5/07/2013

Projekt łazienki

Nie mam łazienki...nie mam wanny...nie mam nawet wody :(
Jestem brudna i śmierdząca ...umyłam się dziś paczką chusteczek nawilżających ....Nie chce mi się iść na prysznić do kogoś hehe hehee - remont rządzi się swoimi prawami LOL..Jutro już nie wytrzymam raczej :)
Ciężko mi sobie wyobrazić, że w niedalekiej przyszłości moja łazienka będzie wyglądać mniej więcej tak:




 
 

Łazienka jest wielkości klatki dla szczurków czy też innych chomiczków i trudno zrobić z nią cokolwiek...Wybrałam białe płytki z połyskiem, podłoga to płytki imitujące drewno wenge..Jutro idę wnieść pewne poprawki - przede wszystkim chcę halogenki małe w tej półecce z lustrem - no i koniecznie zmienić kolor szafki podwieszanej - nie wiem czemu nie jest wenge.
Macie jakieś uwagi, sugestie? Chętnie posłucham wszystkich rad:)

60 komentarzy:

  1. chce taka lazienke tylko ze wiekszą :D mega mi sie podoba zestawienie kolorów *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak - większą najmniej z pięć razy:)
      Zastanawiam się nad tymi listwami na ścianach ..chyba z nich zrezygnuję :)

      Usuń
    2. zostaw je - maja urok :)

      Usuń
    3. Ja też jestem za zostawieniem listewek! Całość wygląda świetnie!

      A tą podwieszaną szafeczkę zostawiłabym białą, tak jak w projekcie. Wydaje mi się, że ciemniejsza mogłaby zbytnio przytłoczyć pomieszczenie, a biała jednak sprawia wrażenie, że nie zajmuje tyle miejsca ;)

      Usuń
    4. Muszę je jeszcze zobaczyć na "żywo"
      Hmmm może i faktycznie z tą szafką...zdecydowanie do przemyślenia :) dzięki:)

      Usuń
    5. Faktycznie - zostawiłam ta szafkę - tak jak mówisz Karotka - jakby była cała wenge to strasznie ciemna bryła by była a tak nabiera ciut lekkości:)

      Usuń
  2. ja też bym mogła mieć taką łazienkę... po prostu uwielbiam taki styl. 100% elegancji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie mogę doczekać się kompletowania detali:)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. trudno mi sobie to wyobrazić jak patrzę na te zrujnowane ściany i wannę pocięta w pół..moja malutka :) kochałam ją ..wiele razem przeszłyśmy hehe - miała zaledwie jakieś 20 lat ..odeszła w kwiecie wieku można powiedzieć LOL:)

      Usuń
  4. Na taką łazienkę warto poczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzoo mi się podoba, ale ja chcę większą :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam taką radę, że jak będę w pobliżu Ciebie to możesz mnie zaprosić na oględziny :D
    Wpadnę z jakimś mydełkiem czy innym mazidełkiem ;)

    Cudne! Mała łazienka jest fajna bo stosunkowo łatwo jest utrzymać ją w czystości :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak zapraszam na oględziny, wucecik też się robi:)
      Zawsze tak sobie tłumaczę jeśli chodzi o dziupelkę..sprawę pogarsza jeszcze piecyk - wiadomo..
      Catkuś Ty byś na pewno coś wymyśliła pięknego - ja wiem na pewno że mydełka od Ciebie będą jej ozdobą :) jestem mega podekscytowana samą myślą o detalach typu mydelniczka, pojemnik na waciki i takie tam..:) Chciałabym szklany wielki słój taki z jakimiś delikatnymi zdobieniami..Chciałabym też takie białe pojemniki na szczotki z koronkowym wykończeniem - widziałam na blogach (dziewczyny trzymają w nich pędzle) ale nie mogę znaleźć :)

      Usuń
    2. Chyba w Empiku widziałam ostatnio koszyki tego typu, właśnie z koronkowym wykończeniem. Nie wiem jakie są rodzaje, bo widziałam taki kwadratowy i niski, ale może mają jakąś większą ofertę :)

      Usuń
    3. Oj Karotka - dzięki za cynk akurat dzisiaj idę po odbiór książki to się rozejrzę :)) :*

      Usuń
  7. Czy ja tam widzé telewizor? Jakbym tak miała to z wanny bym nie wychodziła :P i tak bym sobie leżała, pachniała, oglądała Klan i co jakiś czas dolewała gorącej wody :D
    Ślicznie będziesz miała, a kiedy przewidywany jest koniec remontu? Bo ten ... ja się wpraszam na noc ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaa - jak by był tv to mogłabyłym się spokojnie rozpuścić :)
      Remont kuchni trzy lata temu nauczył mnie, że przewidywany koniec jest niebezpiecznym terminem i budzi w panu Rysiu nerwowe reakcje :)
      Jak już zmiotę ostatni gruz dam znać żebyś zdążyła nadlecieć i zażyć ablucji :)

      Usuń
    2. Czyli nie ma szans na taplanie się w wodzie oglądając tv? Toż to truuuuudne sprawy ?...
      Biedny pan Rysio niech się nie spina, biedaczek. To czekam, czekam, przyniosę bąbelki :ad

      Usuń
    3. :D Obawiam się że więcej ....to moja Droga - Brudny Harry LOL:)))
      Nie omieszkam obwieścić koniec mocno triumfalnie:)

      Usuń
  8. Jest jeszcze szansa n panel prysznicowy-moja łazienka też maleńka, ale kupiliśmy takie drzwi nakładane na wannę i teraz mam i kąpiel i prysznic coś w tym stylu http://www.google.pl/imgres?imgurl=http://budujesz.info/pliki/image/artykuly/lazienka/duze/wanna-z-prysznicem-w-jednym212.jpg&imgrefurl=http://budujesz.info/artykul/wanna-z-prysznicem-dwa-w-jednym,101.html&h=435&w=650&sz=54&tbnid=ThHoUWwbImzpNM:&tbnh=90&tbnw=134&zoom=1&usg=__mHjR7gjPz_mgVbn0Tn43ok5UQoU=&docid=o_yatNy_GZr9bM&sa=X&ei=4laJUfygCZDV4ATe-YHIAw&ved=0CF4Q9QEwBA&dur=3178
    Zaj...sta sprawa przy mini dziupli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chce się otworzyć ale wiem o czym mówisz..też się nad tym zastanawiałam ale przeszkodą jest ten nieszczęsny piecyk - nie da się go przenieść a z drugiej strony chcę to lustko od końca do końca ściany żeby powiększało optycznie przestrzeń..

      Usuń
  9. śliczna jest;) podoba mi się pomysł z płytkami wenge, może kiedyś zgapię od Ciebie;) i te zdjęcia na ścianie. super. ja lubię , kiedy łazienka stanowi jakby oddzielny pokój, a nie jest szpitalnym wnętrzem tylko do mycia się. tutaj stworzyłaś fajny klimat, tylko proszę obuduj , ukryj, czy coś, tego junkersa, bo zaburza całą estetykę. miało być szczerze, to mówię co myślę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podłogowe płytki są świetne - na żywo prezentują się o niebo lepiej...co do piecyka...trudny temat - jedyną optymistyczną nowiną jest to że nie nazywa się junkers hehee.. - Niestety nie da się go obudować..Jest jeszcze coś gorszego..projekt tego nie pokazuje ale przez środek łazienki elegancko biegnie rura od tego piecyka właśnie do przeciwległej ściany - miałam maksi pietra ale na szczęście da się ją ukryć podwieszanym suftem, w którym będą jeszcze ze dwa lub trzy halogenki..
      Super! dzięki za zainteresowanie :) Ja nie wiem co za demon wymyślał te mieszkania i uwięził w nich ludzi :D

      Usuń
    2. ;) dla mnie każdy taki piecyk to junkers;) a może da się po prostu w szafke wsadzic? zreszta nieważne, dobrze, że rury nie widać. czasem myśl techniczna polskich projektantów mnie zadziwia;)pozostaje nam Kochana wygrac w totka miliony i zbudowac sobie takie łazienki jakie mam się marzą;) i tak jest cudnie. pokażesz zdjęcia, mam nadzieję, juz po remoncie;) powodzenia;)

      Usuń
    3. Nie da się Kotku - przepisy zabraniają go zasłaniać - też nad tym ubolewam ale co zrobić taki urok posiadania ogrzewania gazowego ehehe - dobrze chociaż, że nie mam licznika na ścianie (kolega tak ma :D) myśl techniczna polskich projektantów i koronkowe wykonanie robotników w latach 50 - tych jest dla mnie ..hmm jak by to ująć hmm mocno, mocno oryginalna (zwłaszcza wykończenia sufitu na okrągło - tzw. "na butelkę"
      Ale wiesz jak patrzę na mieszkania znajomych w nowym budownictwie to wiele się nie zmieniło..Oprócz tego, że grzyb jest już po roku :( Tak więc ulic Alternatywy 4 - wciąż jest wiele w kraju naszym :D) Siur pokaże jak tylko piknie wypucuję :)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. hehe :) To co obserwujemy? LOL :)

      Usuń
    2. Tak -proszę proszę:)
      Mój M. właśnie obejrzał i stwierdził, że "śliczna" tylko faktycznie nic nie poradzisz na ten piecek.

      Usuń
  11. ajć no piękna i te kolory - cudowna :)
    mnie jeż czeka remont łazienki ale nie będzie ona tak ładna jak Twoja na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  12. totalne w moim stylu, będzie piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale po remoncie będzie już pięknie :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale po remoncie będzie już pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny pomysł na zagospodarowanie małej łazienki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już chyba więcej przestrzeni nie da się ugrać:)

      Usuń
  16. Super projekt! Żebym ja miała taką łazienkę.. Tylko pomarzyć mogę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. maleńka jest wiesz:) ale na szczęście wucecik osobno:)

      Usuń
  17. Niesamowity prokety jestem ciekawa jak bd wyglądac już na zywo :) dodasz zdjęcia ? :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Cos wiem o malych lazienkach:) Powdzenia i wtrwalosci a projekt jest sliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jest piękna! Idealna! I też taką chcę!
    Mam tylko wrażenie, że moja łazienka jest jeszcze mniejsza niż ta na zdjęciach... Nie mieści 2 osób jednocześnie i pozwala tylko poruszać się wokół własnej osi.;)
    Pochwal się koniecznie swoim efektem końcowym. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) U mnie jak stała pralka też mogła wejść jedna osoba - i nie było umywalki :D teraz pralka emigrowała do kuchni :)

      Usuń
    2. A widzisz... ja mam pralkę nadal w łazience :D Niestety kuchnia też jest bardzo mała i ma szans, żeby wstawić tam pralkę.

      Usuń
  20. OMG chce taką łazienkę :) prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Matko i córko.... Ja na słowo remont dostaję palpitacji serca. 3 lata temu jak kupowaliśmy z mężem mieszkanie to chcieliśmy takie do remontu żeby po swojemu wszystko zrobić. No i udało się. Popełniliśmy tylko jeden błąd- zamiast wziąć ekipę posłuchaliśmy rady koleżanki i wzięliśmy poleconego przez Nią faceta od remontów....Wykiwał nas na jakieś 6 tysięcy co dla nas było ogromną sumą. Nigdy go już nie widzieliśmy. Ani pieniędzy zresztą. Co do Twojej łazienki- ja mam w podobnych kolorach, ale oczywiście wyżej wymieniony remonciarz zanim zwiał zdążył łazienkę zrobić, a konkretnie spieprzyć ją :-p No, ale mam nową wizję ;-) Teraz tylko kasę mieć =]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem o czym mówisz...
      U mnie na szczęście ekipa sprawdzona - rujnują mi chałupę już trzeci raz hehee a potem jest zawsze tak jak chciałam a nawet lepiej:)

      Usuń
  22. bardzo ładnie, w tak małym metrażu zrobione takie cuda;))
    nic nie zmieniaj ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) poszaleć nie można niestety ale jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma:D

      Usuń
  23. Bardzo ładnie prezentuje się ten projekt. Daj znać czy będzie odzwierciedlał rzeczywisty wygląd łazienki. Swoją drogą, skoro jest taka malutka, jak chcesz to wszystko w niej pomieścić?:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała chemia i zapasy wyląduje w szafce z pralką :)

      Usuń
  24. Z takiej łazienki to w ogóle bym nie wyszła! Piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Niesamowicie piękny projekt, super!

    OdpowiedzUsuń
  26. U, jak ładnie!
    A w czym projektowałaś łazienkę?
    Wygląda mi trochę jak mój program do pracy :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger