8/10/2013

7 wpisów subiektywnie

Odcinek powiedzmy wakacyjny...powiedzmy ...bo tylko z perpektywy podglądacza oglądam Wasze wakacyjne wypady - szczerze zazdroszczę i jeszcze bardziej niż zazdroszczę, serdecznie kibicuję :)
Ach chciałoby się wsiąść do pociągu byle jakiego...




Póki co...

O tym dlaczego czasem trzeba kłamać jeśli nie chce się jeść owczych oczu na przystawkę dowiecie się u Pawła i Oli ale uprzedzam dla ludzi o mocnych nerwach i ciekawych świata.

Nawet na wsi w Japonii opakowania farb do włosów mają groźny wygląd:)

Warszawa oczami Uli  nabrała dla mnie nowego wymiaru.

Seanaith utwierdziła mnie w przekonaniu, że albo jestem normalna albo obie jesteśmy "nie ten, tego" kiedy płaczemy jak bobry jak tylko na horyzoncie pojawiają się nasze Tatry :)

Odbyłam rejs po filmach fantastycznych, pytając siebie samą czy miałabym ochotę na kosmiczne jedzenie.

W latającym śmietniku  towarzyszyłam dziewczynom w zwiedzaniu miasta Gaudiego ( podczas  gdy One bardzo aktywnie przemierzały kultowe i mniej znane muzea - ja, równie aktywnie ruszałam myszką w tą i w tamtą ;)

Pośrednio przegląd spełnianych marzeń znowu wzbudził we mnie konieczność autorefleksji nad swoimi celami - o sztuce ich formułowania pisała Nadine.


Oprócz tych wpisów z wielkim zapałem, zaangażowaniem i wypiekami na twarzy czytam krążące w sieci 50 faktów o mnie. 
Kiedy sama podejmowałam się tego wyzwania, myślałam że nie dam rady wymyśleć aż 50 przypadkowych informacji na temat samego siebie...poszło zdumiewająco łatwo i przyjemnie ..aż chce się tworzyć drugą 50 czy nawet setkę heehe:)
Bardzo lubię czytać Wasze odpowiedzi..jedne są mi bliźsze, drugie dalekie..poznawanie się jest przyjemne i jakże często zaskakujące :) 


Znacie te wpisy?
Znacie ciekawe blogi podróżnicze bez zadęcia i chwalipięctwa?

38 komentarzy:

  1. Post o filmowe jedzeniu bardzo mi się spodobał. Błękitny płyn z Gwiezdnych Wojen wyglądał bardzo smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie..myślę że mogłabym spróbować tego i owego :D

      Usuń
  2. jutro wieczorem skontroluje co tam polecasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O właśnie :) Nowy avek ♥

      Usuń
    2. Esy chcesz moją czuprynę znowu?:D
      Hexx ano wczoraj tak mi przyszło do głowy, że ta moja facjata to mało atrakcyjna jest i sukienka będzie lepsza :D

      Usuń
    3. As, nie rozdzielaj nicka :P Bo to stary podział na potrzeby Gógla, na którego mam focha i usunięty częściowo profil.
      Podobają mi się oba :) ale tamten był taki spersonalizowany :)))

      Usuń
    4. As - mam tak samo jak Hexx (piszę Hexx bo właśnie nie wiedziałam czy i jak dodawać anę :) a Hexia jakoś nie pasuje :D ) z avatarkiem - podobają mi się oba - ale jak widziałam mordkę to się szczerze uśmiechałam od razu :)

      Usuń
    5. Hexxana brzmi mi tak oficjalnie :D ale dobra będzie Hexxana :D
      Ide wpakować moją paszczunie do avka :D

      Usuń
    6. Noooo dzięki piękna - od razu lepiej -Pysia moja kochana:)

      Usuń
    7. A mi się podobają wszystkie twarze! ;)

      Usuń
  3. oj tak, tag 50 faktów często pokazuje zaskakujące oblicza blogerek :)
    sama jednak go nie zrealizowałam i raczej tego nie zrobię, bo nie mam ochoty na taki ekshibicjonizm :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z kolei ja mam problem z pisaniem/mówieniem o sobie. Spróbowałam raz ogarnąć różne tagi, z czego wyszedł taki misz-masz i... nie wiem, czy chcę ponownie :P

      Usuń
    2. Wiecie to odkryłam w sobie całe morze ekshibicjonizmu hehe całe pokłady :)

      Usuń
    3. To nie jest nic złego, ale jakoś nie bardzo czuję do tego pociąg. Jeżeli mam wybór, to wolę inną formę. Bezpośrednią :D
      Wiesz o co chodzi? :)

      Usuń
    4. Oczywiście :)
      Dla mnie pewnym zdziwieniem jest przyjemność jaką czerpię z publicznego obnażania się :)

      Usuń
  4. Zerknij do - http://adamantwanderer.blogspot.co.uk/

    Uwielbiam Jej bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hexx - właśnie Uli Warszawa urzekła mnie ostatnio :) to ten blog hehee:) znam go od dawna :)

      Usuń
    2. Mam za swoje :P Nie zajrzałam w link.

      Usuń
  5. bardzo lubię wpisy z linkami, można ucapić perełki! a tak 50 faktów jest mega, od razu jakoś tak ciepło i rodzinnie się zrobiło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :)) ale wiesz ja się łatwo przyzwyczajam - jak pokocham to na stałe :) potem ciężko się mnie pozbyć :P

      Usuń
  6. dzeń dobry :)
    dzięki za namiary do cudnych miejsc :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień/Wieczór dobry bardzo :))
      Cieszę się jeśli znajdziesz coś dla siebie :)

      Usuń
  7. Bardzo fajny ten wpis, nigdy nie widziałam podobnego, zaskoczyłaś mnie miło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm od jakiegoś czasu wprowadzam w życie taki pomysł zapoznania z tym, co akurat szczególnie utkwiło w mojej pamięci :) Cieszę się że przypadło CI to do gustu

      Usuń
  8. Kurczę, znam tylko 3 z 7 - ale ze mnie dupa!
    lecę nadrabiać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojeeeeeej!:D Co za wyróżnienie kochana!:D
    Dziękuję!:)) :))
    Jesteś NORMALNA!:D Ludzie, którzy nie lubią gór są nie ten tego! :P
    Ja tam zawsze znajdę milion powodów dlaczego warto góry kochać!
    Za to z morzem to już bardzo kiepsko ;D
    Musimy kiedyś przy kawie pogadać o Tatrach!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musimy pogadać..nie tylko o Tatrach :*

      Usuń
  10. Znam jedynie Seanaith, i ją uwielbiam, ale chętnie zaglądnę na polecane blogaski ;)
    Miłego wieczorku Essy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buziaki Taniczko :) może znajdziesz coś dla siebie ciekawego :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger