7/29/2013

Wyniki facebookowego rozdawnictwa

Przypomnijmy do wygrania były: 


Po raz kolejny przekonałam się, że nie mam za grosz talentów organizatorskich i na pewno nie będę porywać się na jakieś dłuższe akcje..zostawmy to specjalistom :)

Do wyłonienia adresatów poszczególnych suvenirów przysłużyła się dziś koleżanka z pracy, która losowo wskazywała na numerki przyporządkowane Lubisiom.
I tak, pragnę zakomunikować, że:
1. Cień Maybelline wędruje do Balsamowo
2. Woski Yankee Candle do Tatiany D.
3. Carmex  do Magdaleny B.
4. Maska Mooya do Świata Kasi 
5. Naklejki na paznokcie do Jagi J. 
6. Hydrożelowe płatki pod oczy do Katarzyny L.
7. Masełko Nivea malinowe - 30plus Beauty blog 

Dziękuję Wam serdecznie za zabawę - mam nadzieję, że mimo wszystko nie czuliście się "nagonieni" do polubienia mojego Fb profilu - jeśli tak - nie obrażę się jak się odmeldujecie :) 
Gratuluję serdecznie i proszę p przesłanie adresów do wysyłki upominków na adres:

esy.floresy.fantasmagorie.blog@gmail.com


Off topic...
Jak sobie radzicie z upałami?



29 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję :)
    Na upały mrożona zielona herbata, wiatraczek i woda termalna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę:)
      Muszę się w końcu zainteresować tą wodą termalną :)

      Usuń
    2. To ja polecam wodę winogronową z Caudalie zamiast termalnej :P

      Usuń
  2. Gratulację, a przepis na upały: wiatrak, wiatrak, wiatrak :D zimny prysznic, arbuz, lody, coś zimnego do picia.. zapraszam na przepisy na kilka napojów na lato na mojego bloga:http://alekssandrasssss.blogspot.com/2013/07/przepisy-na-letnie-napoje.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zerkam
      Od wiatraczka to już ledwo mówię niestety :D

      Usuń
  3. niech no tylko odmeldują się to ja ich pałą zdzielę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. oj u mnie takie upały okropne, topię się ... a jak zobaczyłam ,że otrzymam to malinowe cudo to jeszcze bardziej mi się gorąco zrobiło z ekscytacji ;) dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O masz...to się narobiło :) to postudzę trochę ;)

      Usuń
  5. Aaa, nie wierze! Będę miała woski Yankee Candle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Dziękuję, dziękuję, bardzo, ale to bardzo mi miło ;)
    Buziole, już ślę maila ;)
    Gratulacje dla wszystkich laureatek i miłego stosowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje wszystkim :)
    Mogę zapytać, o którą Magdalenę B. chodzi? Bo mam takie same inicjały ;)

    Ja dziś schroniłam się w Ikei, ale ochłodziło to również mój portfel ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O CIebie chodzi, już wszystko się wyjaśniło :)


      Coś za coś..portfelowi też groził udar;)

      Usuń
    2. Naskrobałam maila, dziękuję raz jeszcze :)

      Ja się obawiam, że mój portfel za niedługo zejdzie całkiem i żadna reanimacja mu już nie pomoże ;)

      Usuń
  7. Dziękuję bardzo !:)od dawna chciałam spróbować tej maski a dzięki Tobie mam okazje :)))już ślę adres :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ile uśmiechniętych twarzy widzę :)
    Gratuluję :))))

    Fakt, wszystkie akcje tego typu wymagają organizacji i trzymania ręki na pulsie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratki, Dziewczyny! A z upałem radzę sobie dość nieudolnie, ale troszkę pomaga zasłonięcie rolet w całym domu i woda z lodem na "popitkę" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje - to po pierwsze.
    Po drugie - upały kocham i mi absolutnie nie przeszkadzają.
    Po trzecie - ślicznie dziękuję za życzenia i miłe słowa.
    A remoncik zbliża się do końca i chyba mnie nie rozczaruje :):)
    Miłej nocki...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger