8/30/2013

Rozdanie z Balea :)

Mam małe rozdanie z okazji dzisiejszego dnia (dzień blogera :D) hahaha
Na poważnie to WRESZCIE nauczyłam się robić formularz i nie mogę się już doczekać, żeby się pobawić :)

Forma klasyczna - wybór przez losowanie :)

Do zgarnięcia mam komplet Balea o zapachu soczystej moreli

Zestaw jest oczywiście nowy i składa się z:

- balsamu do ciała 125ml

- żelu pod prysznic 125ml

- mydłełka 50g

Masz ochotę spróbować morelowej Balea - zapraszam:)
Garść infromacji organizacyjnych:
  •  sponsorem jestem ja 
  •  rozdanie trwa od 30.08 do 20.09. 2013 r
  •  wyniki ogłoszę w ciągu tygodnia od zakończenia rozdania
  • po dodaniu zgłoszenia w formularzu, proszę o potwierdzenie udziału w komentarzu  (dla sprawdzenia, czy zgłoszenie na pewno poszło, tam gdzie powinno ;) 
  • blogi stworzone tylko do rozdań nie będą brane pod uwagę
  •  paczkę wysyłam tylko na terenie Polski.
Zapraszam :)

Panie :

najczęściej komentujące:

Agata Smaruje(22) Aneta Starosta(40) Aswertyna(78) Buduar Margotki(45) CatKRM(44) Fraise26 (My strawberry fields)(28) Hexxana(23) Kaśśś^^(22) M.(75) Magdalena N.(31) Sandy Osman(21) Seanaith(25) Tanika i Wojtas(44) simply_a_woman(44) Żaneta J.(28)

oraz te, które zechciały się ze mną bawić podczas esowego konkursu dla czytelników (zgodnie z obietnicą)

czarnulka25kosmetyki
Rudaaa12
pani domu
Ewelina Wróbel
zaczarowanaa
ZajacKicak

w przypadku udziału w zabawie otrzymują dodatkowy los :)

94 komentarze:

  1. I ja zgłosiłam się ;) Bo kusisz... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne nagrody ! :)

    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłosiłam się :)
    Robienie formularzy to świetna zabawa moim skromnym zdaniem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kusisz, kusisz! Dziękuje za zaproszenie i zgłoszenie wysłane :*

    OdpowiedzUsuń
  5. słyszałam, że te kosmetyki z tej firmy są dobre, ale sama nie miaąłm okazji przetestować ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj bardzo fajna nagroda. Melduję, że się zgłosiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę wszystkim szczęścia w losowaniu.
    Ja się nie zgłaszam gdyż mam taki zestawik :D
    Jest świetny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I jak tu nie brać udziału, gdy takie wspaniałości rozdają? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się do udziału, a co... ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Biore udział :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wysłane, dziękuje za możliwość udziału ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Daję szansę innym. Mam po uszy pachnideł do mycia i pielęgnacji. :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  14. z dodatkowym losem bym nie wzięła udziału? no jak to tak :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Och uwielbiam zapach Moreli, więc chętnie wezmę udział! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chciałam tylko poinformować, że na Fb nie jestem już Mery Smith a Arcy Joko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja już się Esku dzięki Tobie obłowiłam, więc spasuję :*
    Ale chciałam powiedzieć, żeś mnie wyprzedziła w rozwoju technologicznym, bo ja formularza jeszcze nie ogarnęłam ;P

    OdpowiedzUsuń
  18. ja chcę bardzo bardzo ten zestaw więc zgłoszenie poszło ;D :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłosiłam się! ;) Liczę na fart :D

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna nagroda, biorę udział i trzymam za siebie mocno kciuki. :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne rozdanie:) Z przyjemnością biorę udział:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od dzisiaj zmieniłam nazwę i obecnie obserwuję jako: Fantazyjne Upominki

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger