5/23/2013

Wiadomo... - ROssmanowskie Zakupy

Zgrzeszyłam tak - całkiem niewinnie ;)
Z planowanej listy mam tylko Burżuja (prezent), krem dla mamy (prezent) i Rimmel, Apocalips :)

Dodatkowo:

Pielęgnacja twarzy 


Kolorówka



Sumarczynie :


Wchodząc do sklepu miałam przyspieszone bicie serca i lekką panikę czy aby na pewno dla mnie starczy :) Tam gdzie byłam ludzi było sporo ..:)

Ograniczałam się i to bardzo..Na początku władowałam mnóstwo kosmetyków a potem przyszła analiza (te z parafiną na drugim miejscu od razu poszły won).
Kupiłam jeszcze trochę prezentów ale z oczywistych względów ich nie pokażę :)
To wszystko przez Was ;) 

A jak Wasze łupy?

101 komentarzy:

  1. same wspaniałości :) sporo tego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj zaraz sporo...;) wszystko ABSOLUTNIE niezbędne hehehe;))

      Usuń
  2. Początek skojarzył mi się z piosenką Bartosiewicz tylko tam było Skłamałam ot tak całkiem niewinnie ;D
    a gdzie ta nudziakowa apokalipsa z Rimmela :P?
    Z tuszy Max factora Masterpiece lubię najmniej ze względu na jego szczoteczkę bo namachać się z nim muszę.
    A podkłądy Max Factor w ogóle mi nie leżą bo robi się na mnie 1,2,3 pomarańcza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja wzięłam tylko w Ross swoje ulubione płatki rossmanowskie i tusz lovely żółty. Stwierdziłam, że co mi szkodzi za 6 zł spróbować skoro taki sławny.

      Usuń
    2. A faktycznie :)) puszczę sobie Edytę zaraz nawet oo :)
      Przekonałaś mnie żeby jednak nie brać :)
      A ja nie miałam nigdy Masterpiece a nie było tego co chciałam więć zobaczę:)
      Miałam już ten podkład i byłam zachwycona ..w regularnej cenie jednak jest za drogi więc grzech było nie skorzystać :D
      Ciekawa jestem zatem Twojej opinii na temat lovelasa:))

      Usuń
    3. ale ogólnie Max Factor ma dobre kosmetyki tylko po prostu w zetknięciu z moją skórą każdy ich podkład zamienia się w pomarańczkę bo miałam okazję w Dougim wziąć próbki, więc obyło się bez rwania włosów, że wyrzuciłam 60 zł w błoto ;)

      Usuń
  3. oo, widzę błyszczyk Rimmela :D też muszę go upolować i to chyba nawet w tym samym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) steller - bardzo odważny jak na mnie..ale miałam nieodpartą ochotę:))

      Usuń
  4. Poniosło Cię, ale tylko troszkę ;)Ważne żeby jak najmniej bubli było ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szminki cudowne kupiłaś:) czy to Nova z Rimmel Apocalips?:)o podkład z MF :)zbiera dobre opinie ciekawe czy Tobie podpasuje:)ten tusz Masterpiece Max jest moim ukochanym jak do tej pory lepszego nie znalazłam :) fajne łowy:) ja nie idę do Rossmanna, ale chociaż oczy naciesze tym co na blogach dziewczyny pokazują:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Airy Fairy mam na wykończeniu więc to po prostu okazja hehe:) Nie to Stellar :) O widzisz..ja masterpiece nie miałam jeszcze, zobaczymy jak się sprawdzi...
      Ja też oglądam koszyki dziewczyn hehe:) tylko że mam ochotę na powrót do Roska jak się tak napatrzę:)

      Usuń
  6. ja wybieram się w sobotę, bo Rossmanna mam daleko :< mam nadzieję, że się na coś załapię ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj na pewno ...mam nadzieję bo też zamierzam wrócić jeszcze w sobotę hehe:)

      Usuń
  7. Może skoczę po pracy do Rossmanna, ale będę się starała ograniczać mocno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem finalnego wyniku tych ograniczzeń hehehe..nie żebym w koleżankę wątpiła nieeee...:))

      Usuń
    2. No i masz! Wczoraj poszło spokojnie, ale cały czas mam ochotę na dokładkę ;) Może w sobotę się jeszcze wybiorę... :D

      Usuń
  8. fajne zakupy, apocalips i tusz sa swietne bardzo je lubie, moze sobie kupie kolejnego apocalipsa?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) najchętniej wziełabym wszystkie i się maziała..maziałaaa :) hehee takie ceny to natychmiastowe rozgrzeszenie LOL :D

      Usuń
  9. Też koniecznie muszę się wybrać:)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie tusz do rzęs, szminka i tonik :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. prawda? też na nich patrzę i cieszę się jak dzieciak z nowych zabawek :)

      Usuń
  12. Ja też pękłam, kolorówka u mnie skromnie, ale za to z pielęgnacji wyniosłabym pół Rossmanna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naładowałam cały kosz początkowo..potem przyszło opamiętanie..na szczęście..niemniej przez chwilę czułam się jakby miał być koniec świata i trzeba brać, brać, brać jak ja wiem - wodę bo potem będzie reglamentowana LOL:))

      Usuń
  13. mi masterpiece mega podchodzi,fajna bylaby porownawcza recenzja z 2000calories, bo nie wiem czy warto kupic tą drugą:)

    OdpowiedzUsuń
  14. wszyscy kusza, a mój portfel błaga o litośc ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nakłoń go do współpracy...wytłumacz jakie to ważne, wręcz sprawa życia i kosmetycznej śmierci..najpierw wytłumacz, potem strasz a na końcu weź na litość ;)

      Usuń
  15. sporo tego, u mnie skromniej:) ja też kupiłam prezent dla mamy i siostry ale ich nie pokazałam, u Ciebie same cudeńka z kolorówki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. a i bym zapomniała ja tez poleciałam od razu po zajęciach bo bałam się, że dla mnie zabraknie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czułam tą presję na plecach wręcz..przyspieszone bicie serca i tą ulgę kiedy zobaczyłam że jednak się nikt nie bije hehehe:))

      Usuń
  17. Włażę na wszystkie blogi i sprawdzam co kupiły koleżanki i po co ewentualnie jeszcze się wrócić :D

    OdpowiedzUsuń
  18. gdzie dzisiaj nie wejdę, same zakupy z Rossmanna. Ale co się dziwić skoro taaka promocja, a i ja dzisiaj tam wstąpiłam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Istne szaleństwo trwa :) jak na karuzeli wariujemy wszyscy:)

      Usuń
  19. Właśnie dlatego omijam Rossmana, bo jak już wejdę, to nie mogę się powstrzymać przed zakupami... :(

    OdpowiedzUsuń
  20. mialam ten plyn do demakijazu z lierne I byl straszny,okropnie w oczy szczypal I nawet nie stal kolo prawdziwych plynow milecarnych....ale jestem ciekawa tego olajka z soraya

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo to mnie zmartwiłaś...no nic zobaczę jak się u mnie sprawdzi:)

      Usuń
  21. Ja chyba też skuszę się na jakiś płyn micelarny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo fajne zakupy, ja też dziś napadłam na Rossmanna;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dzikie szaleństwo Gośki w Rossmannie. :) Koniecznie chciałabym zobaczyć, jak to się mówi profesjonalnie, swatche ;) tych pomadek i apocalips. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje życzenie jest dla mnie rozkazem..soon...;)

      Usuń
  24. U mnie zupełnie inaczej, totalne pustki, ekspedientki strasznie znudzone i wyczekujące na kolejnego klienta...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) może jeszcze nie nadeszła WIELKA fala heehhe:)

      Usuń
  25. Szaleństwo ;)
    Kupiłam m.in. ten sam podkłąd ale Sand ;) i wziełam też olejek z Soraya, chciałam też krem ale nie wiedziałam, który zabrać ;) i jeszcze kilka innych ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam, widziałam...będziemy się zatem razem maziać:)

      Usuń
  26. Zestaw do pielęgnacji twarzy mi się podoba :) Zwłaszcza ten nawilżający żel :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też się cieszę że karminowe usta mi przypomniały o tej serii :))

      Usuń
  27. fajnie czasem kupić coś w okazyjnej cenie, w końcu i tak dużo wydajemy na kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, właśnie - to ogromna oszczędność :))

      Usuń
  28. wiedziałam, że polegniesz...nie, żebym w Ciebie nie wierzyła ale...:)
    mam Asie Rimmela...bardzo przyjemny nudziak:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam, że Ty wiedziałaś że będzie jak zawsze;)) Lubimy się bardzo z tą serią pomadkową:)

      Usuń
  29. O matulu jakie zakupy!! Zazdroszczę, ja mam bana :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bez wyjątku??nawet w obliczu TAAAKiej promocji ;) hehe

      Usuń
  30. Nieźle, ja jeszcze nie byłam w Rossmanie, chociaż mam go pod domem... Może jutro się odważę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DOmyślam się, że TO tak jakbyś żyła na kraterze :) hehee

      Usuń
  31. Odwiedzilam kupilam krem przeciwzmarszczkowy z Alterry ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam w planach Altterę ale jednak odpuściłam :)

      Usuń
  32. ja jeszcze nie byłam na zakupach w Rossmanie :) świetne kolorki szminek wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja chyba jeszce raz tam pojde bo zaczelam wam zazdroscic - nic nie potrzbowalam ale teraz czuje ze chce wszytko to co wy:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale mnie kuszą te Apocalips!

    OdpowiedzUsuń
  35. Moja droga, będę teraz oczekiwać zdjęć ust, rzęs, pyszczka :D niach, niach. To co runda druga jutro?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE..
      no może tylko po jedną rzecz..albo dwiee..:))

      Usuń
  36. Zdrowe zakupy, grzech, to nie korzystać z promocji :) Czekam na obszerne recenzje tych wszystkich zdobyczy.
    Runda pierwsza już za mną, całkiem spokojnie dziś było, bez szaleństw z mojej strony. Niestety, Rossmanna mam tuż za oknem i obawiam się, że do końca promocji zawitam tam jeszcze kilkakrotnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zakupy seryjne...też miło :)))
      Oczywiście bo o zdrowie trzeba dbac heheh LOOOL:))

      Usuń
  37. A ja nie byłam na zakupach :( Za to czytam o Waszych zdobyczach :)

    OdpowiedzUsuń
  38. byłam wczoraj, ale też same niezbędne kupiłam! listę miałam... ale chyba dzisiaj też skoczę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokaż co kupiłaś..uwielbiam zaglądać w koszyki :D

      Usuń
  39. Sporo tego;)) Świetne zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Poszalałaś, sporo tego :)

    OdpowiedzUsuń
  41. W Rossmannie byłam z rańca i mam wszystko to co chciałam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Widzę moją ukochaną pomadkę Airy Fairy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też ją uwielbiam - kończy mi się właśnie - więc to był dobry moment:)

      Usuń
  43. mam dla Ciebie Novę, jak chcesz to napisz @

    OdpowiedzUsuń
  44. widze ze blyszczyki rimelowskie goszcza prawie u kazdego ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Byłaś grzeczna, ja byłam trochę niegrzeczna wrossmannie. Dwa razy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam oj tam..zaraz niegrzeczna..może masz po prostu lepszy wzrok niż ja hehe:)

      Usuń
  46. Same fajne i konkretne zakupy u Ciebie;))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger