7/29/2013

7 wpisów subiektywnie

W cyklu 7 wpisów subiektywnie - postanowiłam nieco zmienić swoje założenia - bo w pewnym momencie poczułam się wręcz z o b o w i ą z a n a - do przedstawiania wpisów, które zwróciły moją uwagę. Myślę sobie, że kiedy po prostu uzbieram stadko to go zaprezentuję bez zbędnych ceregieli :)
W ostatnim okresie czasu, oprócz tego, że mózg mi się zlasował od tych upałów, mylę kremy do twarzy na noc z podkładami, peelinguję stopy rozgrzewającymi specyfikami to oczywiście niezmiennie czytam blogi :)
U
Hexx bywa każdy szanujący się bloger to pewne - bo to miejsce jedyne w swoim rodzaju..błąd..,Hexx jest niepowtarzalna i kreuje dla nas przestrzeń, dzięki której każdy czuje się tam dobrze..Nieskromnym wogóle zdaniem pochwalę się, że ostatnio wygrałam u Niej konkurs..prawdziwy konkurs a nie rozdanie - a jeśli chcecie zobaczyć co stworzyłam dla Hexx zajrzyjcie koniecznie Klik.
Najbardziej intrygujące denko zobaczyłam u Aswertyny - też nie wiem czy jeszcze ktoś JEJ nie zna ale takiego humoru i podejścia do recenzji po prostu nie ma :) Klik
Oglądając Cat z Cat's Little Corner mam wrażenie, że potrafię zrobić sobie samochód, jak się dobrze postaram - Kasia niedawno zadebiutowała na Youtube i nawet ja - która WOGÓLE nie ogląda filmików przepadłam jak śliwka w kompocie..

Świeżynką w blogosferze jest Margotka a już znalazła sobie doczesne miejsce w panteonie mojego blogrolla od pierwszego przeczytania historii o pewnym szamponie klik. Humor, lekkość pióra/eee myszki?, odwaga dystans i miłość do zwierzaków, to coś co zawsze mnie porwie :).
Agata smaruje ciekawe recenzje a ostatnio, tak skutecznie wysmarowała o dziwaku z Catrice, że go zapragnęłam choć zupełnie nie należę do entuzjastów tej firmy Klik .
Bardzo mi się podobały pudrowe cukiereczki na palcach Magdy... gdybym tylko miała paznokcie.. Klik
A dzięki Call of Beauty mogłam sobie pooglądać kawałek Krety i pomarzyć o wakacjach, które niestety w sferze marzeń w tym roku pozostaną. Klik 


Z całą pewnością o czymś ważnym/ciekawym/śmiesznym zapomniałam - sorry gregory...nie funkcjonuję powyżej 30 stopni..
Znacie te wpisy?
Jak znosicie te upały?


Proszę Was wynieście miseczkę wody na dwór bezdomnych zwierzakom - nic nie kosztuje a może uratować życie.. Buziaki..Miłego tygodnia..
Ps. Dzisiaj wieczorem ogłoszę wyniki z facebookowego rozdania 



18 komentarzy:

  1. Ohhh Kochana :*
    czuję sie troszkę jak Makgajwer ;)
    dziękuję za takie ogromne wyróżnienie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świeżynek nie znam, ale zaraz będziemy działać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam oglądać Kasię na YT :)
    Jest taaaka fajna. I niezwykle naturalna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. co do Hexx to się nawet nie będe wypowiadać bo wiadomą sprawą jest, że jest BOSKA:)
    Margotkę znam, a jakże dzięki Tobie ^^ bywam już tam i dręczę ją swoją obecnoscią :D
    Cat --> kiedyś ukradnę jej mydłą i będę móić ze sama je zrobiłam ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. No nie mogę :P Nie za dużo lukru? :)
    Dziękuję Ci Kochana Esy :* i cóż mogę powiedzieć, nagroda leci we właściwe ręce a ja mam nadzieję, ze Szanowny Kurier dotrze dzisiaj.

    Margotkę poznałam, a właściwie poszłam Jej tropem zaraz po tym, jak pojawiła się u mnie. I zostałam :)

    Denko As jest jedynie w swoim rodzaju, do tej pory mój mąż wspomina tego posta :)

    Cat, to szalenie udany debiut :)

    U mnie temperatury poluzowały więc jakoś tak raźniej i bardziej orzeźwiająco :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię te Twoje zestawienia :)
    Dziękuję, że się tutaj znalazłam :*
    Wszystkie blogi znam i zupełnie się nie dziwię, że tutaj wylądowały :)

    Co do misek, to ostatnio wyniosłam na podwórko jakąś starą, blaszaną miskę i co? następnego dnia nie było, bo jakiś żul zabrał pewnie na złom... ech ludzie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie cieszy, że się ujawniłaś :) Bo inaczej nie trafiłabym do Ciebie :)))

      Usuń
    2. Dziękuję za miłe słowa :*

      Usuń
  7. znam 3 z 7 :D

    bardzo lubię te twoje wpisy bo odkrywam nowe blogi :D

    OdpowiedzUsuń
  8. zaraz idę przeglądać te wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zestawienie, dzięki za rekomendacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mieszkam na wsi, więc kotki i inne zwierzaczki chodzące samotnie zazwyczaj wchodzą sobie same na podwórka mieszkańców i częstują się wodą od ich pupilków ;P :))

    OdpowiedzUsuń
  11. zajrzyj do Marie, ostatnio napisała megaciekawą notkę o Gruzji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wlasnie sobie ide o nich poczytac / je poogladac :)
    Zadnej z nich nie znam i nigdy nie bylam u nich :)
    Dzieki za cynk!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. As znam i uwielbiam :D I kilka blogów też :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O mamo, chwalą nas! I jeszcze świeżynką mnie nazwano ;) Jakiż piękny to dzień!
    Esy, dziękuję. Jak widzisz, mnie też floresy bardzo odpowiadają i co chwilę pakuję tutaj swojego nocha :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja ? tutaj? w takim gronie? dziękuję Ci słonko;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zaje...y wpis. Czytałam z zapartym tchem... Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger