5/08/2013

Chwała bohaterom dobrego maskowania :)

Podkład to rzecz ważna..Kto wie czy nie najważniejsza w całym makijażu...Nie wiem jak Wy ale ja mam dość sporą trudność w dobraniu odpowiedniego odcienia..Wiadomo, że na ręce prezentuje się inaczej niż na twarzy, wiadomo, że w dziennym świetle tak, a w sztucznym, czy nocnym jeszcze inaczej...Nie zawsze nabzdyczone panie w sklepie chcą nam udostępnić próbki, żeby móc sobie spokojnie przetestować..czasem ja się wstydzę upomnieć :( To błąd - jako wysoko-konsumencji klient uważam, że bez wyrzutów powinnyśmy się domagać sposobności przetestowania podkładu, z którym spędzamy praktycznie cały dzień.. 
Skutkiem mojego maksi wstyda jest za ciemny odcień Revlonu - skądinąd świetnego:D Tak sobie postanowiłam że już więcej się nie dam nabić w butelkę vs. buteleczkę..
Tak więc, w obiektywie moje maluchy:





Na łapce prezentują sie tak:


Poznajmy się bliżej...:)

Na pierwszy plan wysuwa się swojski Lirene - Shiny Touch - fluid rozświetlający... - 104 - naturalny. Ja się pytam - gdzie są te wszystkie drobinki o których piszecie - chyba wszystkie są u Was - całkiem przyjemny podkładzik - aczkolwiek wolę City Matt jeśli mam być szczera..Skusiłam się na niego na słynnej rossmannowskiej promocji hehe..Używam od czasu do czasu.. Powiem tak: nic rozświetlającego on u mnie nie czyni, ale też nie zatyka, ładnie pachnie..efekt bardzo naturalny. Niemniej nie kupię ponownie bo jest tyle innych do odkrycia he he:) 



Guerlain, Meteorites Perles, Light - Diffusing Perfecting Primer (Rozświetlająca baza pod makijaż)- nie wiem jak działa bo strasznie cuchnie (kiepskim fryzjerem) jak dla mnie i nie jestem w stanie się przełamać, żeby położyć ją na twarz..Wiecie co ona robi? Dobre wrażenie - bo flakonik ma zaiste śliczny.. NIE KUPIĘ PONOWNIE NIGDY 



Bourjois, Healthy Mix, Fond de Teint (Owocowy podkład rozświetlający) też kupiony po okazyjnej cenie - wzięłam kolor jaki był - a był tylko 55 - dark beige, który na szczęście wcale nie okazał się być taki dark:). Mam w stosunku do niego mieszane uczucia. Tak ładnie pachnie, buteleczka z pompką jest zgrabna. Tak matuje delikatnie - nie powodując efektu maski ale - szybko się ściera, podkreśla suche skórki ..w każdym razie mi  bardzo podkreślił szczególnie te na nosie, co średnio się prezentowało. Wydaje mi się, że również niestety zapychał pory i w efekcie czego miałam kilku nieproszonych gości.. W każdym razie owocowy koktajl nie jest dla mnie - i na pewno nie za tą cenę ( regularnie to coś ok 60 zł). Nie kupię ponownie.


Lancome, Teint Idole Ultra - tester w odcieniu  03 Beige Diaphane - nie mam o nim dobrego zdania..Owszem pięknie pachnie, oryginalna buteleczka jest śliczna ale chyba to nie wszystko za ok 130 zł..Po pierwsze to co mnie zniechęciło już od samego początku to fakt, że bardzo szybko zastyga, trzeba od razu rozcierać bo inaczej tworzą się mało efektowne smugi..Moim zdaniem też podkreśla to co nie powinien - a więc zmarszczki czy rozszerzone pory. O dziwo nie podkreślił skórek:) Twarz "ubrana" w niego jest trochę sztucznie maskowata - Nie kupię wersji standardowej.




Revlon, PhotoReady - Jestem na siebie taka zła - bo według mnie też podkład nie ma wad ale ja źle dobrałam kolor. 005 Natural Beige okazał się być dla mnie zbyt ciemny niestety - łączę go co prawda z innymi ale to nie to samo:) Na pewno kupię inny odcień. Dlaczego? Otóż: nie zatyka, dobrze kryje, nie podkreśla skórek, skóra "oddycha", idealnie wyrównuje koloryt, nie tworzy smug, jest trwały i wydajny. Zalety można mnożyć. Mój faworyt. Szczerze mówiąc wolę go nawet niż brata Colorstay, który niedawno został zdenkowany.




Znacie moich maskowników ? Lubicie?
A jakie są Wasze ulubione podkłady? 
Czego oczekujecie po dobrym podkładzie - porządnego matowienia a może tak jak ja - bardziej wyrówania niedoskonałości i rozświetlenia?


58 komentarzy:

  1. a już miałam kupić Bourjois :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że u dziewczyn sprawuje się wspaniale..także trudno powiedzieć czy na pewno nie jest dla Ciebie

      Usuń
  2. To chyba polecę po tego Photoready.. może i mnie zachwyci :) Szukam właśnie jakiegoś fajnego, więc dzięki za cynk Dobra Kobieto:) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie raz można fajne promo upolować - a czasem cena jest masakryczna więc uważaj :) i wybierz właściwy odcień LOL :D

      Usuń
  3. PhotoReady wygląda naprawdę ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja podkładów nie używam.
    Od jesieni poprzedniego roku mam swój ulubiony krem BB.
    I pewnie długo się z nim nie rozstanę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TO masz szybką akcję, że tak powiem..Ja niestety nie polubiłam się z BB - za bardzo mnie wysuszają i podkreślają skórki - szkoda bo to takie wygodne rozwiązanie:)

      Usuń
  5. zainteresował mnie ten revlon...i kolor myślę że jak dla mnie; ciekawi mnie czy dobrze kryje?czy raczej jest na drobne niedoskonałości?
    lirene city mat mam i bardzo lubie, wersji rozświetlającej nie próbowałam bo i tak mam tendencję do błyszczenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiedziałabym że krycie jest średnie..nie mam większych problemów oprócz tego że mam suchą skórę - dlatego jest dla mnie fajny
      Zdecydowanie wolę city z poletka Lirene:)

      Usuń
  6. A sporo osób używa Healthy Mix i sobie chwalą.
    Ja bym bardzo chciała spróbować Guerlain :)
    Z Revlonu jeszcze nie miałam podkładów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście...nie ma nic bardziej subiektywnego niż ocena podkładu hehe
      Nie wiem czy mi się taki trafił ale Guerlain okrutnie śmierdzi jak dla mnie - mega rozczarowanie:(
      Warto spróbować Revlonków - są trwałe i dobre jakościowo moim zdaniem..:)

      Usuń
  7. nigdy tych nie miałam, ciekawa byłam właśnie tego revlona. ja teraz używam clinique even better. mam w próbkach. no i bo po co takie próbki rozdawać jak można sprzedać i zarobić? eh..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie...handel próbkami kwitnie...szkoda bo tylko tak można się naprawdę przekonać czy jest dla nas odpowiedni - dla cery pod względem koloru czy nawet zapachu ..
      I jak się sprawuje even better? Jesteś przekonana do zakupu wersji pełnowymiarowej?

      Usuń
  8. Photo Ready bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. podkładów ogolnie nie uzywam (puder mi starcza) ale Bourjois, Healthy Mix, Fond de Teint bym chciala miec mimo tych wad co opisałas bo jest sliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. opakowanie jest sliczne :)

      Usuń
    2. Ja teraz też używam głównie puder (obecnie bambusowy - zauważyłam że jest moda na bambusowe wszystko..nawet majtasy bambusowe ostatnio kupiłam LOL LOL:)
      Opakowanie Healthy Mix jest cudne i zapach bossski..a może akurat Tobie podpasuje :)

      Usuń
  10. Aktualnie cały czas stosuję Bourjois głównie ze względu na lekką konsystencje i genialny kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że Ci odpowiada :) Z tego co wiem masz mieszaną/tłustą cerę a ja suchą a czasem bardzo suchą - i może tu tkwi mój problem:)

      Usuń
  11. Sama cenię rozświetlenie przy dobrym nawilżeniu i kryciu. Ale stosuję podkłady wyłącznie w zimnym okresie czasu, teraz wszystkie już poszły w odstawkę. Buzia lekko opalona i wystarcza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jest podobnie -tylko ja obecnie sypki puder używam - w lecie też nie używam nic:)

      Usuń
  12. tych nie miałam żadnego, ale może kupię Revlona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam żadnego, ale kolorki 3 z pokazanych mi się podobają...:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam z Liren jakiś i byłam dość zadowolona :) Moim nr 1 jest ostatnio Astor

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Lirene mają całkiem niezłe podkładziki:) Z Astor nic nie miałam

      Usuń
  15. nie miałam żadnego z powyższych aktualnie mam fluid z biedronki i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja kumpela z pracy stosuje fluid z biedronki i jest bardzo zadowolona również:)

      Usuń
  16. Na tego Revlona czaję się już od pewnego czasu, mam nadzieję, że jak będę w Astorze (40km ode mnie) to trafię na jakąś ciekawą promocję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak na promocjach można go dorwać za bardzo przyzwoitą cenę..bo regularna nieco odstrasza:)

      Usuń
  17. Dla mnie Colorstay jest najlepszy, ale z miłą chęcią sprawdzę działanie jego brata ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Colorstay - fakt jest super ale męczyła mnie strasznie buteleczka bez pompkiD:

      Usuń
  18. Mam podobne zdanie o podkladach bourjois - za szybko schodza z twarzy rownoczesnie wysuszajac ja na wior, ale zapach maja boski:)

    OdpowiedzUsuń
  19. uzywałam tego z Lirene,ale jakoś mi nie podpasował, obecnie używam z Bell i jestem mega zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ile osób, tyle opinii :) Z Bell niestety nic nie miałam:)

      Usuń
  20. Żadnego z Twoich podkładów nie używałam, ale to chyba nie mój typ po prostu :) Z Lirene używałam City Matt i bardzo go lubię, choć nie należy do faworytów, a Healthy Mix mam w wersji klasycznej i jest to jeden z moich ukochanych podkładów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak..chyba po prostu odmienne potrzeby..dobrze że jest tego tyle, że każdy znajdzie coś dla siebie...tylko czasem trudno trafić :)

      Usuń
  21. Miałam próbkę tego podkładu Lancome i muszę powiedzieć, że miałam podobne wrażenia jak ty odnośnie szybkiej pracy i kolor przynajmniej wyglądał jakbym marchewką się wysmarowała.
    Jeśli szukasz drobinek to na bank Rimmel wake me up ma drobinki ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OOOo tak tak - właśnie - albo jakby lekka żółtaczka rozkwitała LoL:)
      Nie lubię się z RImmelem - kiedyś jakiś podkład strasznie mnie wysuszył i podrażnił i teraz omijam ich półkę z podkładami szerokiem łukiem:)

      Usuń
    2. akurat w tonacji żółtej lubię podkłady bo ładnie maskują mi zaczerwienienia, pozostałości po wypryskach ale to była istna tania solara a próbkę miałam ten sam kolor co ty ;D

      Usuń
  22. Nie znam tych podkładów. W tej chwili używam podkładu z Eveline 3w1 czyli fluid z czymś tam jeszcze :P Jest troszkę za ciemny, ale jakoś sobie z nim radzę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ze swoim Revlonem mam ten problem, że za ciemny wzięłam i mieszam jak czarownica z innymi:)

      Usuń
  23. Ja lubię podkład Revlon Colorstay i Bourjois. Z lirene ten rozświetlający to dla mnie targedia.

    OdpowiedzUsuń
  24. Kurczę, a ja na tą bazę Guerlain tak się czaiłam a Ty mówisz, że smierdzi? Mój cały plan zakupowy legł w gruzach i jak tu teraz żyć? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak żyć? Co robić? Co nosić ? heheee - ja mogę bezradnik wydać a nie poradnik zdecydowanie LOL
      Miniu - nie wiem - spróbuj powąchać u siebie - ja go po prostu nie znoszę D:

      Usuń
    2. To ja też chcę mieć swój udział w bezradniku, mooogę?
      Eee, zaufam Twojemu nochalkowi i dam sobie z nim spokój :)

      Usuń
  25. Ty lubisz rozświetlenie ja wolę mat hehe

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie miałam żadnego... drogeryjne podkłady są dla mnie za ciemne wszystkie :(

    OdpowiedzUsuń
  27. hmm... zawsze miała ochotę na Guerlain, Meteorites Perles.. ale po tym co napisałaś... nie kupię. Bo za taką cenę, takie wrażenia? Nie, dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  28. No nie mów, że Guerlain taki.... Planuję zakup, bo przymierzałam się od paru miesięcy i tylko kręciłam przy testerze :D On musi być moja!

    U mnie cera się uspokoiła i w okresie kiedy nie sięgam po Merz Spezial to szukam przede wszystkim w podkładzie nawilżenia/rozświetlenia oraz delikatnego stopnia krycia. Znalazłam taki :) ale mam też arsenał na syt. awaryjne.

    OdpowiedzUsuń
  29. Oj przyda mi się ten post, będę wiedziała co kupić, a co omijać szerokim łukiem:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger