7/22/2013

Tydzień dobroci z Esami na Facebooku :)

W związku z tym, że w końcu udało mi się opanować wściekły Facebook i stworzyć właściwe i ostateczne konto dla bloga

ASWERTYNOOOOOO DZIĘKUUUUUUUUUJĘĘĘĘĘ - Szatan -  nie dziewczyna ale serce anioła :)


W ramach przeprosin za wcześniejsze falstarty, żeby się podlizać, żeby było wesoło - można tłumaczyć na wiele sposobów niemniej -

 ogłaszam TYDZIEŃ DOBROCI Z ESAMI NA FACEBOOKU 
  

Zasady:

Przez ten tydzień będą do wygrania same przyjemności - warunek jest niezmienny = musisz mnie polubić, udostępniać i zostawiać komentarze pod ogłoszonymi rozdaniami. 
Zabawa trwa do niedzieli - 28.07.2013 a wyniki sumarycznie ogłoszę trzy dni później - zwycięzcy (w liczbie 7) zostaną ogłoszeni w drodze losowania, z tym, że jedna osoba wygrywa raz.
W razie niejasności - wiadomo pytać.
Oczywiście nagrody są nowe i nieużywane a koszty przesyłki pokrywam ja - wyłącznie na terenie Polski. 


Zapraszam  :) 

16 komentarzy:

  1. jestem z Ciebie dumna, ale mam nadzieję że jutro najpóźniej po jutrze paszczunia Ci się będzie cieszyć na samą myśl o As :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No może w niedzielę osiągnę tą nirwanę :P

      Usuń
  2. linka daaaj do fb bo nie ma :P

    OdpowiedzUsuń
  3. A gdzie dokładnie ten klik, bo linku nie ma? :D Dawaj koniecznie, będziemy lajkować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko działa jak trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wiem czy wszystko dobrze zrobiłam ale staralam się :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger