6/25/2013

Kąpieli skórek z BingoSpa odcinek drugi i ostatni

Kolagenowa kąpiel do skórek z żeń szeniem BingoSpa.

O jej siostrze pisałam tutaj KLIK
Od razu przyznaje się bez bicia - żeń szeń pomylił mi się z imbirem (zobaczyłam korzeń na rysunku i skojarzyłam sobie właśnie z imbirem sorki ) :)

Od producenta : BingoSpa

Kolagenowa kąpiel BingoSpa głeboko zmiękcza zrogowaciały naskórek wokół paznokci ułatwiając przeprowadzenie kolejnych etapów manicure.
Kolagen intensywnie nawilża i uelastycznia naskórek oraz regeneruje płytkę paznokcia czyniąc go jednocześnie podatnym na zabiegi.
Wyciąg z korzenia żeń - szenia stymuluje odnowę naskórka, przywracając skórze równowagę fizjologiczną.
Regularne stosowanie kapieli BingoSpa zapewnia paznokciom zdrowy wygląd i doskonały połysk.

Moja opinia:

Tak jak w przypadku poprzedniego specyfiku nie ma mowy o jakimkolwiek nawilżeniu czy regeneracji paznokci. Nie zaobserwowałam żadnych oznak obiecanego zdrowszego wyglądu czy połysku. 
Kąpiel w postaci sztucznego niebieskiego proszku przynosi taki sam efekt jak zmywanie garów.
W odróżnieniu od poprzedniczki na szczęście aż tak bardzo nie wysuszyła mi dłoni ..ALE byłam bogatsza o pewne doświadczenie bo simply_a_woman doradziłą mi, żeby wzbogacać tą kąpiel olejkami - co ohoczo czyniłam - aplikując sobie kolejno olejki rycynowy, truskawkowy, jojoba, kokosowy, arganowy oraz z drzewa sandałowego. Tak wzbogacona mieszanka sprawdziła się o niebo lepiej.. 
Dziękuję Ci dobra duszko :* 



Opakowanie zawiera 300 g - cena ok. 14 zł w sklepie BingoSpa

Chciałam sprówać tych kąpieli i miałam wobec nich duże oczekiwania, podeszłam naprawdę optymistycznie do projektu KĄPIEL SKÓREK ale niestety zawiodłam się, ponieważ nie spełniły swoich, jakże pięknych obietnic...aleeee nie ma tego złego - ponieważ złapałam bakcyla moczenia dłoni w czymś innym niż tylko w garach i opracowałam sobie swoją skuteczną mieszankę, dzięki czemu problem z tymi wstrętnymi skórkami został zażegnany :)  

32 komentarze:

  1. ja muszę cos wyczynić ze swoimi skórkami :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie sprawdziła się mieszanka olejków i oliwy z oliwek :)

      Usuń
  2. ja też mam nieprzyjemną przygodę z tą kuracją..chyba mam uczulenie na jakiś składnik bo okrutnie mnie skóra piekła po kąpieli..brr
    zrobiłam dwa podejścia i dwa razy było to samo..

    po za tym mam wrażenie, że całość pachnie po prostu mydłem rozpuszczonym w wodzie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OOo to faktycznie..nie myślałam że może być gorzej..a jednak :(
      dokładnie - zapach mydlin :(
      żałuję bo chciałabym mieć taką gotową terapię dla paznokci

      Usuń
  3. U mnie niestety też nie dała efektów :( A pomysł wzbogacenia fajny, muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mi też się często myli żeń szeń z imbirem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor ma ładny, ale to dla mnie raczej taki zbędny gadżet.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna sprawa, raz mogłabym wypróbować, bo kusząco się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda bardzo pozytywnie i optymistycznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. bubel :D chyba taki bublowy ten czerwiec u mnie :D

    a pomysł z olejkami - ciekawy :D ale woda z olejami bez kapieli byłaby dla mnie perzyjemniejsza, boooooo capi strasznie ta kąpiel :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że się nie sprawdziła. Większość kosmetyków tej marki jest jednak całkiem niezła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale przynajmniej można oko pocieszyć ślicznym kolorkiem. Własnoręczna mieszanka olejków sprawdzi się najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
  11. A zapowiadał się tak obiecująco. Szkoda, że się nie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  12. heheh oj tam drobna pomyłka ;) i jak fajnie trafione ze zdaniem aby w końcu moczyć nasze dłonie w czymś innym ,tak przyjemnym a nie tylko podczas zmywania . Szkoda że ten produkt się nie sprawdził .

    OdpowiedzUsuń
  13. ja nie kupuje tego typu kosmetykow ;) x

    OdpowiedzUsuń
  14. tuningowanie i ulepszanie kosmetyków też lubię :) Dobrze, że znalazłaś sposób, żeby fajnie wykorzystać to, co masz :)
    Ja ostatnio nabrałam nawyku olejowania paznokci, staram się to robić 4 razy dziennie, moje skórki są bardzo wdzięczne :D

    OdpowiedzUsuń
  15. cieszę się, że pomysł z olejkami pomógł :)

    swoją drogą sama prawie wcale nie moczę paznokci. raz mi się zdarzyło wymoczyć je w wodzie z cytryną :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Byłąm ciekawa tego cuda i szału nie było :D Ale po przeczytaniu u Ciebie o wzbogaconej kąpieli w olejki chętnie zrobię kolejne podejścia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie stosowałam kąpieli do skórek, a muszę przyznać że mnie ciekawiła jakiś czas temu... Chyba sobie daruję ten produkt, wolę zrobić mieszaninę olejków :)

    OdpowiedzUsuń
  18. u mnie się sprawdza rewelacyjnie na skórki olejek rycynowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Moje skórki ostatnio wyglądają masakrycznie, muszę wrócić do olejowania... Na kąpiel się nie skuszę :/

    OdpowiedzUsuń
  20. Z bingo kuszą mnie tylko maski do włosów, ale szczerze mówiąc nie aż tak, że muszę je mieć w tej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie te kapiele od poczatku jakos nie przkonywaly:) teraz wiem ze mialam dobre przeczucie

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny ma kolorek, zachwycają mnie takie kosmetyki, mogłby mieć tylko jeszcze zachwycające działanie :]

    OdpowiedzUsuń
  23. Olejkowe uwielbiam, ale takich jeszcze nie stosowałam, a podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Eee to ja dalej będę polować na inny cud specyfik, o którym usłyszałam. Może on da sobie radę z moimi psotnymi skórkami :) Dobrze, że Ci chociaż nie zaszkodził, skoro i nie pomógł ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Czyli przeciętnie, żeby nie powiedzieć, słabo ...

    OdpowiedzUsuń
  26. Myślę, że najlepsze rezultaty osiągniesz, gdy będziesz maczała paznokcie w mieszaninie olejków:) Moje dłonie ostatnio nie wyglądają najlepiej i muszę nad nimi pracować;)

    OdpowiedzUsuń
  27. hehe, oj Kochana, powiadasz moczyłaś jedynie w garach dotychczas ;))) O tej kąpieli czytałam same zachwycające recenzje, hmm, nawet jej chciałam, ale teraz to mi zupełnie to chciejstwo przeszło, widzę że nie daje nic, prócz zabarwienia wody, na to samo wychodzę mocząc swoje skórki w ciepłej wodzie z mydełkiem oraz olejkami, też je zawsze dokapuję :)
    Miłego dnia Słoneczko ;*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger