6/30/2013

Letnia pielęgnacja twarzy

Moją cerę ogarnęło istne szaleństwo ... W zimie borykałam się z problemem suchej i wrażliwej skóry, natomiast obecnie ten problem ustąpił miejsca skórze przetłuszczającej się..Czyżbym "przedobrzyła" nawilżanie i odżywanie skóry?
W każdym razie odstawiłam kosmetyki, które za bardzo obciążały i zapychały (wśród nich lekki krem brzozowy Sylveco- który okazał się prawie tak samo ciężki jak oliwkowy z Ziaji - wkrótce napiszę o nim więcej).

Aktualna letnia pielęgnacja twarzy przedstawia się następująco:



Do mycia twarzy używam:

Lavera  - Delikatna Pianka Myjąca - MY AGE z białą herbatą - jest tak świetna, że wymaga osobnego postu..


 Eau Florale Bleuet/Corn Flower Floral Water - Woda kwiatowa do twarzy 200ml - Bławatek (Chaber) So Bio etic- cudowne odświeżenie, spray niezwykle ułatwia miłe chwile z nią..



Pat & Rub, Face, Eko Ampułka 3 `Cera naczynkowa` - w trakcie testów póki co nie zauważyłam spektakularnych efektów ale muszę przyznać, że nawilża doskonale ..na tyle, że nie stosuję żadnego kremu na dzień :) Zdobyć ją nie było łatwo - pomogła nieoceniona Hexx :)




Krem pod oczy Yest to cucumbers - który dostałam od Shoegal 
przyjemnie pachnie ogórkami, nawilża i odświeża to lubię :) 



 Neobio Natural Cosmetics, Facial Care, Cherry Blossom, Nachtcreme (Krem na noc z kwiatem wiśni) - czuję się rozczarowana bo nie pachnie wiśnią :) ale nawilża POTĘŻNIE - odczuwam jego działanie przez bardzo długi czas..dopiero zaczęłam go użwyać więc póki co więcej nic mogę powiedzieć..



Jak widzicie prym wiodą u mnie kosmetyki naturalne, które ..ufam, że przywrócą równowagę mojej skórze..
Niemniej, jak już WIELOKROTNIE powtarzałam, nie jestem ortodoksyjna w swoich wyborach i do peelingu używam Bourjois i sobie go chwalę :)


Znacie któryś z zaprezentowanych kosmetyków? Coś szczególnie Was zainteresowało?
Wiele z Was na pewno zauważy, że popełniam czyn zabroniony i nie stosuję żadnego kremu z filtrem na dzień :(
Rozglądam się za jakimś --ale jestem w kropce albowiem nie mam pojęcia do jakiej skóry mam wybrać...
Ciężkie jest życie kobiety...
Miłej niedzieli :)

43 komentarze:

  1. czekam na osobny post dotyczący pianki myjącej, zaciekawiłaś mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic wcześniej nie używałam, ale fajne kosmetyki - muszę się im bliżej przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam zamiar zrobić wszystkim osobne recenzje :)

      Usuń
  3. Same nowości.
    Czekam na recenzję pianki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. aaa ile fajnych kosmetyków :-) mam ekoAmpułkę1 i u mnie sprawdza się doskonale. Kosmetyki Lavery kuszą mnie niesamowicie. miłego dnia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lavera ma w swoim asortymencie zarówno hity jak i kity:) ...mam dość duże oczekiwania co do ekoAmpułki ..jestem cierpliwa ;)

      Usuń
  5. nie znam niestety tych kosmetyków, ale fajnie jest poczytac o czyms nowym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dla mnie to też nowości..rozpoczęłam przygodę z kosmetykami naturalnymi :)

      Usuń
  6. żadnego nie miałam ale ten peeling kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. O piance bardzo chętnie poczytam :)
    Bardzo delikatną pielęgnację wybrałaś - mam nadzieję, że Twoja skóra zareaguje na nią pozytywnie, trzymam kciuki :)
    A co do filtra, to ja używam emulsji matującej z Vichy i z czystym sumieniem mogę Ci ją gorąco polecić - fajnie matuje, nie zapycha i nie bieli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :) też mam taką nadzieję, że osiągnę w końcu równowagę:)
      Wiesz z kosmetykami Vichy niekoniecznie się polubiłam - słynna Idealia mnie uczuliła :(

      Usuń
  8. Mówili ze na tym straszę ;D ale cześć widzę bardziej ten z Was polubiła bo mówiła żebym zostawiła go :) Tylko teraz przy obserwatorach mam ten poprzedni czerwony zmieniony wcześniej avatar i część myśli że ich nie obserwuję bo jak dodaje komentarze to mam inny a przy obserwowaniu mam inny :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieee - jest bardzo charakterystyczny i przez to ciekawy :)

      Usuń
  9. Nie znam żadnego z Twoich kosmetyków, ale podobają mi się mini zapowiedzi, więc czekam na recenzje tych cudeniek ;)
    Miłej niedzieli Kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buziaki Taniczko:) recenzje będą obiecuję - dla mnie to też nowinki:)

      Usuń
  10. znam tylko tę ekoAmpułkę i u mnie nie zrobiła absolutnie nic! to była chyba moje pierwsze rozczarowanie z Pat&Rub ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo co Ty powiesz..dotychczas widziałam same pozytywy..ciekawe jak się rozwinie ta znajomość :)

      Usuń
  11. co do filtru...ja zdecydowałam się na biodermę 50...mam nadzieję, że będzie ok, bo koszt nie mały:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Łuuu, niczego nie znam ale czekam na recenzje. Ja też nie mam kremu z filtrem teraz ale pocieszam siè, że trochę tego SPF mam w podkładzie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się pocieszam tym, że na swoje przebarwienia stosuję korektor z maca z wysokim filtrem bo taki tradycyjny filtr stosuje na kąpiele słoneczne.

      Usuń
    2. To i tak jesteście w lepszej sytuacji - bo ja nie używam zupełnie nic :D

      Usuń
  13. niestety nie znam żadnego z nich,ale z miła chęcią poznam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się skroić jakieś ciekawe recenzje :)

      Usuń
  14. u mnie ten krem z ogórkiem się nie spisał ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam na paru blogach, że niekoniecznie się sprawdza..u mnie działa bez zarzutu - uwielbiam jego zapach.

      Usuń
  15. Nie znam żadnego, więc czekam na recenzje. Szczególnie ta Lavera mnie ciekawi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że Lavera zdecydowanie budzi największe zainteresowanie:)

      Usuń
  16. też jestem zwolenniczką naturalnej pielęgnacji, ale nie jestem ortodoksyjna :)
    taka pielęgnacja po prostu lepiej służy mojej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to jedynie słuszne stanowisko - zamykanie się na coś co być może jest świetne dla nas byłoby zwyczajnie działaniem na szkodę samego siebie ..Mam nadzieje, że bardziej naturalna pielęgnacja ukoi również moją skórę :)

      Usuń
  17. Lavery to ja chciałam sobie kupić kiedyś podkład.
    Jednak po przeczytaniu, że tak naturalny skład uczulił jakąś dziewczynę (a u mnie bardzo łatwo o alergie) wycofałam się :)
    Dlatego jak piszesz o piance to znowu moja ciekawość sięga zenitu :D
    Myślisz,że ta pianka się sprawdzi do cery tłustej??
    A to:
    Eau Florale Bleuet/Corn Flower Floral Water - Woda kwiatowa do twarzy 200ml - Bławatek (Chaber) So Bio etic - jeśli pachnie prawdziwie bławatkami to chyba przepadłam :)))
    ps. już Ci tu podaję moja droga ogromiasty kawał soczystego, słodkiego arbuziocha :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Są różne wersje pianek do mycia..Jest bardzo delikatna i bardzo ładnie i długotrwale nawilża skórę..
    Woda niestety nie pachnie bławatkami :( też się zawiodłam bo przyznam szczerze, że kupiłam właśnie z myślą o tym zapachu...niemniej pielęgnacyjnie działa bez zarzutu :)

    Mniaammmmii - tego mi było trzeba :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm. Ja mam generalnie kapryśną cerę, która ostatnio mnie zadziwia występowaniem syfków tam, gdzie NIGDY ich nie było.
      Dlatego może ta pianka by mi życie ułatwiła i zrobiła z tym dziadostwem porządek ;)

      Usuń
  19. Czekam na recenzję pianki myjącej z Lavery, brzmi bardzo obiecująco :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Czekam na recenzje wszystkiego, bo wszystko mnie niesamowicie zaciekawiło :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam nic, a dostęp mam jedynie do ogórasowego kremu pod oczy z tego co się orientuję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Powiem szczerze, że nic z opisanych produktów nie używałam...

    OdpowiedzUsuń
  23. krem pod oczy z ogórkiem, brzmi ciekawie ;D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger