6/05/2013

Rozpieszczona :)

Czuję się rozpieszczona do granic możliwości ...
Ostatni czas obfitował w tak miłe niespodzianki, że po prostu uśmiecham się od ucha do ucha :)


 RAINY GIRL oraz Jej uroczy przyjaciel Bizkit stopili moje i Belluni serduszko...
Kochana musisz wiedzieć, że Bella ostatnio nieco chorowała (ostre zapalenie spojówek) i ta niespodzianka sprawiła Jej ogromną przyjemność. Mnie również - Dziękujemy Hauu:)




Wygrana u MELLODY  przerosła moje najśmielsze oczekiwania ...Po prostu zobaczcie :) Tak sobie rozstawiam te smakołyki i się gapię z otwartą buzią  :O





 SAURIA  zupełnie niespodziewanie obdarowała mnie po tym, jak zobaczyła moją listę planowanych zakupów rossmanowskich :)) Ślicznie dziękuję - również za dodatki - te próbki Meow są przecudne:))


Mam się z czego cieszyć prawda?


63 komentarze:

  1. Farciara!!!!!
    jak zobaczyłam DKN miałam ochote wydrapac je z monitora :D
    a szampon 7 olei mam :D Fioletowy skubaniec jest :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D szczerze się jak "gupi" do sera yyyyyy
      Jak to fioletowy? farbuje?

      Usuń
    2. na mnie jabłuszka nietrwałe niestety choć ładny zapach :(

      Usuń
    3. ma kolor fioletowy :D ja niezbyt komfortowo się czułam jak nim myłam włosy, bo od razu kojarzył mi się z fioletową plukanką :D no i zapach taki nie fajny :D a tam co ja bede gadac masz go to wypróbujesz :D

      Marilyn na mnie perfumy nie mają problemów z trwałością, chociaż mistrzem jest Lolita Lempicka :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Oj cieszy, cieszy ..Oczy a mnie nie tylko oczy :D

      Usuń
  3. Gratuluję, niezły wypasik...:D

    OdpowiedzUsuń
  4. DKNY !!
    Zazdroszczę i to jak !! : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem..to okrutne ale nie mogłam się powstrzymać :) LOl

      Usuń
  5. nie ma za co Kochana :* paczuszka z małym poślizgiem, ale doszła a próbki są cieni, dostałam od Tovy i podzieliłam się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przesyłka sprawiła mi wiele radości :) dziękuję raz jeszcze :)

      Usuń
  6. Świetne przesyłki, oby częściej takie się trafiały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Świetne przesyłyki a dziewczyny wspaniałe :)

      Usuń
  7. łooooł :) się dziewczyna wykosztowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. liczy się gest a nie koszta ;)

      Usuń
    2. Marilyn jak zwykle się z Tobą zgadzam :D

      Usuń
    3. Bardzo się cieszę z wygranej a Mellody jest cudowną, ciepłą osobą z którą łączą mnie podobne doświadczenia :)

      Usuń
    4. Esy z Tobą, zeby nie zlapać nici porozumienia trzeba byc gburem i burakiem :)

      Usuń
  8. aż dzień stałe się piękniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O kurczę........ łoł! To się nazywa miłosierdzie:D Zazdroszczę i cieszę razem z Tobą:)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie od dzisiaj wiadomo, że jesteś cudna, wspaniała i jedyna w swoim rodzaju :*
    ciesz oczu i wszystko inne ;)

    Buziaki i przytulaki!

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie zapasy no no kochana - szcześciara !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiam się nad strategią zużywania teraz:D

      Usuń
  12. zdecydowanie jest się z czego cieszyć:) same wspaniałości:D

    OdpowiedzUsuń
  13. O KURCZACZKI! co za imponująca wygrana! zazdroszczę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ty to masz szczęście do takich dużych świetnych wygranych! :DDD

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku, ileż kosmetyków! I gdzie Ty je wszyskie pochowasz, jak łazienki jeszcze nie masz? ;)

    Biedna Bella ;( Kebab łączy się z nią w bólu - my przeżywamy już drugie zapalenie ucha w przeciągu miesiąca...

    OdpowiedzUsuń
  16. Aż mnie zatkało..wielkie wow!

    OdpowiedzUsuń
  17. ależ jesteś rozpieszczana:)piękne paczuszki:)

    OdpowiedzUsuń
  18. ta nagroda jest mega gigantyczna. gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też bym się cieszyła, istne niekontrolowane szaleństwo

    OdpowiedzUsuń
  20. Jasne, że jest się z czego cieszyć ;0 Powiem Ci że jak patrzę na tą twoją nagrodę to aż mi się na zazdrość zbiera ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ile dobroci Ci przybyło. Też bym sobie je tak porozstawiała i bym się gapiła. Niech najpierw oczy nacieszą, a potem przyjdzie pora na skórę ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. jestem zdolna powiedzieć tylko wow

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj masz z czego się cieszyć :)
    Gratuluję i życzę miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapowiada się wielkie testowanie:) Mam nadzieję, że wszystkie kosmetyki będą służyły Twojej skórze i włosom:)

    OdpowiedzUsuń
  25. omg co za paka rewelacja!!!!milego testowania x

    OdpowiedzUsuń
  26. Cieszę się, że się cieszysz. :-) To dla mnie jest najważniejsze. A do tego szamponu 7 olei nie zaglądałam. Nie wiedziałam, że śmierdzi i ma fioletowy kolor,. ;-) Może akurat się spisze? :*

    OdpowiedzUsuń
  27. To z ciebie szczesciara!:) Teraz testuj i sie chwal dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ależ cuda! A wygrana u Mellody!! wooooow!:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Same śliczności :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger