5/26/2013

7 wpisów subiektywnie

Ten tydzień a szczególnie końcówka minęła pod znakiem szalonej promocji i zakupów...z wypiekami na twarzy analizowałam Wasze zdobycze i czułam wręcz społecznościowy obowiązek przedstawienia moich..:)

Zgodnie z moim postanowieniem przedstawiam 7 najciekawszych, najśmieszniejszych, najbardziej pouczających wpisów, które utkwiły w mej pamięci.

W minionym tygodniu w jakiś sposób (każda w inny :)) zainspirowały mnie:

Balbinę Ogryzek - przedstawiła w bardzo rzetelny i dokładny sposób metodę OCM - która mnie interesuje z jednej strony ale i skutecznie odstrasza z drugiej :) --> na tapczanie siedzi leń ...:)

Angel - za piękny post o leśnym spa...przypomniało mi się "Lato leśnych ludzi" - w wersji kosmetycznej..

Hexx - za niezwykle rzetelną i wyczerpującą recenzję. Tyle wkładu w opis danego kosmetyku budzi mój nieukrywany szacuenk :)

Shoegal - bez lusterka maluje się lepiej niż ja z wielkim, podświetlanym mirrorem powiększających ileś tam razy LOL:))

Karotkę - Jej kolekcja Essiaków wzbudziła we mnie istny elektrokardiogram :) a przygotowanie postu wymagało na pewno wiele wysiłku..tyle upragnionych lakierów to ja nawet w sklepie nie widziałam :)

Call of beauty - za wojnę o piękne ciało - pełen szacunek za kompleksowe działanie na wielu frontach :) 

Asię z Pompona  - za przepis na pastę migdałową - tanią i naturalną alternatywę dla kosmetyków z zaporowymi cenami.

28 komentarzy:

  1. Kolekcja Karotki sprawia, że chcę, chcę, chcę Essiaki :) To fajna pomoc przy kompletowaniu kolorów, które ma się w planach kupić.

    Mimo, że OCM średnio mnie kusi (a nawet jestem uprzedzona) to post Balbiny sobie zapisałam. Świetnie przygotowany. Z pewnością, będę do niego wracała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Essiaki Karotki i wpis Hexx też zrobiły na mnie wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tak samo z OCM ;)

    call of beauty też podziwiam, aż się wzięłam ostatnio za siebie ;)
    przez ciebie/ dzięki tobie weszłam na bloga Karotki i zaniemówiłam (tyyyle cudownych lakierów *.*)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żaden z tych wpisów mnie jakoś szczególnie nie zainspirował, ale jeden blog przypadł mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło jest być docenionym, gratuluję dziewczynom...:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezmiennie mi miło, pastę polecam z całego mojego <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty mnie, to ja Ciebie - zostałaś u mnie otagowana - Pompon.

      Usuń
  7. Fajny wpis, można przy okazji poczytać o czymś czego się nie znało ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. No to wieczorem się nie będę nudzić z przyjemnością odwiedzę blogi o których piszesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tę serię lubię bardzo. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny przegląd! Nie mogłam się powstrzymać i kliknęłam w każdy z tych linków - tak zachęcająco je opisujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi OCM nie podpasowała jedynie z tego względu , że nie chciało mi sie tego robić :(
    Z chęcią zajrzę do Asi i podkradnę sobie przepis na pastę migdałową :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny pościk :) balbinkę znam ,a na reszte blogów już zaglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przejrzałam :) super selekcja :*

    Milion buziaków!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię takie posty, raz, że są przemiły wyróżnieniem, to i czytelnicy mogą sobie poszperać w Twoich poleconych blogach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jeśli chodzi o malowanie na ślepo to jak ktoś ma duże doświadczenie to zna swoją twarz ;P Ja tam nie uważam się za znawcę, więc maluje się podobnie jak ty z powiększającym mirrorem XD

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie widzieć, co jest ciekawego do przeczytania, no i kilka nowych blogasków do odkrycia ;) Buziaki i miłego dnia Kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. O tak, Balbina i Karotka również na mnie zrobiły wielkie wrażenie tymi notkami :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana jesteś :-) cieszę się, że mój post Ci się przydał, niezależnie od tego czy wypróbujesz tę metodę czy nie :-*

    OdpowiedzUsuń
  19. Też mam lenia w tyłku jeżeli chodzi o OCM :D ale ja to zawsze leniwa do wszystkiego jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. nowa lektura, dziekuje bardzo :D

    u mnie nowy makijaż, zapraszam! http://pear-up.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. hello!

    I’m following your blog on GFC.

    Would you like to follow each other?

    I hope you’ll visit my blog too.

    xoxo
    Bea

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam żadnego z blogów, ale Call of beauty mnie zainteresowała i na pewno zagoszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super blog :)
    Obserwujemy?
    Zapraszamy do wzięcia udziału w rozdaniu : http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/2013/05/rozdanie.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger