5/03/2013

Tag - mój zwierzęcy przyjaciel

Aneta dzisiaj pisała o swoich kocich przyjacielach tutaj

A ja chcę Wam opowiedzieć o swojej psiej miłości..
Moje serce jest Jej pełne..
Post jest autoryzowany albowiem zainteresowana ściśle przylega do mej ręki :)



1. Jak nazywa się Twój zwierzak ?
Bella




2. Jakie to zwierzę i jakiej jest rasy ?
To sunia...Beagle bicolor



3. Jak długo jest już z Tobą ?

Bellunia jest ze mną trzy latka..


4. Jak znalazł się w Twoim domu ?
Bella została zabrana z tak zwanej złej hodowli - przez to że była długo trzymana w klatce przez parę miesięcy miała przykurcz tylnich łapek..na szczęście to minęło..
Niunia bała się ręki przez długi czas..prawdopodobnie była bita...:(
To jest pierwsze zdjęcie Lali w domu...


5. Ile ma lat ?
Bella urodziła się w lutym 2010 roku - jeśli wierzyć książeczce..


6. Co jest dziwnego w charakterze Twojego zwierzaka ?

Bella jest bardzo upartą sunią...ma humory..nie znosi zostawać sama w domu..wtedy się złości i psoci okrutnie..
Jak słowo daje ona rozumie co się do niej mówi:)) Jest wielkim pieszczochem a jej serce jest owładnięte - jedzeniem i przygodami:)
Zje wszystko...naprawdę wszystko kiszonego ogóra, nie przepada za zielonymi oliwkami..czarne uwielbia:)




7. Co Twoja relacja ze zwierzakiem znaczy dla Ciebie ?
Oznacza wszystko :) I radość i smutek. Zawsze miłość :*




8. Najmilsze wspomnienie związane z Twoim zwierzakiem ?
Każdy dzień z nią jest wyjątkowy...
Najbardziej lubię nasze wędrówki :)



9. Jak nazywasz swojego zwierzaka ?
Bella - Belka - Belusia..Lala..Niunia..Pusia..Belinii..Belcanto..Bambaryła..Śmierdziel :)



Napiszcie o swoich przyjacielach :)

Ps. J.L. Wiśniewski "Boże, pomóż mi być ta­kim człowiekiem, za ja­kiego bie­rze mnie mój pies"

57 komentarzy:

  1. Nuszkisława noskuje Bellisimę :)
    Cudne jesteście.
    Taki zwierz to najlepszy przyjeciel ever.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) EVER ever najever :-) ciekawe co tam u Lady Nuszkins :-)

      Usuń
    2. Pewnie siedzi z fochem w kocim hotelu (przytułku jak to wdzięcznie nazywam moja Mamunia ;)
      albo imprezuje z innymi kotami ;)

      Usuń
  2. Kocham zwierzaki <3
    Bardzo fajnie, że tak dobrze się zaopiekowałaś swoją sunią, widać, że teraz jest z tobą szczęśliwa! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo :-* nie wiem kto sie kim zaopiekowal bardziej:-)

      Usuń
  3. Doskonały tag, czytałam z zapartym tchem. Także kocham zwierzaki, a mój ukochany pies rasy jamnik odszedł kilka lat temu, a ja nadal za nim tęsknię...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doskonale Cie rozumiem..Moj poprzedni pies byl ze mna 19 lat..postanowilam ze juz nigdy nie bede miec psa..wiec mam sunie..Twoj przyjaciel radosnie biega za teczowym mostem:-) moj Misio pienio tez i szczurek Misha tez:-*

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. :) ale uwaga - uwielbia się tarzać w zdechłych gołębiach - taka perfumiarka:)

      Usuń
  5. Świetny tag:) Piesek jest przepiękny:) Sama mam psa i kota i uwielbiam te buźki najbardziej na świecie, zwierzaki są niezastąpione:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham psy,Twoja sunia wyglada na szczęśliwa,sliczna jest! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) najbardziej jest szczęśliwa kiedy micha pełna :D

      Usuń
  7. pierwsze w miniaturce myślałam,że to jakiś gad hahahaha :D
    piękne Bella! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczna. Ja jestem psiara do potegi. Zawsze mialam w domu psy (u taty jamniki, u mamy owczarki niemieckie, po smierci Taty jego jamnik mieszka z mama) i molestuje mojego Dolfa juz od jakiegos czasu, tylko w tym momencie mamy troszke za male mieszkanie. Zdecydowanie Bambaryla i Smierdziel to najlepsze pseudonimy artystyczne. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dolf wygląda na takiego co zrobi dla Ciebie wszystko;) także pewnie już niedługo..:))
      Tiaa jeszcze Bdźiuch :D i Smerdel się pojawia:D

      Usuń
  9. rany ale słodziak!!! piękny pies :) dobrze że zabrałaś ją z tej - złej hodowli. dziękujemy za datek <3
    jesteś wielka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To okropne co ludzie robią zwierzętom...jesteśmy najpodlejszym z gatunków bez dwóch zdań:( Na pewno wiesz o tym doskonale..
      Żałuję że tak skromnie ale jestem w przeddzień remontu :( ale jak mówiłaś morze składa się z wielu kropli..mam nadzieję że Wasza akcja zakończy się sukcesem. Mocno w to wierzę i ściskam kciuki:)

      Usuń
  10. Uwielbiam psy.. i uważam, że powiedzenie o byciu najlepszym przyjacielem człowieka nie jest ani trochę przesadzone.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ...szkoda tylko że nie zawsze jest to przyjaźń odwzajemniona:(

      Usuń
  11. Cudowna jest :) ja też mam moich zwierzęcych ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudna jest! moi rodzice też mają beagla i istny wariat z niego :)
    ja mam kota, choć nigdy ich fanką nie byłam.. wolałam psy ;) ale od kiedy do nas przyszła nie wyobrażam sobie, że miałoby jej nie być :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam kiedyś u Ciebie beaglucha :) myślałam że Twój :) a ja sobie wyobrażam Ciebie jako kociarę..jakoś mi pasuje tak:)) u kotów to mrauu jest takie cudne:))

      Usuń
    2. rodziców :) ale często go odwiedzam :D jest boski! i ten ciągle smutny wyraz twarzy (pyska) :D

      no ja kociarą się stałam jak nasz Ruda do nas przyszła.. wcześniej byłam typową psiarą :)

      Usuń
  13. słodziak, fajnie jest mieć takiego przyjaciela :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bambaryłko - masz zadatki na gwiazdę. Ten nos, te długie łapy, te wąsy, pięknisia z Ciebie. A w sekrecie Ci powiem, że masz całkiem fajną pańcię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten brzuszek kwalifukuje mnie raczej to aktorek charakterystycznych - niemniej olewam to Hau Hau...nie mam parcia na szkło :))) Pańca służy głównie do spacerów i napełniania miski..pozwalam też jej podrapać tu i tam..no tak ..ma też swoje minusy..nie daje się tarzać w gołębiach...I love this scent..nie rozumie że ten zapach działa na facetów..każe wycierać łapy..po co? przecież jest dywan i kanapa - nigdy tego nie zrouzmiem no i na maksa wkurza się jak sobie coś poczytam...ale mam na nią swoje sposoby..mina nr 3 zawsze się sprawdza - pokrzyczy pokrzyczy potem da smakołyka..jest taka naiwna hehu hau haii = mokre nosy dla Teodora - jest taki seksi na plaży...dziki taki z rozwianym uchem;)

      Usuń
    2. Nie wiem co bierzesz ale też chcę :D

      Usuń
    3. Myślę że mamy tego samego dilera:) LOL

      Usuń
  15. choc nie przepadam za psami, bo kociara ze mnie, to uszy Twojego pupila podbiły moje serce. słodki jest;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w dotyku są niesamowicie aksamitne - bardzo jednak newralgiczne nie znosi kiedy je czyszczę :))

      Usuń
  16. Kocham psy nad życie! Od wczoraj mam:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeeeej pokaż koniecznie plisssssssssssssssssssss:)

      Usuń
  17. A czy Ty wiesz, że ja uwielbiam Beagle?! I ciągle mam w głowie plan zakupu właśnie beagla? :))
    Twój piesek jest c u d o w n y ! Piękny i taki kochany...
    Hmm.. zwierzęta potrafią odmienić cały dom :) ehh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz jak mowia o beaglach -diabel o anielskim wygladzie i w tym jest duzo racji:-) potrzebuja duzo duzo atencji niemniej sa kochane:-)

      Usuń
    2. Ehh... no ale jak tu się oprzeć tym uszom i oczętom? hm?
      A to zdjęcie nr 4 mnie rozbraja :)) widać, że zaraz będzie broił.. ;))

      Usuń
  18. zdjęcia szczenięce jest przesłodkie <3
    Ja mam labradorka, Kebaba, ma 7 miesięcy, może o nim nawet napiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna jest ta Twoja Bella :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham psy :) Miłością niepodzielną. a bigielki mają taki słodkie, smutne minki :) cudna.

    OdpowiedzUsuń
  21. Proszę pozdrowić ode mnie piesiutka :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Super i super, podrapać za uszkiem można?
    Jestem kociarą, ale i psy mnie potrafią zauroczyć...

    OdpowiedzUsuń
  23. Piąte zdjęcie urzekło mnie najbardziej;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger