5/02/2013

Popcornem się całujemy :)



Lush, Lip Scrub POPCORN

To śliczne maleństwo otrzymałam od Shoegal in action! i powiem, że od razu ten lipek skradł moje serce....przyczyna jest jedna no może dwie ale ta druga jest niekoniecznie związana z przeznaczeniem (bądź co bądź kosmetyku:))

Obcuję ze scrubem praktycznie codziennie..więc już mogę o nim powiedzieć parę słów...

Maluszek jest zamknięty w szklanym słoiczku..design typowy dla Lush czyli elegancki black & white :)



Pierwsze co można o nim powiedzieć to OBŁĘDNY zapach popcornu, który powoduje ślinotok od pierwszego niuchnięcia:) Przenosisz się w świat małej dziewczynki, stojącej przy automacie do popcornu..
Jak to bywa w takich małych słoiczkach wydobycie scrubu może być kłopotliwe w przypadku długich paznokci i trochę mniej zwinnych paluszków. Ale na pewno nie jest to jakiś problem..



Konsystencja to całkiem spore kryształki cukrowe wzbogacone dobroczynnymi składnikami ..







Scrub świetnie radzi sobie z suchymi skórkami..
Jest wymarzony dla leniwców takich jak ja - po prostu nakładasz na usta ...(UWAGA! musisz się czasem powstrzymać od oblizywania:P..mnie nie zawsze się to udaje:)) i ..ruszać wargami..ot i cała filozofia..
W efekcie usta są bardzo ładnie napięte i wygładzone:)) Zauważyłam że pomadki dłużej się trzymają od kiedy się bawię swoim popcornem.
Na ustach wygląda tak..




Ok a teraz między nami:

Smak jest słodko - słony..nieco karmelowy z nutą popcornu MNIAM hehe:)


Powiem tak: Fajny gadżet. Bardzo się cieszę, że mogłam się z nim poznać bliżej bo sama pewnie bym go nie kupiła:) 


Zrobił go Lukasz ...hmm..:))

Troszki młody ale na oko też cukiereczek hehe:D






Nazwa zobowiązuję więc dzięki niemu mam poczucie że trwa nieustający seans filmowy:))

Co sądzicie o gotowych peelingach do ust? Kupujecie czy może same sobie robicie? A może wogóle nie stosujecie?
Jakie są Wasze sposoby na gładkie usta?

54 komentarze:

  1. Uważam ten peeling za gadżet ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie lubię zapachu popcornu :D
    peeling ust robię przy okazji peelingu twarzy, więc nie mam osobnego kosmetyku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez nie lubię zapachu popcornu, ale już smak lubię :)

      Usuń
    2. Naprawdę ? ja uwielbiam - jak jestem w kinie to mam ssanie na kilometr do maszyny heheha

      Usuń
  3. Łooo popcorn i Lush to duet idealny, niach niach <3 a jakie Ty masz ładne usta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. w sumie nie stosowałam, ale musi pachnieć obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahaha "zrobil go Lukasz, tez cukiereczek, ale troszke mlody". You made my day. Tez mam ten peeling i bardzo go polubilam. Nie stosuje codziennie bo chyba zdarlabym sobie usta, ale zapach i smak sa obledne. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D LoL
      Ja jak Pan Kleks podjadam sobie po troszku hiahiha

      Usuń
  6. Nie wiedziałam, że są takie smakowite peelingi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie Ty masz ładne usteczka :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. z checia bym sprobowala:d ladne masz usta;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam peeling pomarańczowy Pat&Rub i uważam, że jest niezastąpiony. Dzięki zawartości przeróżnych olejków, sprawia, że usta są niesamowicie gładkie. Poza tym, jest smaczny ;) Lushowy Popcornik chciałabym spróbować, lubię tę firmę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie gadżet gadżetem ale faktycznie dobrze robi skórkom na ustach:)

      Usuń
  10. yyyyyyyy popcorn mnie szokuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heeheheh :) weź to na ząb chce się powiedzieć LOL:)

      Usuń
  11. Ten Lukasz mi się podoba! Sympatyczny pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny, dla mnie gotowce są zawsze lepsze, nie mam nigdy ochoty i czasu na eksperymenty. Tylko nie wiem czy zniosłabym ten zapach - nienawidzę popcornu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie - ja dokładnie mam tak samo - z jednej strony imponuje mi jak sobie dziewczyny kręcą same ale z drugiej strony jestem świadoma swojego lenistwa
      Są inne wersje smakowe tzn chciałam powiedzieć zapachowe hehhaa:)

      Usuń
  13. ale usta ładne masz i świetnie ten peeling na ustach wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem po cichu jak wygląda - tak smakuje heihaiha:)

      Usuń
  14. Świetna sprawa sama chętnie bym sobie taki sprawiła. Prezentuję się bosko ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. nigdy nie używałam i prawdopodobnie sama nie kuię, bo dla mnie to zbędny gadżet...no chyba, że dostanę za free:)
    udanej majówki kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zauwzylam,ze na bardzo duzej ilosci produktow Lush,czy to z Francji,czy UK lub innego kraju sa czesto polskie imiona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ano właśnie nasi kręcą jak mogą :) Swoją drogą niech już będą polskie podobizny że zdiełano przez..niż zaginiony/a na kartonach od mleka ...

      Usuń
  17. Polonia za granicą kręci kosmetyki dla Lush :) Ciekawe kto ukręcił moje angels on bare skin. Wkrótce się tego dowiem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Obłędne drugie zdjęcie ust :)

    Ta seria produktów jakoś mnie nie interesuje zbytnio, no ale każdy ma swoich faworytów w końcu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się drugie zdjęcie genialne ;)

      Usuń
    2. Dzięks ...
      Pewnie że tak - mnie zapach powalę ale wiadomo...gdy widzę słodycze to kwiczę a że na detoksie jestem...

      Usuń
  19. oj tak pamiętam jak w podstawówce chodziło się po popcorn i był on o takim maślanym smaku i zapachu.

    Aż chyba pójdę sobie zrobić taki peeling ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak ..a ja lubię też popcorn na słodko w karmelowym ubranku:D

      Usuń
  20. Ja wolę sama zrobić peeling do ust, bo te do kupienia zazwyczaj sporo kosztują, a przecież to nic innego jak cukier i np. miód:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem..Ja jestem po prostu za leniwa:) i za łakoma z drugiej strony...wątpię czy by coś posłużyło za kosmetyk w moim przypadku Lol:)

      Usuń
  21. haha Łukasz uprażył Ci Popcorn ;) ja mam różany z Pat&Rub, spróbuj kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Jeśli tylko będę mieć okazję..chociaż akurat nie przepadam za zapachem róży:D

      Usuń
  22. Ach, kusisz tym cukiereczkiem, tzn. peelingiem :D

    OdpowiedzUsuń
  23. ja mam peeling do ust z fm i jakoś zapominam używać :D wolę posmarować usta mocno nawilżającym kremem albo carmexem i to pomaga :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Od lat poszukuję jakiegoś dobrego peelingu do ust... ale zapach popcornu troszkę mnie zniechęca (nie przepadam za nim ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciuuu jak ty zybko przez niego przeszlas (przyszlam tu z denka) ja nadal mam 3/4 swojego. Chyba jestem zbyt zapominalska no i musze sie przyznac ze to co do tej pory wykonczylam to w wiekszosci zjadalam :P

    OdpowiedzUsuń
  26. narobiłyście mi ochoty na popcorn:))hehhe

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger