6/20/2013

Seriale, seriale

Heeej :)
Małe usprawiedliwienie...
Nie było mnie tutaj boooo...
całkowicie wciągnął mnie serial :

Nie jest to jakieś arcydzieło..mnóstwo w nim paradoksów i pomyłek czysto logicznych...ale zupełnie mi to nie przeszkadzało i wciągnęłam 15 odcinków w parę dni :)...
Postanowiłam w tak zwanym międzyczasie zrobić małą listę moich ukochanych seriali - powstał taki spis..kolejność przypadkowa...

1. Przystanek Alaska
2. Miasteczko Twin Peaks
3. Gra o tron
4. Doktor House
5. Przyjaciele
6. CSI
7. Skazany na śmierć
8. Dexter
9. Dynastia Tudorów
10.  Alternatywy 4 - mogę oglądać do obrzydzenia :)
 Oczywiście swego czasu oglądało się Ostry dyżur...Nigdy nie byłam fanką Sexu w wielkim mieście ...


Stęskniłam się jednak do Was - i zamierzam nadrobić zaległości...
Jednocześnie może macie do polecenia jakiś ciekawy serial (tylko nie o wampirach i zombie plissss)..i o miłości też nie :D
zabieram się do Hannibala:D

Nie wiem czy pokazywać co mi Mamula przywiozła z Paryża - wszak to nic kosmetycznego :)

46 komentarzy:

  1. Miasteczko Twin Peaks- świetny klimat
    Dexter- żaden nie trzyma mnie tak w napięciu oczekuję kolejnego sezonu:)
    Hannibal- oglądam właśnie i też jestem zachwycona
    Jeśli jesteś "fanką" Psychozy ;) to polecam Bates Motel póki co 1 sezon jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bates Motel - zanotowanooo:D Psycho - uwielbiam :D

      Usuń
  2. Hausa uwielbiam, ale ostatnio pierwsze skrzypce wiedzie Spartacus - polecam ten serial - jest mega swietny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham Spartacusa :D
      Szkoda, że to tylko 4 sezony :(

      Usuń
    2. Nie widziałam Spartacusa szczerze mówiąc - zatem sobie oblukam:D

      Usuń
    3. Spartacus w skrócie: seks-krew-dużo rzymskiej krwi :o sezon I jeszcze w miarę, potem to parodia jakaś:( za to GOT, Przystanek Alaska, Friends <3 no i oczywiscie Skazany Na Śmierć :)

      Usuń
  3. Grę o Tron kocham i uwielbiam!
    Mój serial numer jeden niestety się już skończył, nie będzie nowych sezonów (Spartacus).
    Teraz czekam na wznowienie The walking Dead, na nowy sezon Gry o Tron (to dopiero za rok! ;( ). Na True Blood już nie czekam, bo w pon była premiera nowiuśkiego sezonu :D
    W międzyczasie odkryłam Supernatural i już zostałam fanką :D

    OdpowiedzUsuń
  4. też chcę się za hannibala zabrać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie oglądalam ale może sie przekonam. Moe ulubione to StarGate różne serie, Once Upone a time, Numbers, Spartakus pierwsza seria:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei nie znam Twoich - z pewnością sobie popatrzę :)

      Usuń
  6. Obejrzyj Revenge Herosów też fajne

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja za to Seks w wielkim mieście uwielbiam, ale chyba najlepiej ogląda mi się po kolejnych rozczarowaniach na facetach :P
    Z Przyjaciół bardzo lubię ich tytułową piosenkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehee :) Jakoś nie mogłam się przekonać do Seksu nigdy - może dlatego że naprawdę nie przepadam za Sarah :)

      Usuń
  8. U nas na tapecie aktualnie: The Killing i Hannibal.
    Czekamy na nowe odcinki Gry o tron, Szerloka i The Big Bang Theory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. The Killing zapowiada się ciekawie:) i na The Bang Theory sobie rzucę okiem:)

      Usuń
  9. Z tych które wymieniłaś nie widziałam tylko tego pod numerem 7
    no to polecam The Big Bang Theory otaz Family Guy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Haha, właśnie miałam Ci o Hannibalu pisać ;) Ja czekam na ostatni odcinek sezonu ;) Tylko uprzedzam, lepiej nic nie jedz przy oglądaniu ;P

    Ja uwielbiam Seks w Wielkim Mieście, obejrzałam całość już chyba 5 razy ;) Grę o Tron też uwielbiam, zwłaszcza, że przeczytałam książki :) Chirurgów niesamowicie lubię i How I Met Your Mother. Oglądam jeszcze kilka takich typowo babskich czasem dla odprężenia :)

    A no i Suits Ci koniecznie polecam - świetny, wciągający serial o świecie prawników!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aha i pokaż łupy paryskie!

      Usuń
    2. :) OOo prawnikach też lubię -- oo Ally McBeal uwielbiałam :) i nawet prawo Agaty może być:)

      Usuń
    3. To w takim razie Suits na pewno Ci się spodoba :) inny prawniczy, ale z przymrużeniem oka, to Franklin&Bash - dwóch młodych kolegów prawników, którzy wykorzystują baaardzo niekonwencjolane metody obrony ;)

      Usuń
  11. Przyjaciele nigdy mnie nie kręcili, jakoś nie potrafiłam się przekonać i tak zostało mi do dziś. Podobnie jak Sex w wielkim mieście.
    U mnie teraz dominuje Necessary Roughness :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na przyjaciołach nauczyłam się angielskiego sama:D
      W szkole uczyłam się niemieckiego, francuskiego, rosyjskiego i łaciny ale zawsze najbardziej podobał mi się angielski - prosty język
      aaaaa zapomniałam jeszcze napisać o jednym ulubionym serialu
      Little Britaine eheheh

      Usuń
  12. większość tych seriali też oglądam, skoro CSI to polecam Agenci NCIS oraz Cień Anioła na FoxLife ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za agentami nie przepadam nie wiem czemu:) zobaczę ten cień anioła :D

      Usuń
  13. Przyjaciele, Skazany na śmierć, Gra o tron - absolutnie uwielbiam! :)

    Oprócz tego Lost i Big Bang Theory!

    A teraz się wkręciłam w Suits, też świetny, polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lost dziwnym trafem zupelnie mi nie podpasował ..
      Muszę koniecznie zobaczyć Big Bang Theory i Suits:)

      Usuń
  14. Game of Thrones,Spartacus,Boardwalk Empire,Flash Forward- to moje ulubione.Mogę polecić też American Horror Story,Homeland,Hannibal,Bates Motel,Persons Unknown oraz Vikings a z miniseriali to Prisoner,Lost Room i Mildred Pierce.Trochę tego wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za propozycje..na pewno sobie popatrzę :) O większości nie słyszałam :)

      Usuń
  15. 1,2,3,4 bardzo BARDZO lubię:)
    Przystanek Alaska jak i Miasteczko Twin Peaks to już w ogóle klasyka :))
    Gra o Tron - mało osób tego nie zna i nie lubi :D Toż to wciąga jak cholera!!!:)
    A ze swojej strony właśnie polecam HAnnibala. Mega dobry jest serial.
    Mads gra rewelacyjnie,choć bardzo niewyraznie mowi po angielsku, zaś Hugh Dancy jakoś taki ciapkowaty jest, że aż mi go żal ;)
    Niemniej ostrzegam -sceny są naprawdę mocne(aż dziw, że nikt jeszcze się do tego nie doczepił), serial o brutalnych mordach, tak więc to nie dla kogoś o słabych nerwach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gra o tron - wciągaaaaaa jak czarna dziura..w końcu winter is comming...:)))

      Usuń
  16. Alternatywy 4! Mam to samo:D Ja polecam ,,Plotkarę" No ale o miłości nie chcesz... Ale jest tam tez mnóstwo o modzie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie, nie nie - krwi chcę krwi, mordowania, walki, zla w czystej postaci :D

      Usuń
  17. Nie oglądam żadnego bo zazwyczaj nie mam czasu na tyle w roku szkolnym, oglądam jedynie m jak miłość, barwy szczęścia i na dobre i na złe. Ostatni po prostu uwielbiam, środa bez na dobre i na złe to nie środa :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Przystanek Alaska to serial wszechczasów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Absolutnie ...nigdy takiego nie było i nigdy już nie będzie...Chris o poranku się zestarzał :(

      Usuń
  19. Skazany na śmierć, aktor ciasteczko mm :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Doktor House i Przyjaciół obejrzałam w całości, a Dynastię Tudorów mam jeszcze do dokończenia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. obejrzalam calego Housa :) czasami na niego patrzylam i widzialam w nim siebie za kilka lat :D tylko moim Wilsonem jest Damian <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger