8/24/2013

7 wpisów subiektywnie

Post o filmach się tworzy...W tak zwanym międzyczasie 7 wpisów subiektywnie.



Zacznę od dzisiejszego odkrycia - właściwie nie mojego tylko  Aswertynki   buź, buź :)
- fantastyczny tekst z przymróżeniem oka dla wszystkich włosomaniaczek i nie tylko - rewelacja, uwielbiam takie poczucie humoru - zajrzyjcie koniecznie,(ja się rechotałam głośno) do Mruczanek.
Kascyskowa rozprawka o parafinie rozjaśniła moje mgliste wyobrażenie o tym specyfiku w bardzo przystępny sposób dodam:) 

Stri - lingę uwielbiam w każdej postaci - nikt tak jak ona nie umie ładnie, idealnie nazywać pewnych rzeczy - "niepoimieniu" a i tak wiadomo o co chodzi.. Ostatnio zachwyciła mnie jej tęczowa woda i podrzucona nutka do podrygiwań.

Spodobał mi się portfel Czarnej Inez  i ostrzę sobie kły, bo 30 otwierają w Lublinie Touska :)
Polecam blog Aferkowo Małe - jeśli chcesz wiedzieć, co w blogach piszczy. O ile nie interesują mnie pseudoafery naczelnych aferzystek, rozhisteryzowanych panien - to tekst o wolności słowa warto przeczytać.
Karminowe usta  zawsze prowokują mnie to myślenia i poprawnej polszczyzny, przyznam, że bardzo to sobię cenię, bo w pracy rzadko mam okazję używać wyrafinowanych słów..ostatnio trochę schamiałam (nazwijmy rzecz po imieniu). Bardzo lubię Jej styl wypowiedzi. Spodobał mi się także pomysł odnośnie tworzenia kosmetycznych map polskich miast podczas wakacyjnych wędrówek. Karminowe usta - zrelacjonwała Nysę:)
Czy wiecie, że czas na Mikołajki...z kim? z Hexx oczywiście - ten wulkan energii i kreatywnych pomysłów wymyślił kolejną akcję, ja już się zapisałam :)


Bella - mówi - MIZIAJ! bo jaak nieeeee...to WIEM gdzie masz butelki ;)
Miłego weekendu ;)

edit:
...za późno :

38 komentarzy:

  1. czytane miałam wsie wpisy :D a Karminowe Usta i mnie zachwycają pięknym stylem wypowiedzi! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i kiziaki dla Belki <3

      Usuń
    2. To prawda...to się nazywa kultura wypowiedzi ;)
      Ale Sokołów to sobie w stopę strzelił no nie?

      Usuń
    3. Parówkowa Aferka zawsze spoko :D i tak ich nie kupowałam :D teraz będę jeszcze bardziej ich unikac :D

      Zabierz Belce te nnarzędzia zbrodni! :D

      Usuń
    4. Ja też nie - teraz zabronię wszystkim znajomym :)
      ...zabierz..jak to łatwo powiedzieć ;)

      Usuń
  2. Mruczanek nie znałam, lecę nadrabiać, coś czuję, że mi się spodoba :)
    Reszta mi znana mniej lub bardziej, do Mikołajek się zgłosiłam :D Mam nadzieję, że mnie nie wywalą za bycie nieletnią... blogowo ;)

    Co do Belli - coś mi się wydaje, że zawarłaby koalicję z Kebsem ;P on też nas tak szantażuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. M - jestem tego więcej niż pewna:))
      Nie wywalą - każdy Cię kocha :))
      Pakt diabląt w sekundę by utworzyli :)

      Usuń
    2. OK, potwierdzam, padłam! Koniecznie muszę przeczytać ten blog od deski do deski ^^

      uff, dobrze wiedzieć :D

      Musimy kiedyś zorganizować im playdate, aż jestem ciekawa, co by razem nabroili ;P

      Usuń
    3. :) szaleństwo w czystej postaci (nie jestem pewna czy w czystej hehehe)

      Usuń
  3. bardzo lubię te blogi :) polecam je również :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dwóch nie znam więc tam leeeecę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Post o parafinie genialny i niezwykle przydatny.
    Napisane prosto i rzetelnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzekłabym że to cała Kaś :D

      Usuń
    2. Trafiłam tam dzięki tej parafinie i już zostałam :)
      Dokładnie tak - prosto i rzetelnie:)

      Usuń
  6. przeczytałam wszystko :D
    lubię te twoje wpisy bo zawsze są posty których nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam Ci coś podrzucić nowego:)

      Usuń
  7. dostarczyłaś mi lektury na nudny wieczór w pracy :)

    P.S. Karminowe Usta pisze jednego z moich ulubionych blogów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że nuda została przełamana, mam nadzieję:)

      Usuń
    2. w blogu Mruczanki znaczy się :)

      Usuń
  8. O... weszłam na blog Mruczanki i przepadłam :D
    Dzięki za polecenie :D
    Widzę, że dziołcha zahacza o moje klimaty :D

    OdpowiedzUsuń
  9. blogi blogami, ale Bellaaaaaa, mord(k)oooooooo!!!! jak widzę psa, który ma wielki kinol i obwisłe wary i oklapnięte uszy i udaje myśliwego, to normalnie mi wszystko mięknie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))))) Ty wiesz, że ona nawet nos ma w łatki:D
      Świetnie powiedziane - udaje myśliwego - można paść jak się "zaczaja" na gołebie - przybiera takie pozycje, że normalnieeee polowaniec na całego...tylko, że zawsze ale to zawsze robi to w bezpiecznej odległości:D

      Usuń
    2. jak już pisałam u M. – zazdroszczę Wam cudnej urody psin i żałuję ogromnie, ale moje dziecko nie ma takiego rozbrajającego kinola. dobrze, że umie rozbrajać w inny sposób, jego szczęście ;)

      Usuń
  10. Znam i lubię, bardzo ;)
    Buziole, dla Belli mizi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Miziule dla Twoich kudłatych pociech a buziaki dla wszystkich, co chcą:)))

      Usuń
  11. Kilku wpisów wcześniej nie widziałam, uciekam czytać!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aaaaawwww, dzięki ej, ale przecież się zarumieniłam ;D
    Buziaki od nas, Shiro przesyła ucałowania dla Belli. Trzeba Mu przyciąć pazurki zanim ucałowania pośle osobiście, ale może kiedyś ;P

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku, dziękuję za uznanie :). Aż żałuję, że tak rzadko sprawdzam statystyki i źródła odwiedzin, bo mogłam się dużo wcześniej przekonać, że mnie doceniono :D.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger