7/09/2013

ups

W przerwach między oglądaniem wielkich pak od Erisa - już chyba wszyscy dostali co mieli dostać bo na blogerze w kolejce posty o tym wciąż i wciąż się mnożą:) -
Jeden komunikat - zauważyłam, że namieszałam coś z nazwą, kiedy ewakuowałam się na google + - tak więc u wielu przyjaciół mnożę się pod dwoma nazwami -
Esy,floresy,fantasmagorie
lub
Esy Floresy Fantasmagorie.

Lub wogóle zanikam z top spamerów :(

nie wiem jak to naprawić - próbowałam powrócić do pierwotnej nazwy - to teraz każą mi wyjaśniać i się tłumaczyć :(
szit..


31 komentarzy:

  1. a ostrzegałam, że G+ to zło :P słuchaj sie As :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Fakt, u mnie też jesteś podzielona na dwoje ;)
    Im głębiej weszłam w G+ to uważam, że przekombinowali. I to ostro.

    A paczkami z Erisa to mi się odbija....Nie wiem, czy jest ktoś KTO nie pokazał tego na FB/blogu itd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano właśnie hehe - właśnie zrobiłam sobie kubas zielonej herbaty i zamierzam jeszcze raz powędrować po Leeds :)
      Rozumiem radość radością ale tak jak piszesz - to już czkawka

      Usuń
    2. ja nie pokazałam, ja :D a przyczyna prosta BO NIE DOSTAŁAM :D i tak szczerze to nie mam pojecia o co z nimi chodzi :D

      Usuń
    3. To fakt, dzisiejsze posty głównie o paczkach od Eris, nie ma co czytać innego.

      Usuń
    4. ja pokazałam paczki kawałek i w innym kontekście :)

      Usuń
    5. Samo w sobie pokazywanie paczek nie jest złe, ale ja mam w obserwowanych chyba wszystkie dziewczyny, które dostały paczki i taka kumulacja na raz jest drażniąca. Chociaż w sumie, żebym dostała taką pakę też bym na pewno wrzuciła zdjęcia. ;)
      Podobne odczucia dziewczyny pewnie miały przy Decubalu, który dostałam więc rozumiem.

      Usuń
    6. tak czy siak każda z Nas byłaby zadowolona dostajac taką paczkę :D wiec nie ma co sie dziwić ze się dziewczyny chwalą :) przecez lubimy ogladac posty nowosciowe :D tutaj chodzi o kombo na raz ilosci ich :D

      Usuń
    7. Dokładnie - doskonale rozumiem tą radość:) tylko ICH OGROM na raz :)
      Sauria - spoko - zazdroszczę tyle dobroci :) ale i tak Twoje spersonalizowane mydełko rządzi :)

      Usuń
    8. ojej chciały się nacieszyć, ja to rozumiem, bo sama kiedyś robiłam wielkie oczy. Eriski zawsze robią spersonalizowane paczki i wysyłają nowości, a że wszystko poszło na raz to logistyczna już sprawa. ja nie muszę pokazywać, ale to robię, bo są nowości godne polecenia zanim jeszcze się je przetestuje, jest coś co Cię zainteresuje, nie ważne czy to kupiłeś czy dostałeś i to pokazujesz :O
      a mydełka rządzą, takie małe rzeczy cieszą najbardziej, zresztą wiesz Gosia :D

      Usuń
    9. Mnie też się Erisem w oczach mieni ;) Ale fakt - z Decubalem było to samo;) Sama się trochę chwaliłam :P

      Usuń
    10. ja nawet filmiki z Erisem dzisiaj widziałam na YT :)
      wysyp jak z Decubalem kilka tygodni temu :]

      g+ to przekombinowaństwo.. ja chyba mam tam konto, ale się w nie zagłębiam bo sie boję ;)

      Usuń
    11. Sauria co do spersonalizowanych paczek to MOCNO bym dyskutowała. Byłam w tej grupie i większość rzeczy jest mało trafiona, poza tym co podesłała Pani Magda. Ale to zupełnie inna historia. Dlatego też odbija mi się czkawką taka powtarzalność. Nie ogarniam tego, może po części z tego powodu, że nigdy nie czułam potrzeby, aby brać w tym udział.

      Radość to jedno, ale róbmy to z głową.

      Usuń
  3. Zupełnie nie potrafię pomóc.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja się nie znam, najważniejsze, że mam z Tobą kontakt. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dlatego nie uciekłam na Google + bo się boję, że z moim szczęściem będzie masakra. Mam nadzieję, ze uda się jakoś problem rozwiązać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj z tym G+ to wieczny problem, i nie mówię tu o punkcie pod tą że nazwą, tylko bez plusa, ja weszłam jak mi się weszło, i na szczęście postanowiłam że nie będę go przerabiać na " blogowy " profil, na szczęście, bo bym też coś nakombinowłam, jestem tam sobą, ale pewnie wiecie że to ja ;)
    Najważniejsze że jesteś, a czy w całości czy w dwóch kawałkach, to już nie ważne, no.. nie tak ważne, ale pewnie mnie też by wkurzało...
    Buźka ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. no trochę tego było ale jednak fajne te paki z Eris :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety, nie potrafię pomóc :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie nam się na G+ i unikam go jak ognia ;) Niestety, nie dam rady pomóc :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie potrafię pomóc, a Eriski dostały naprawdę zaje... paczuchy.

    OdpowiedzUsuń
  11. No te eriski to nam juz z lodowki wyskakuja ale i tak sie fajnie oglada:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Erisków to ja zazdroszczę, ale mam tak mało czasu, że nawet na oglądanie go brakuje...

    OdpowiedzUsuń
  13. a nie możesz usunąć obu kont i założyć jedno od nowa? ja te zawsze robię, jak mi się coś namiesza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie zrobiłam - dziękuję za podpowiedź :)

      Usuń
  14. Nie bardzo wiem jak Ci z tym pomóc niestety.
    Co do psiaka to dzięki pocieszyłaś mnie z tym, że teraz sobie już kopie i kopie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger