6/02/2013

7 wpisów subiektywnie

Jako, że niedziela to czas na moje subiektywne podsumowanie tygodnia.
Nie miałam niestety zbyt dużo czasu ale rzuciły mi się posty:

Patrycji - która napisała piękny list do M...prawdziwa przyjaźń oparta na bezwarunkowej miłości :) Piękna relacja ...
Karminowe usta z kolei dały mi do myślenia ( w sumie zawsze mi dają do myślenia:)), że czasem warto pokombinować zanim skreśli się definitywnie jakiś kosmetyk, z którym wiążemy pewne nadzieje.. Swoją drogą stosunkowo niedawno odkryłam Kosmetyki dla bladolicych ale bardzo lubię tam zaglądać, bo pisany jest piękną, czystą polszczyzną:) a autorka przykłada dużą staranność do prezentowanego materiału.. To jeden z tych blogów, że nawet jeśli mnie coś do końca nie interesuje to i tak przeczytam :) Macie też takie blogi?
Dzięki  Make Up Passion dokonałam przeglądu kreacji  festiwalu w Cannes.
Mel uzmysłowiła mi jak ważną rolę odgrywa woda termalna na jakość skóry..Od tego postu codziennie daje mojej skórze pić:) a ona odpłaca mi poprawą kondycji :)
Bardzo ciekawie o oleju kokosowym napisała Una (a wydwało mi się, że już wszystko wiem - błąd:))  
Sauria, czyli najsłynniejsza jaszczurka blogsfery (hehe) zaprezentowała zupełnie nieznaną mi markę Meow Cosmetics. Co prawda kociarą nie jestem ale przyznaje, że nazwa  oraz filozofia firmy mocno mnie zaintrygowały :) 
A Kebab Magdy w roli Białej Damy po prostu stopił mnie jak masło :)

31 komentarzy:

  1. nie jaszczurka tylko gadzina haha
    p.s. jak będę zamawiać dam znać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miau - czyli okej ?:)) Gadzina hehe - nie uwierzę że Tyś zimnokrwista taka hehe:) Swoją drogą mi się przypomniało, że chciałam kiedyś mieć tatuaż jaszczurki albo pająka hehe

      Usuń
  2. jasne że mam takie blogi, ze nawet wchodze na nieinteresujący mnie temat :) ale nie powiem które to - chodz nie ciezko sie domyślić gdzie jestem prawie zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mamy tak samo - czasem mi tylko trudno coś mądrego wymyśleć a propos trądziku czy tłustej skóry - ale zwykle coś wymijająco się pisze bo wiem, że tak jak dla mnie - dla większości z nas komentarz to tak jakby pieniążek w kapeluszu ulicznego grajka..
      Niejaki Maleńczuk śpiewa..wrzuć monetę bo ja na to liczę:)

      Usuń
    2. dokladnie tak jest!
      czasami pisze o zapachu bo co mam napisac o tlustych wlosach gdy moje sie nie przetluczszaja np?:)

      Usuń
    3. Chyba najfajniej jest jak się znajdzie bratnią duszę kosmetyczną i z profilu skóry/włosów itp bo wtedy można szybciej trafić na swój ideał lub podzielić się przemyśleniami, ale ja ogólnie lubię tematy związane z cerą także mi to nie przeszkadza poczytać jakie są odczucia osoby np. o cerze suchej pomimo tego, że moja skóra jest zupełnie inna.

      Usuń
    4. Jak kogoś lubię to nawet komentuję lakiery do paznokci hehehe:)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. :) spodobało Ci się coś szczególnego a może masz swoje typy?:)

      Usuń
  4. Oj tak, wiele fajnych i ciekawych rzeczy można się dowiedzieć i nauczyć...:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wpis Uny poświęcony olejowi kokosowemu poszerzył moje horyzonty:) Dotychczas nie zdawałam sobie sprawy, że ten naturalny produkt może być wykorzystywany przy zwalczaniu trądziku:)

    Dziękuję za wyróżnienie. Twoje słowa sprawiły mi ogromną radość:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie również to było swoiste odkrycie :) Bardzo się cieszę :) Uściski:)

      Usuń
  6. Kebab wygrał wszystkie nagrody w plebiscycie na MegaImię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku Dziewczyny, nie wiecie, jak jest mi miło :)
      Cieszę się, że Kebab się Wam podoba, ja też go uwielbiam :)
      Idę posmyrać Białą Damę za uszkiem ;)

      Usuń
  7. nie kojarzę niektórych blogów.. idę poczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Karminowe Usta jest jednym z moich ulubionych blogów ever. sympatyczna dziewczyna, piękne zdjęcia, przemyślane teksty, po prostu ideał :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aż sama odwiedziłam i poczytałam^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję Kochana za wyróżnienie, jest mi ogromnie miło :*

    OdpowiedzUsuń
  11. lece czytać o olejku kokosowym :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj tak, tak czytam i również podziwiam ;) Znam wszystkich i lubię bardzo ;)
    Miłego dzionka Kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Zostałam wyróżniona, bardzo mi miło. :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger