8/20/2013

POSTurodzinowo

Rocznice skłaniają do refleksji, których w ostatnim okresie okołourodzinowym, powiedzmy miałam sporo. Zweryfikowałam kilka spostrzeżeń, jestem bogatsza o nowe doświadczenie związane z organizowanym przeze mnie konkursem urodzinowym. 

Aleee zostawię je dla siebie :) 



Na początku ogłoszę i uzasadnię mój wybór czytelniczki do której trafią nagrody. 
Po pierwsze to trudne zadanie - wybrać a nie zdecydować się na łatwy i przyjemny sposób losowania. Trudno, bo jestem pod wrażeniem wszystkich odpowiedzi - brawa za odwagę dla wszystkich biorących udział...czekają na Was dodatkowe losy w następnych niespodziankach, które będą przeze mnie organizowane. A będą - niech zwą to jak zwą...populizm..czy inne takie - (zauważyłam świeżą konotację, że najwięcej do powiedzenia mają te osoby, które robią to na skalę dużo większą).
Nie przynudzam :)

Nagrodę główną w moim konkursie czytelniczym - pamiętajmy, że starałam się nie kierować WYŁĄCZNIE sympatią :) otrzymuje:


Wybór swój uzasadniam przede wszystkim tym, że M. jest aktywną czytelniczką, która nie waha się zabierać głosu w ważnych (przynajmniej dla mnie) sprawach. Łączy nas miłość do zwierząt i siniaki od zabaw z pupilami. Dodatkowo M. w swoich odpowiedziach wskazała na rzecz bardzo dla mnie istotną a mianowicie dostrzegła moje starania o ciekawe i niebanalne zdjęcia. Przyznam, że to bardzo mile mnie połechtało albowiem staram się żeby nie było nudno to raz a także przynosi mi to wiele radości, mimo, iż nie mam profesjonalnego sprzętu, jakiś namiotów i innych takich. Wyobraźnię mam :) 

Postanowiłam nagrodzić jeszcze dwie odpowiedzi, które sprawiły, że moje serducho naprawdę się uradowało. Nagrodami niespodziankami będą po dwa woski Yankee Candle, co by uprzyjemnić Wam kilka wieczorków :)) a pojadą one do:


Za przegląd całego bloga i moc wirtualnego ciepła :) 



To miłe, że to co napisałam skłania do prawdziwej refleksji a nawet zmiany :) Dodatkowe dziękuję za cenne propozycje 



Proszę Was Kochane o przesłanie maila z danymi do wysyłki:) Muaka, muaka - Cat i puszka - możecie wskazać jakie zapachy lubicie najbardziej - jadalne, kwiatowe, orientalne itp :) 




Jeszcze raz dziękuję WSZYSTKIM uczestniczkom konkursu. Pamiętajcie, że możecie liczyć na dodatkowe punkty w następnych zabawach. Dziękuję, za wiele cennych sugestii, które na pewno będą uwzględnione. Wkrótce zmierzę się z nowymi wyzwaniami. 
Nade wszystko - dziękuję, że jesteście :) 

24 komentarze:

  1. OMG Kochana! dziękuję za wyróżnienie :*
    jest mi bardzo bardzo miło
    M- gratuluję i buziakuję :*
    puszka- gratuluję :) nie znam Twojego bloga ale zaraz zajrzę ;)

    Gosiulu mam nadzieję, że cudnie spędziłaś urodziny :)
    (przytulanie i buziakowanie)


    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję dziewczynom ;) Mam nadzieję, że miło spędziłaś swoje urodziny ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. I bardzo dobrze :)
    To Twój wybór i to Ty wybierasz kto ma być nagrodzony :)
    Ja osobiście nie lubię, gdy biedne autorki blogów silą sięi starają, robią fajne konkursy i nagrody - nagle rośnie im liczba obserwatorów a po rozdaniu - wiele osób przybyłych na moment ponownie ucieka ;)
    Dobrze, że Ty doceniłaś stałe osoby, które nie są u Ciebie na chwilę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje Dziewczyny :)
    U Ciebie Esy, zawsze jest ciepło i przyjemnie, taka wirtualna przystań przyjemności, gdzie każdy znajdzie coś dla siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję M. i Cat. Dziękuję też Tobie za wybranie mojej odpowiedzi, spośród tylu wspaniałych. Cieszę się, że udało mi się sprawić Ci przyjemność. Mam nadzieję, że Twoje urodziny były równie radosne, jak mój ryjek po przeczytaniu wyników :D
    Najbardziej lubię smakowite, słodkie zapachy, jak czekolada, wanilia, truskawka, czy pomarańcza, ale wybór pozostawiam oczywiście Tobie :) Wow, to będą moje pierwsze YC, nawet nie wiesz, jak się cieszę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Puszeczko, ja już swoje pierwsze YC mam, i też od naszej Kochanej Esy :)
      Będziesz zadowolona, mamy podobne gusta ;)
      I gratuluję Ci oczywiście jeszcze raz :)

      Usuń
  6. Nie orientuję się co to za konkurs, bo zaglądam tu od niedawna, ale bardzo podoba mi się, że wyłaniasz zwycięzców sama a nie losowaniem :) Oczywiscie dziewczynom gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aaawww :) ale fajnie! Dzień dobry. Jestem w pracy raz mi zimno raz gorąco. Sto lat sto lat i zdrowia dużo :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Esku! Dziękuję bardzo:*****
    Jak przeczytałam Twoje uzasadnienie, to aż mi się oczy "spociły" ;)
    Jest mi niesamowicie miło w serduchu, że wybrałaś właśnie mnie ♥
    Wiesz, że uwielbiam Twoją przestrzeń!
    Gratuluję Catkowi i puszcze!

    OdpowiedzUsuń
  9. gratulacje EMMMM! dobry wybór, ESY :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wpadnij też do nas na rozdanie - naszyjnik vintage Rosiny Wachtmeiser- może Ci się spodoba..

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję Dziewczynom w takim razie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje z Tobie Esy życzę dużo zapału i dalszej drogi blogowania. Tak po prostu bez tych wszystkich słitaśnych uwag, lukru i zdrobnień. Ważne byś sama czuła spełnienia i motywację, bo to jest Twoje miejsce :) Przekazuj dalej dobrą energię. W niej jest MOC :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Najlepszego dla Ciebie ;D

    Gratulacje dla dziewczyn;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Spóźnione, ale szczere raz jeszcze!

    Serdeczne gratulacje dla Dziewczyn! Znam wszystkie i zaglądam regularnie. Super babeczki. :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger