8/05/2013

Konie łby pospuszczać! Czy konie mnie słyszą?

Wiecie co, zrobiło się duszno strasznie..i nie tylko o pogodzie mówię.
Dlatego też przygotowałam małą listę
Kultowych cytatów z filmów z czasów kiedy ludzie mieli PROBLEM z zakupem papieru toaletowego nie zaś z jakże egzystencjonalnym Być i brać a potem mieć krowtok jadu  hehee ;) a i tak mieli, to co cenię najbardziej DYSTANS DO SAMEGO SIEBIE
Normalnie czasem mój dowcip mnie poraża..


Mam nadzieję, że pomożecie mi uzupełniać systematycznie ten zbiór, żeby się szczerze pośmiać:)

1. Nie kop Pana, bo się spocisz
2. Co Pani taka dzika? Ze wsi przyjechała?
3. Bardzo porządna dziewczyna..Trudno..co robić
4. Podłość ludzka nie zna granic
5. Jogibabuu ..brawo Jasiu
6. Dzieci się zawsze źle komponują w mieszkaniu
7. Sąd sądem ale sprawiedliwość musi być po naszej stronie
8. Nieee, nie mogę, oczekujemy nieoczekiwanej kontroli
9. Bo ja mam słabą, silną wolę
10. A co, może Maria Skłodowska nie była kobietą...to akurat nienajlepszy przykład
11. Bo to złodziej i pijak, a każdy pijak to złodziej
12. Bardzo dobrze. Dostatecznie. Nie rozumiem.
13. Alkohol pity w miarę, nie szkodzi nawet w dużych ilościach.
14. Niestety odpowiedź niepełna...nam chodzi o odgłos paszczą..patataj, patataj, patataj
15. Pytania są tendencyjne
16. Dzień dobry, czy zastałem Jolkę?
17. Pan ma piękne włosy. Możliwe ale ich nie widzę
18. Rozchodzi się jednak o to, żeby plusy nie przysłoniły minusów
19. W tak pięknych okolicznościach przyrody...tego...i niepowtarzalnej..Pani pozwoli i Pan również, że skoczę po swoją żonę
20. Jak byłem młody to też byłem murzynem
21. Klient w krawacie jest mniej awanturujący się
22. Nie mówi się ino...a jak ...ino tylko
23. Witia wierzchem wraca...nie może być..na kocie?
24. Ubierz się elegancko, jak na pogrzeb
25.  Nie wiem, nie znam się, nie orientuję, zarobiony jestem
26. Żywcem mnie nie wezmą
27. Marysiu! Pan mówi
28. ...ile jest cukru w cukrze...?
29.  przyjechałam JAKBY taksówką
30. Wyngiel we wsi..woja będzie...
31. Tradycja...piękne imię dla dziewczynki
32. Mój mąż. MÓJ MĄŻ jest z zawodu DYREKTOREM
33. Każdy obywatel z wyższych wykształceniem jest szczególnym dobrem narodu!
34. Panie...TO nie zakład damsko - męski ...tu jest kiosk Ruchu..ja...ja...ja tu mięso mam
35. Dziobnął mnie...widziałeś dziobnął mnie
36. Parówkowym skrytożercom mówimy kategoryczne NIE
37. No i jak to teraz wygląda? jak gówno w lesie
38. Cham się umrze i mu daj
39. Dzwonię do Ciebie, gdyż nie mogę z Tobą rozmawiać
40. SIĘ PANIE CZĘSTUJĄ :)


Aha - zaznaczam, że teksty zamieściłam tak jak zapamiętałam :) możliwe są pomyłki :)

65 komentarzy:

  1. ,,Ile jest cukru w cukrze?" Moje ulubione :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawód: dyrektor :D:D. Chyba wszystkie powinnyśmy założyć krawaty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nie nie, to brzmiało tak: Mój mąż jest z zawodu dEErektorem. Dlatego to takie śmieszne :)

      Usuń
    2. Nie Margola - specjalnie sprawdziłam :) normalnie mówi tylko z dużym akcentem Dyrektorem :)
      nie ma przecież takiego zawodu:D

      Usuń
  3. Dorzucę swoje ulubione, jeśli oczywiście mogę :>

    "No przecież dla przyjemności nikt nie pije, tylko jak mus."

    "Nie ma takiej możliwości, żeby było coś niemożliwe."

    "-To ile gości będzie na weselu?
    -Kameralnie, 150.
    -No pewnie, te huczne śluby to już przeżytek."

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaa - dobre - jak mogłam zapomnieć - nie ma takiej możliwości, żeby było niemożliwe <3:))
      jak mus to mus:))
      Kameralnie:)

      Usuń
  4. " kobieta mnie bije..."
    " mi chodziło o odgłos paszczą"
    pewnie jeszcze kilka sobie przypomnę ale teraz muszę zmykać do pracy...na nockę niestety:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noooo jasne - Kobieta mnie bijee :)))
      Ooo to niech szybko zleci dyżur :*

      Usuń
  5. - a co ona tak krzyczy?
    - z Krakowem? rozmawia...
    - a to nie może przez telefon??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. -dwa bilety do Londynu
      - nie mam Londyn...mam Lądek, lądek Zdrój
      - ale to za granicą...
      - a to czemu Pan nie mówisz, że za granicą, skąd ja mam wiedzieć?!

      Usuń
    2. no dobra jeszcze jedno...
      ' a gdzie mi tu z tymi włosami...to jest kiosk ruchu...ja tu mięso sprzedaję!!!!...haha

      Usuń
    3. Przegląd speleologiczny czy Politechnik hahahhaa ;)

      Usuń
    4. hahha...mam jeszcze jedno:

      -o rany, a kto cie tak urządził
      -w teatrze byłem...
      - w mordę...w życiu do teatru nie pójdę...

      hahha:)
      uwielbiam, ale mi radochę zrobiłaś:)

      " zaraz odwiozą mnie do Tworek..."
      :)

      Usuń
  6. 2 i 24 ♥
    Co do 36 to mój pies jest makaronowym skrytożercą ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe - Bella jest wszystkożernym skrytożercom i całkiem jawnym prykaczem :D

      Usuń
    2. Nie no, Kebs zawsze wszystko jawnie wpieprza, tylko makaron ukradkiem jakimś cudem zawsze podkrada, tak, że nikt nie wie kiedy i jak ;P

      Usuń
  7. -o przepraszam,(rozchylając szlafrok) ja taka nieubrana jestem
    -oczko się odlepiło temu misiu
    -tego pana już tu nie obsługujemy
    -ja jestem wesoły Romek
    łubudubu, łubudu. niech nam zyje prezes naszego klubu...
    -czy konie mnie słyszą?
    -jaką masz dla mnie radę...wuju

    Bareja to był gość;) do tej pory pękam ze śmiechu oglądając jego filmy. ale juz mój młodszy o 7 lat brat w ogóle nie rozumie o co chodzi.ehhhh, ta dzisiejsza młodzież

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę?? Smutne..że brat nie hallo :)
      Taka jestemm (nieubrana) hit!:))

      Usuń
  8. " Sąd sądem ale sprawiedliwość musi być po naszej stronie" zaaawsze to mówie!:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheh - można powiedzieć, że ja nadużywam Lol :D

      Usuń
  9. aż nie potrafię napisać który mój tekst jest ulubiony bo tyle ich, a ogólnie to polecam Ci film "Pies" z 1973 r , tak na miły wieczór do pośmiania z Janem Himilsbachem w jednej z ról ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiciunio był wybredny, ale jak się Go przegłodziło to ostatnio biedny nawet jedno ziarno kukurydzy zjadł i salami i kurczaka i w ogóle całą nóżkę obgryzioną wziął w pyszczek i zaczął z nią uciekać. Szalony.

    nie ma takiego miasta londyn. jest lądek, lądek zdrój ale nie londyn

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tymi zwierzakami to gorzej jak z dziećmi :) Pam to musiał być niezły widok Shira z tą nóżką:))
      Szalony - ma to po "mamusi" :*
      :D

      Usuń
  11. I jeszcze jeden tekścior:
    - aaa słyszała??? Naszemu sonsiadowi łogiera łukradli...a taki był ładny, amerykandzki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny wpis, nieźle się uśmiałam :)
    Sporo znam, ale kilku niestety nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to to mam nadzieję, że poszerzyłaś swój repertuar ;)

      Usuń
  13. numer 1 i 20 to chyba moi faworyci, nie przychodzi mi chyba na myśl żadne uzupełnienie narazie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kop Pana bo się spocisz to też jeden z moich ulubionych :D

      Usuń
  14. Teksty kultowe znane, a nadal śmieszą :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Doskonałe, zaje***

    Czy pani oszalała? Staropolskie obyczaje ... Zastaw się a postaw się.. Szynka była na Święta, schab też, groszku też nigdzie nie można dostać...
    Mówiła pani że przyjdą goście myślałam....
    Źle pani myślała...
    Ależ proszę się częstować /paluszki/




    Ile ma pani lat ?
    28 wysoki sądzie ..
    Jak to 28 ? Dwa lata temu też pani mówiła że ma 28...
    Bo ja nie zmieniam zeznań wysoki sądzie...


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te paluszko to hit hehehe - :)
      hahahaa - zapomniałam o tym...też tak będę mówić - że mam lat 30 i nie zmieniam zeznać - dooobre:))

      Usuń
  16. Ale się naśmiałam-dobre te teksty, większość znam, ale fajnie je sobie przypomnieć.
    Sexmisja i "kobieta mnie bije", "jutro też wam uciekniemy"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kobieta mnie bije - też uwielbiam, zresztą w tym filmie jest cała masa takich perełek :)

      Usuń
    2. No jasneee!!! Kobieta mnie bije (jeden z ulubionych ever)
      heheehee

      Usuń
  17. To mi humor poprawiłaś :)

    "Bardzo porządna dziewczyna..Trudno..co robić" - uwielbiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne teksty, ja szczególnie kocham te z samych swoich, po prostu to majstersztyk :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sami swoi - obowiązkowo zawsze w święta wielkanocne muszą być :))

      Usuń
  19. Jak ja kocham stare, polskie filmy!
    To dopiero były prawdziwe komedie, prawdziwe sytuacje, prawdziwe odzywki :)
    Do tej pory oglądam te klasyki z wielkim zainteresowaniem, nigdy mi nie jest dosyć.
    A teksty na zawsze pozostaną kultowe!
    Jeszcze nasze pokolenie to będzie znać/pamiętać, ale pewnie następne to już nie poznają tego a szkoda:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie - prawdziwy, żywy absurd w doskonałej formie
      I nie trzeba nie wiadomo ile kasy - i kac vegas - niech się schowa pod tygrysa:)

      Usuń
    2. Żebyś wiedziała :)
      Żadne kino nie dorówna naszej starej, polskiej kinematografii :)
      Jakież to były życiowe problemy przedstawione w naszych filmach... :)

      Usuń
  20. uwielbiam rejs:)bardzo dobry pomysl z tymi cytatami:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, Rejs dopiero zrozumiałam po wielu, wielu latach :) ale teraz też uwielbiam :) chyba trzeba było do niego dorosnąć mentalnie po prostu :D

      Usuń
  21. Haha, uśmiałam się, Ubierz się elegancko, jak na pogrzeb - najlepsze :)))
    Buziole :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehehe :) zawsze to mówię jak widzę "przestylizowane" laski D:

      Usuń
    2. No tak, może to tak wyglądać ;)

      Usuń
  22. Kocham stare filmy! Mogę je oglądać milion razy i mi się nie nudzą ;) A teksty z nich są boskie :)
    Akurat ostatnio oglądałam "sprawa się rypła"- chyba mój ulubiony klasyk, z którego pamiętam:

    -" Tato, tato sprawa się rypła!"
    -"Józus a ucys się? -Uce sie tatko, uce"
    -"I co zrobiemy? -Skidomy się! " :P

    No i kultowe: "Podejdź no do płota jak i ja podchodzę" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheee = to się rypło :D
      Ano podejdź ;)
      Niesamowite jest to że można tak oglądać w kółko i w kółko :) nigdy do obrzydzenia i nigdy się na nich nei zaśnie :D

      Usuń
  23. O kurcze, wczoraj pisałam komentarz i go nie ma :(

    W każdym razie tym postem bardzo umiliłaś mi/nam wieczór :)
    Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  24. gdyby nie Damian nie poznałabym tych cytatów :D TO On kazał mi ze sobą oglądac wszytskie polskie stare komedie kultowe :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Hehe uwielbiam stare komedie :D te nowe to według mnie DNO...choćby Ciacho...totalna porażka... moje ulubione to " O Wicia wierzchem jedzie... Nie może być...na kocie?" :D albo "Kobieta mnie bije... "

    OdpowiedzUsuń
  26. Szkoda, że teraz nie powstają tak dobre komedie. Większość z zacytowanych przez Ciebie tekstów znam i z przyjemnością wracam do tych filmów :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przypomniał mi się jeszcze jeden genialny tekst :
    " Myślisz, że jak Anielcia ugotuje sagan kartofli to wszystko?! " :DDD Pamiętasz skąd to ?:D to ulubiony tekst mojego męża, mój chyba też :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger