6/13/2013

Firmoo pół roku później ...

Chcę Wam coś pokazać a wnioski wyciągnijcie same...
W grudniu 2012 jak większość z Was otrzymałam okulary ( pisałam o nich tutaj)..
Zaznaczam, że noszę je codziennie, niemniej nie były poddane jakimś ekstremalnym wyczynom, nawet nie pływałam w nich w basenie...
W grudniu prezentowały się tak:




Natomiast ich stan w chwili obecnej  (czerwiec 2013) jest taki:


obdarte z farby na zausznikach...



Czerwona gąbeczka dawno odpadła...



Moim zdaniem - pół roku i taki stan okularów jest niedopuszczalny..
A jak się sprawują Wasze firmoo pół roku później?
Ja miałam pecha czy to jednak chińszczyzna...

56 komentarzy:

  1. Akurat nie mam takich, ale nie powinno tak być, wyglądają strasznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam przeciwsloneczne i nosze je codziennie bo je uwielbiam:) jak slonca nie ma to na glowie i poki co nadal sa w swietnym stanie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się bardzo podobały - daj znać co się będzie działo za pół roku :)ciekawa jestem

      Usuń
    2. dam znac na pewno:) jak sie tylko cos zmieni:)

      Usuń
  3. a to ciekawe, Esy, jesteś pierwszą osobą u której czytam negatywny opis firmoo. Na szczęscie nie mam z nimi do czynienia, jakoś mnie nie ciągnęło, mimo ciekawych oprawek. Współczuję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku też byłam zachwycona..niestety w drodze użytkowania - stan jest fatalny a nie powinien - wiem co mówię bo noszę bryłki od 2 roku życia :D

      Usuń
    2. ja też noszę korekcyjne ale od pierwszej liceum i nadal są w niezmienionym stanie a śmigam w nich codziennie jak tylko ściągnę soczewki :)

      Usuń
  4. nie wypowiem się, bo się nie znam na patrzałkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ojacie, nieźle się rozwaliły... Ja mam już prawie 2 rok oprawki z D&G i nic a nic im się nie stało, mimo, że mam je na nosie codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam przedostatnio Paco Rabanne - nosiłam 5 lat aż sama je złamałam niechcący..miałam też okulary, które nosiłam i 8 lat - aż mi się po prostu znudziły.

      Usuń
    2. No i jak widac można zrobić porządne ;) Moim zdaniem warto inwestować w porządne okulary i szkła, bo to nie dość, że o zdrowie chodzi, to jeszcze o nasz wizerunek i pierwsze wrażenie :)

      Usuń
  6. ojej ojej smutne oprawki.. nie noszę okularów, ale na mój nos takie rzeczy powinny być solidniejsze..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie ...smutne bardzo smutne oprawki :)) :* powinny Catku

      Usuń
  7. ja swoje mam już z rok i jest wszystko ok ale nie są od Fimoo tylko kupione w normalnym optyku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje z optyka przetrwały niejedno - nie cykałam się z nimi = nie jestem jakimś niszczuchem okularów :D hehe

      Usuń
  8. Oj, wydaje mi się, że trafiłaś na felerny model. Każda z moich dwóch oprawek jest intensywnie eksploatowana porównywalny czas do Twoich i NIC złego się z nimi nie dzieje. Powiem nawet że otrzymałam lepiej dobrane oprawki niż te, które nabyłam u opytka. ;) Także myślę, że warto byłoby zastanowić się nad reklamacją. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Twoje okularki mają się lepiej od moich.. Podobno wyjątki potwierdzają regułę..
      Nie chcę szerzyć jakiś złowrogich opinii - po prostu pokazuję :)
      Co do reklamacji - to ja już podziękuję
      Można powiedzieć - łatwo przyszło - łatwo odpadło hehee:D

      Usuń
  9. O kurcze nie no masakra. Szkoda,że tak się zniszczyły po tak krótkim czasie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam któryś model z kolekcji klasycznej. Jedyny minus to to że z matowych na samych końcach zauszników mat się starł ale po za tym nic im się nie dzieje. A je uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też je lubię mimo wszystko - bo są takie leciutkie..
      Ale straciłam serce ..sama rozumiesz;)
      Fajnie, że Twoje mają się lepiej..oby jak najdłużej:)

      Usuń
  11. Ja dostałam od nich okulary jakoś chyba też pół roku temu, ale moje są w stanie idealnym, nie widać na nich nawet śladu jakiegokolwiek używania. Widać musiałaś trafić na ferelny model, co oczywiście nie usprawiedliwia faktu, że tak być nie powinno...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam, że dostałyśmy mniej więcej w tym samym czasie :) Bardzo się cieszę, że Twoje brylki mają się lepiej niż moje :)

      Usuń
  12. bez sensu, pół roku to bardzo krótki okres ;o szkoda, bo fajny mają kształt ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie - pół roku to bardzo krótki okres jak na okulary :(

      Usuń
  13. a już chcialam po nich jechać,a po komentarzach widzę,że jednak tak wyszło przypadkiem. Wyślij im te zdjęcia, może dadza nowe :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co - może przypadek - nie przeczę - ale jak pomyślę ile czasu mi zajęło wybór tych okularów (mam dużąi trochę nietypową wadę wzroku - ciężko było to opisać po angielsku, wymierzyć, pomierzyć.. - to Ci powiem że szkoda zachodu jak napisała Marti :)

      Usuń
  14. Jakoś mnie to nie dziwi... Dobre okulary muszą swoje kosztować, a Firmoo to raczej tania marka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co...mnie też niekoniecznie...
      Wychodzę z tego samego założenia - zawsze płacę za brylki ok 700 zł - więc skądinąd nie mam pretensji:) chciałam tylko pokazać..

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. Moje okazały się bublem ale u innych dziewczyn okularki mają się lepiej:)

      Usuń
  16. No nieźle, straszny bubel te okulary, żeby przetrwały tylko pół roku to masakra jakaś .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda - bo ja się bardzo ale to bardzo przywiązuję do okularów (dziwne żeby się nie przywiązać jak się w nich codziennie chodzi:D)

      Usuń
  17. Nie miałam, więc się nie wypowiem, może to tylko taki traf....?

    OdpowiedzUsuń
  18. o masakra! nie powinno tak być. obciach straszny dla firmoo. ja moich używam raczej do czytania, ale też zapominam, więc są jak nowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie - felerny czy niefelerny egzemplarz - nie powinno tak być - bo nic z nimi nie zrobiłam co mogłoby wiesz...być moją winą :) trudno się mówi

      Usuń
  19. o kurde niefajnie wyglądają :/ ja się na nie nie skusiłam, bo okularów nie noszę.. widzę, że szoda zachodu :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze powiedziane Martuś - szkoda zachodu :)

      Usuń
    2. szkoda, bo wcześniej wyglądały naprawdę fajnie :/

      Usuń
  20. Mam nadzieję, że mój egzemplarz okaże się jakościowo lepszy.

    OdpowiedzUsuń
  21. Z moimi również nic się nie dzieje, choć chodzę nie tylko w nich, ale na zmianę z innymi. Jednak wszystko jest ok. Masz jakiś felerny model.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie mam tych okularów, ale widać, że ich jakość pozostawia wiele do życzenia... Szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  23. nie skusiłam się na nie bo korekcyjnych okularów nei noszę, a przeciwsłonecznych dopiero niedawno powiększył sie wybór ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądają masakrycznie! :(

    OdpowiedzUsuń
  25. O jaka szkoda!! Ależ Ci się trafił felerny egzemplarz :/

    OdpowiedzUsuń
  26. Porażka totalna, ja niektóre okulary nosiłam po kilka lat i nie były wcale zniszczone...

    OdpowiedzUsuń
  27. ale dziadostwo, a myślałam, że to trochę lepsza firma

    OdpowiedzUsuń
  28. ojej a ja swoje cały czas nosze i są ok, a nie obchodzę się z nimi szczególnie jakoś :O

    OdpowiedzUsuń
  29. Jakiś czas temu zalały mnie posty o tych okularach. Postanowiłam skorzystać z oferty i zamówić. Jednak ja czasem mam zaćmienie i nie umiałam się połapać na ich stronie więc sobie odpuściłam. Jak widać słusznie. :-) Szkoda, bo przy takim marketingu powinni sprzedawać produkt lepszej jakości.

    OdpowiedzUsuń
  30. Cóż za eksploatacja produktu! Wyglądają jakby przeżyły pustynną burzę ;) A tak na serio, to szkoda,że Ci się nie sprawdziły. Mam to szczęście,że okularów nie noszę.

    OdpowiedzUsuń
  31. Okropności!!!!
    Moje na szczęście trzymają się, na razie nic im się nie dzieje, ale pół roku to zdecydowanie za mało na taki " widok ", bo wyglądają jak, co najmniej, po 5 latach wycisku ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Z Firmoo wybrałam okulary przeciwsłoneczne, które nawet nieźle się spisują oraz prezentują. Okulary korekcyjne jakoś nie bardzo mnie kusiły, wolę mimo wszystko klasyczny wybór :)
    Przyznam się, że mam niektóre okulary, które są leciwe i nadal dobrze się prezentują w obliczy tego, co pokazałaś. Sama po jednorazowej przygodzie ponownie nie skuszę się na ich ofertę. Nawet za darmo ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger