.
Z bogatej ofery InfoPlus otrzymałam:

Foltene Pharma, Sensitive Scalp Shampoo (Szampon do skóry wrażliwej)



Preparat zawiera witaminę F i alantoinę, posiada właściwości nawilżające i dermoprotekcyjne (czyli domyślam się, że ochronne :)). Opracowany specjalnie do mycia włosów suchych i delikatnych oraz wrażliwej skóry głowy. Wyjątkowo łagodna formuła nie zawiera lauretosiarczanu sodu (Sodium Laureth Sulfate - SLS). Dokładnie myje włosy nie podrażniając delikatnej skóry głowy.

Substancje aktywne:
- Witamina F -  nawilża trzon włosa i poprawia jego kondycję.
 - Alantoina -
dzięki właściwościom nawilżającym i ochronnym, głęboko nawilża i odżywia włosy
oraz skórę głowy.


Działanie:
Włosy i skóra głowy stają się dobrze nawilżone i odzyskują zdrowy wygląd.

Sposób użycia:
Nanieść szampon na wilgotne włosy, delikatnie masować skórę głowy i dokładnie spłukać. Powtórzyć w razie potrzeby. Dzięki delikatnej formule szampon można stosować codzienne. Może być stosowany do wszystkich typów włosów. SIMPLY - mogą stosować go,  kobiety w ciąży, po porodzie, karmiące. Nie zawiera substancji przenikających do krwioobiegu.

Moja opinia :


Szampon otrzymujemy w kartonowym pudełeczku, które zawiera 200 ml buteleczkę specyfiku. Ma ona bardzo wygodny kształt...taki prostokątowy - zmieści się prawie wszędzie. 



 Szampon na przezroczystą konsystencję - powiedziałabym średnio - gęstą; standartowe zamknięcie typu "klik". Łatwo się rozprowadza na skórze...średnio pieni - wiadomo brak SLES = niemniej nie czyni mycia włosów nudną czynnością, albowiem uprzyjemnia nam chwile przyjazny zapach. Określiłabym go jako świeży i rześki...trochę taki "ogórkowy". Mnie akurat bardzo ten aromat odpowiada.
Działanie - myślę, że producent był bardzo powściągliwy w swej rekomendacji  (co się niezwykle rzadko zdarza) - szampon jest rewelacyjne. Po pierwsze dobrze oczysza włosy, utrzymuje w zdrowej kondycji skórę głowy (moje przesuszenie zniknęło całkowicie już po drugim użyciu - co uważam za fenomelany wynik). Tak więc właściwości nawilżające nie są tytaj wyłącznie obietnicą na papierze :) Przyjemny aromat pieści zmysł powonienienia. Włosy po umyciu są niesamowicie miękkie (bez używania odżywki), łatwo się rozczesują i uwaga!!! błyszczą :))).

 Podsumowując:
Jestem oczarowana tym szamponem, który nie tylko poradził sobie z moim problemem a dodatkowo wprowadził zdrowy wygląd włosów, które dosłownie ożyły...Widocznie bardzo potrzebowały o takiej formuły:




Szampon jest dostępny w aptekach i online KLIK 
Jego koszt to ok 45 zł/200 ml.
Powiecie dużo - ale pamiętajmy, że jest to szampon leczniczy. Poza tym jest bardzo wydajny.
Stosuję go od dwóch miesięcy i końca nie widać :) ------>na szczęście ;)


Znacie ten szampon?
Jakich ulubieńców używacie dla wrażliwej skóry głowy? Czy nie macie tego typu problemów?

38 komentarzy:

  1. Doskonale rozumiem Twój zachwyt - ja miałam podobnie z aloesowym szamponem Equilibrii :) Fajnie jest znaleźć w końcu coś, co daje świetne efekty na włosach, nie niszczy ich iskóry głowy.
    Opakowanie ciekawe, będę o nim [ szamponie, nie opakowaniu ;) ] pamiętać :)

    Miłego dnia! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Bardzo fajnie - dawno nie byłam AŻ tak zadowolona z szamponu, który łączy te dwie zalety - czyli po pierwsze działa pielęgnująco a poza tym tak korzystnie wpływa na wygląd włosia :)

      Usuń
    2. Lubimy takie specyfiki, lubimy :)

      Usuń
  2. Nigdy nie słyszałam o tym szamponie, ale wydaje się ciekawy :) Kiedyś również miałam problemy ze skórą głowy, jednak odkąd zaczęłam użyać delikatniejszych szamponów, problem zniknął. Moim ostatnim ulubieńcem jest szampon z Fitomedu, ale bardzo lubię też te z Alterry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie okresowo się pojawia ciągle w tym samym miejscu..też wybieram te delikatniejsze szampony..Z Fitomedu nie miałam a z Alterry lubię wersję z granatem i bodajże morelą :)

      Usuń
  3. Pierwszy raz czytam o ty szamponie.
    I przyznam, że aktualnie i mnie przydałby się taki specyfik.
    Latem zaniedbałam skórę głowy i włosy, zapomniałam o odpowiedniej ochronie - promienie słoneczne zrobiły swoje ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słoneczko ma też swoją ciemniejszą stronę :) Szampon świetnie nadaje się do roli ratownika podrażnionej skóry głowy :)

      Usuń
  4. Nie znam tego produktu, fajnie wiedzieć że jest :) Kiedy mój zapas szamponów się wykończy będę o nim pamiętała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam,nie mialam,nie mam tez wrazliwej skory glowy wiec nie uzywalam tego typu szamponow,u mnie wczoraj pojawil sie pierwszy filmic na yt
    wiec jesli jeszcze nie widzialas,zapraszam na moja premiere ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz szczęście, że nie dotyczy Cię ten problem :)
      Dziękuję na pewno zobaczę Aniową premierę :)

      Usuń
  6. Ja bym powiedziała, że jest tani. 23 zł za 100 ml to tanioszka.
    Rozważę, lubię prostopadłościenne formy. Dzień dobry! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* mnie też podoba się ta forma właśnie - nad podziw wygodna w użytkowaniu :)
      Jeśli porównać do cen aptecznych specyfików to wcale nie jest tak źle :)

      Usuń
  7. Ja na szczęście nie mam wrażliwej skóry głowy więc nie używałam tego szamponu :)
    Pozdrawiam :)

    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz o nim słyszę, ciekawy, bardzo ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) świetny, jeśli ma się problemy z wrażliwą skórą głowy :)

      Usuń
    2. Czasami mam, zwłaszcza po nieudanym doborze marki farb, na razie, od dłuższego czasu problem ten zanikł całkowicie, farby które stosuję spisują się świetnie, ale po tych fryzjerskich czasem skóra oż piecze. Wypróbuję kiedyś, z pewnością ;)
      Miłego dzionka ;*

      Usuń
  9. szamponu tego nie miałam ale przydałby mi się teraz, walczę z suchą i podrażniona skórą głowy . Dobija mnie swędzenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem o czym mówisz.. nie dość, że nieestetycznie to wygląda, dwa umęczy się człowiek...może akurat by pomógł ..tak jak mi :)

      Usuń
  10. to jakiś dobry czas dla naszych łepetyn - ja właśnie zapałałam miłością do szamponu Balei z olejem arganowym. ach, cieszmy się, cieszmy i klaszczmy z całych sił! (tak, tak, za dużo BabyFirst TV)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wstańmy, wstańmy - bijmy brawo :)) - nie wiem skąd ale też wpływ Tv ;) Balei z arganem nie miałam:)

      Usuń
  11. Nigdy nie widziałam tego szamponu - czego się to człowiek z blogów nie dowie :)

    Fajnie że okazał się skuteczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe hee - oo tak, zgodzę się - blogowanie kształci LoL:D

      Usuń
  12. na szczęście nie mam wrażliwej skóry głowy, ale jeśli kiedyś zdarzy się podrażnienie, będę wiedziała, po co sięgnąć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Specjalnie z myślą o Tobie zwróciłam na fakt, że mogą go stosować kobietki w ciąży i karmiące :) Ale dobrze, że nie dotyczy Cię ten problem :)

      Usuń
  13. Powiem tak, gdybym miała taki problem jak Ty z przesuszoną skórą to pewnie też bym zainwestowała w szampon nawet o takiej cenie, ale tak zwyczajnie to nie bardzo :)
    Jednak na prawdę fajne rozwiązanie, jak ktoś szuka ratunku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no pewnie, jeśli nie ma takich potrzeby to po co stosować - to szampon bądź co bądź leczniczy :) Dokładnie warto wiedzieć, że jest taki ratowmik - w razie czego;)

      Usuń
  14. Szampon brzmi nad wyraz interesująco i nawet cena mnie nie odstraszyła. Muszę się przyjrzeć produktom tej marki (o której notabene nigdy nie słyszałam), może mają serie przeznaczone do włosów zniszczonych i suchych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie wiem szczerze mówiąc. WIem na pewno, że mają rewitalizującą odżywkę, która ponoć też jest świetna:)

      Usuń
  15. nigdy wcześniej o nim nie słyszałam, ale naprawdę recenzja kusząca i jestem zainteresowana!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Cieszę się, że zainteresowałam Cię tym produktem, bo jest warty spróbowania :)

      Usuń
  16. muszę go mieć ! Muszę, muszę...:-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger