5/16/2013

Oddam

Hejka
Remont trwa...
Także w szafach...
Mam do oddania rzeczy -uwaga używane - w stopniu sprawdzającym kolor, który okazał się po prostu nie mój:
 - lakiery :
od lewej:
Rimmel - 198 Azure
Golden Rose - Pretty Color 155
H&M - Pink Pearl
H&M - Grey Pearl
H&M - Mother of Pearl
Kobo - Purple 19


- błyszczyki:

Model co (zdarłam etykietkę :))




Fresh Minerals - DuoLuxe

końcówka jest tak ubrudzona (jeden raz maźnięty do swatchu)



Delia Cosmetics - Płynna Pomadka do ust -10

- balsam brązujący Lirene - dla jasnej karnacji (ważność 04.2014)
wąchany)

Krem do rąk The Body Shop Spiced Vanilla 
(to jest jakaś wybrakowana wersja mini - niby 30 ml ale jest go mniej chociaż użyłam góra 3 razy)
 Masełko do ust Nivea - uwaga - nabierałam paluchem - czystym ale zawsze :)

Jeśli ktoś jest chętny na te kosmetyki to zapraszam do zgłaszania się z adresem mailowym.
Od razu mówię, że oddaję w całości - wysyłam na swój koszt na terenie Polszy.

Miłego dzionka :)
Idę dalej słuchać rozkosznej wiertarki :))

Edytuję:)) Zgłoszenia przyjmuję do jutra do 12 w południe (wtedy też raz dwa wylosuję i nadam na poczcie bo mam zaległą paczkę do Pani Domu  (wybacz, przebacz że tak długo  - coś dorzuciłam na przeprosiny ;))
I tak jak pisałam - nie rozdzielam kosmetyków - sorry ale chcę wysłać w jednej kopercie :)

Bosseee kto mnie zaadoptuję - oczekuje jedynie ciepłej miski wody :)))))

50 komentarzy:

  1. Ja jestem jak najbardziej chętna;)
    oto mój adres emailowy darkness00128@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozbrykałaś się z tymi remontami nie tylko łazienkowymi.

    OdpowiedzUsuń
  3. I znowu będzie więcej miejsca na nowe kosmetyki...:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też jestem chętna
    adres mailowy: chat-noir1@wp.pl
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. mail: barbara162@tlen.pl mogę przygarnąć wszystko, ale tyle chętnych dziewczyn;) no nic czekam na wyniki oddania;) pozdrawiam;)

      Usuń
    2. W wolnej chwili zapraszam Cię do siebie na rozdanie;)

      http://basia86-naturalnie.blogspot.com/2013/05/urodzinowe-rozdanie-u-basia86.html

      Usuń
  6. Buuu spóźniłam się ;(
    No chyba że będziesz losować tę szczęściarę do której wyślesz te cudeńka.
    W razie czego zostawiam e-mail: milc.zaneta@gmail.com
    Pozdrowionka i oby więcej takich sprzątań hihih

    OdpowiedzUsuń
  7. ja bym była chętna na ten kremik waniliowy :)

    onlyaggintheworld@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham masełka Nivei:)
    chętnie przygarnę wszystko, ale tyle chętnycy;) jakbyś chciała to rozdzielić, to mi masełko wystarczy;) a resztę może kto inny zgarnąć;) Zostawiam swojego maila i czekam na finał tej wspaniałej akcji;) same cudowności;)
    crystal3@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie przygarnę;) Pozdrawiam
    swiat_piekna1@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. teeż jestem chętna ;))
    emwww@wp.pl

    Super kosmetyki masz do oddania, więc z checią bym je przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja z chęcią przygarnęła bym masełko z Nivei,lakier z KOBO oraz krem do rąk :)
    cinamonumapple@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie przygarnę, kosmetyków nigdy za wiele :)
    millena90m@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Z chęcią zaadoptuje zestawik :)
    nefretari23@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ja też chętnie przyjmę akurat mam mega braki w kosmetykach :( a tych jeszcze nie miałam i bardzo chętnie przetestuje :*
    beautystudio90@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. z jak największą chęcią zaadoptuję kosmetyki :) odciążyłoby to moją studencką kieszeń :)
    ewelina.wrobel.zp@gmail.com

    Pozdrawiam i miłego weekendu ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiesz, że ja na smakołyki jestem łasa :) Przygarnę, jak mi znajdziesz modelkę na praktyczny egzamin z kosmetologii za miesiąc, bo w ciemnej d...ziurze jestem póki co :/
    Mój mail - paulina.domoradzka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do tego to ja się nie nadaje - wolę być brudna :PP LOL

      Usuń
  17. a chętnie, chętnie:>
    clau.gorska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie próbowałam jeszcze tych kosmetyków, więc się zgłaszam :)
    akuczun1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo chętnie przygarnę :)
    no.i.gicio@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. hmn, kuszące kosmetyki :)
    wiadomo że się zgłaszam ! :D
    Mój mail to paulaa98@op.pl
    Pozdrowionka :)

    ps. a ponosimy koszty kosmetyków ?

    OdpowiedzUsuń
  21. O RAJU !
    Raj, no dosłownie !
    Węglowodanomaniaczka zgłasza się na te przesmaczne kosmetyki :)
    Przecież to cud-miód-i-orzeszki... Caffe latte, karmel, wanilia i słodkie kolorki lakierów :O A do tego jeszcze błyszczyk na usta, heh, dobre zwieńczenie posiłku :>
    Nie ma co, dobry pomysł na ochotę na słodkie :)
    A słodkie to jednak mój ulubiony smak!<3

    Zgłaszam się !
    nino.arleta@gmail.com
    I oficjalnie sobie obiecuję, że co jak co, ale Nivei karmelowej to ja i tak muszę spróbować :O... wsmarować, oczywiście :) No i powąchać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem syta. Odmawiam ;D

      Usuń
    2. a ja nie ! :) na słodycze zawsze głodna ^^

      Usuń
  22. Bardzo chętnie przygarnę te kosmetyki :) Mój mail: mojczyk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Niech więc wszystko znajdzie fajną właścicielkę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. O ja bardzo chętnie ^^ Tym bardziej, że są tam lakiery do paznokci... a na nie mam fioła :) Pozdrawiam :) Życzę szybkiego zakończenia remontu :)
    julia.konieczna3@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też bardzo bardzo bardzo bym chciała :) a lakierki an pewno przydałyby sie do zdobień paznokciowego teamu :D
    zaczarowanaa.fashion@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięęękne kolory lakierów! Jak tu nie chcieć przyjąć takich cudów :)

    admytruk@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. ja byłabym bardzo chętna, najbardziej ciekawi mnie balsam brązujący Lirene, Masełko do ust Nivea i krem do rąk TBS :))
    kamiluskaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja zawsze chętna na nowe kosmetyki :D

    anusiakowa@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  29. dzikiagrest@interia.eu
    ja bardzo chętnie,bo moje ostatnio też porozdawałam,a warto zawsze mieć coś innego:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja chętnie się zgłaszam ;) Może akurat szczęście mi dopisze ;)
    m.suder0601@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  31. balsam z lierne to moj KWC :) mam go na zapasie x

    OdpowiedzUsuń
  32. no i jak sie nie zglosic?:D
    zgłaszam się :D
    aswertyna@gmail.co,

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale szalejesz :D Robisz miejsce na następne? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tych kategoriach to na pewno nie :) ale inne to droga otwarta hehe:)

      Usuń
  34. zgłaszam się
    madzia3991@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  35. Takich fajnych produktów się pozbywasz, no i jak się nie zgłosić? :P
    antonina.guzik@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. To ja jak zwykle bardzo chętnie :)
    monpawluk@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam dużo miejsca, więc przygarnę ;)
    damskakosmetyczka@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Od kiedy święty Mikołaj przychodzi w maju?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozbujał się od kwietnia i tak mu zostało :PP

      Usuń
  39. kiedy przenosisz wannę do łazienki? :P
    rozdawaj rozdawaj, będziesz mieć więcej miejsca na nowe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wanna jest już jedną nogą w łazience a drugą w przedpokoju..tak, że coraz bliżej..;) aczkolwiek końca nie widać :D

      Usuń
  40. Z chęcią przygarnę i przetestuję :)
    chelsea@onet.pl

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger