6/22/2013

Ciało chciało :)

Ty wiesz...Ja wiem...Jakieś dziesięć osob wie i


dlaczego :*

Ciało me ułomne, niedoskonałe...
ze swej formy znacznie wylane.
Marzy o sukni skrojonej na miarę.. Lecz nim przywdzieje szaty kuse i pójdzie 
niczym nimfa romantycznie zbierać róże...
O gładką skórę, napiętą jak brzytwa musi wytoczyć jak rycerz....największe kusze :) 


Kolagenowa kąpiel (BingoSpa) w pianie, swym kremowym aromatem kusi 
Zanurzone w mleczno - białe odmęty, nie zważa na ogromne  zakręty...


czyni kąpiel zaiste rytuałem błogim..



Po zabiegach ciało gładkie, nawilżone rade, subtelnym zapachem otoczone..
Nic to że aromat ulotny jak tchnienie wiosny - pOOO człowiek widocznie radosny :) 





i choć to ideału daleko ...


Nie wysusza - najważniejsze ...



Konkluzja się nasuwa sama ...
w cieczy drogie Ciało zanurzone traci na wadze :) tyle ile waży ciecz wyparta przez to ciało :) 

Praw fizyki nie oszukam trudno ...chlip....


eeee tam moja opowieść chce mieć finał własny..

Ciecz wypiera ciało w takim stopniu jak mu się chciało :))


Do kupienia
1000 ml/19,70 PLN

w sklepie :




15 komentarzy:

  1. No i znowu pomysłowo :)
    I wierszyk i zdjęcia :)
    Rozkręcasz się!
    Czekam na kolejne odsłony!

    OdpowiedzUsuń
  2. aż mi się łezka w oku zakręciła ;D
    Esy w obie drzemią nie odkryte pokłady, jeszcze nie raz mnie zaskoczysz :D :*
    grunt ze się sprawdza, bo jak nie to pałą go :D

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawy sposób na recenzje, muszę przyznać :)) Nic jeszcze nie miałam z Bingospa

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zrobiony post i zdjęcia z piana mi się tez podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowicie wciągająca opowieść :) Hi hi hi...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ mi się kąpieli zachciało :D

    OdpowiedzUsuń
  7. genialnie się to czytało! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz talent do pisania wierszy:) Lubię takie nietypowe formy recenzji;)

    OdpowiedzUsuń
  9. prawa fizyki są niestety bezwzględne ;)
    co do kąpieli - szału nie robi, ale krzywdy chyba też nie ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger