7/06/2013

Arbuzowe wariacje - inspiracje

Pozostaje w temacie owocowym..
Nie ma lata bez arbuza..
Zobaczcie co można zrobić z tym owocem..
(wszystkie zdjęcia pochodzą z pinterest)


 Taki żółwik z pewnością jest super ozdobą każdego stołu...


Dla mnie lekko demoniczny klimat....


 Bezpieczny (?) rekin



 Automobil pierwsza klasa





Nie pokazuj języka, bo Ci arbuz nasika :P




Polej, polej ...:)



Ciekawe czy Ringo Starr dałby radę ;) 




To ja - jeż


Arbuzowy lodzik 



Rzeźba arbuzowej Damy



Co Wam się najbardziej podoba - ja chyba spróbuję zrobić żółwia :) 

52 komentarze:

  1. uwielbiam arbuza :)
    i zapach i smak ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Arbuzowa dama jest świetna:) no i ten Żółwik jest taki uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żółw jest wow, ale reszta też jest wow. Spektakularne!
    Ja bym chyba potrafiła zrobić tylko zbiornik na drinki ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem pewna że potrafiłabym zrobić i to..:(
      próbowałam żółwia...szkoda gadać :)

      Usuń
  4. Świetne. Zawsze mi się podobały takie rzeźby z owoców ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Typowo letni owoc:) ja również go bardzo lubię :)

      Usuń
  6. jak dla mnie perkusja wygrywa :D

    wiesz Esy chyba nasze jaznie są połączone,bo ja z rana miałąm arbuzową wariację na bluzce jak zazerałam loda :D nie trafiłam do buzi hahahaha xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NOOOO popacz ;) czasem trudno trafić ;) perkusja jest w deseczkę ;)

      Usuń
  7. język i dama wymiatają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja zrobić prowokację i damie dorobić jęzor:)

      Usuń
  8. pierwszy zestaw najapetyczniejszy, ale perkusja też świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkie niesamowite, ale rzezba poodoba mi sie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeźna jest prawdziwą sztuką ..mocno użytkową że tak powiem :)

      Usuń
  10. superowe te inspiracje arbuzowe :D
    żółw wygrywa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ludzie to mają talenty :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak..pozazdrościć wyobraźni to raz a dwa umiejętności wykonania:)

      Usuń
  12. arbuz to zdecydowanie nie mój owoc, ale od czasu do czasu zjem. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coooooś Ty - myślałam że każdy kocha arubuzy :)

      Usuń
  13. uwielbiam! przed chwilą zjadłam wielką porcję arbuzika! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem co czujesz ..ja jem już takiego mega arbuzucha od dwóch dni:)

      Usuń
  14. Świetne inspiracje;) Sama nigdy bym czegoś takiego nie wymyśliła;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moją sympatię zaskarbił sobie żółw:) Podziwiam osoby, które potrafią ze zwykłych owoców stworzyć dzieła sztuki:) Tylko nieliczni mają ku temu predyspozycje i cierpliwość:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, dobrze powiedziane..U mnie niestety ani umiejętności ani tym bardziej cierpliwości szukać na próżno:)

      Usuń
  16. Fantastyczne, żółwik chyba najbardziej apetyczny, chociaż inne też ładne, ale bardziej do podziwiania niż jedzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodzę się z Tobą - w żółwiku można poukładać smaczne kąski i z łatwością konsumować..natomiast szkoda byłoby odgryźć damie głowę :)

      Usuń
  17. Odpowiedzi
    1. hehehe - wpisuje się w naszą gościnność;)

      Usuń
  18. woooooooooow, tlyko tyle moge powiedziec. Ale dobra, dodam jeszce, ze kto ma na to czas?:) Ja jestem typem kroje wyjmuje pestki i ni ma:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam arbuza, uwielbiam! I ciesze sie, ze już zaczął się sezon, zajadam łyżką, prosto z na pół rozkrojonego, w plasterkach, na patykach, w sałatkach, deserach... mmm, pycha!

    OdpowiedzUsuń
  20. ale super inspiracje! Ale żółwik najlepszy :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Arbuz zawsze i wszędzie ♥ a najlepszy jest jako dodatek do czystej wódki. Polecam podawać mocno schłodzone, tzn. wódkę i arbuza :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mniaaami :) czasem jednak trudno się powstrzymać bo arbuz jednak szybciej się chłodzi hehee:)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger