5/17/2013

7 wpisów - subiektywnie

Podglądam Wasze blogi i często czerpię z nich inspiracje .
Obok projektu denko, który zaadoptowałam z powodzeniam podobają mi się także posty dotyczące ulubieńców, zakupów czy fotograficznego skrótu mijanego tygodnia ale jeszcze jakoś nie jestem gotowa by je na stale wprowadzać.
Spodobał mi się też pomysł przedstawianie tygodniego przeglądu najciekawszych postów, które mnie zaciekawiły w sposób szczególny. Myślę, że to dobry sposób na uporządkowanie wiedzy, która w danym okresie czasu była dla mnie najciekawsza.
Zobaczymy czy to się przyjmie - na razie pierwsza próba.

7 wpisów 7 dziewcząt 7 chwil spędzonych razem :)
Nie jedna kawa wypita ;)



1. Dzięki Tanice znowu chcę być dzieckiem
2. Pośmiałam się z różowych włosów Lil   - mam nadzieję, że kiedyś będziemy mogły razem zaszaleć Miętusku :*
3. Dzięki Marilyn dowiedziałam się zupełnie nowych rzeczy o cechach łączących cerę naczynkową z trądzikiem
4. Wzruszyłam się oglądając skarby Cat
5. Mimo, iż nie jestem złotą dziewczyną ani tym bardziej lakieroholiczką zachwyciły mnie zdjęcia pewnego lakieru u Figlującej Marty 
6. Przypomniałam sobie trochę Paryż u Kasi -Śmietasi :*

7. U Aswertyny zaśmiewam się prawie z każdej recenzji ale ta o Czarnym Panu na Złotym Chrząszczu przypomina mi opowieści Tima Burtona, którego wielbię :) 

43 komentarze:

  1. Lil i Mariyn sledze na bieżąco :) świetne świetne babki z nich :) także noooo :)


    a i chyba przyjdzie mi całować mi Cię po pietach za pochwalę :* jest mi bardzo miło ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko nie myśl że ja cię całusiam w tyłek :)) :*

      Usuń
    2. nie? ale jak to?:D zniszczyłaś moją wizję świata ^^

      Usuń
    3. Ja wiem, że na przyjemność to sobie trzeba zasłużyć no i zasłużyłaś :) jednakowoż ogłaszam wszecm i wobec, że do dupkolizania się nie zobowiązuję :P:))

      Usuń
    4. no dobra :) przekonałaś mnie :)

      Usuń
  2. Dziękuję za wyróżnienie :)a jeśli chodzi o bycie dzieckiem to uważam, że Charlie i fabryka czekolady jest świetnym filmem dla dzieciaków oraz dorosłych tak ku przestrodze jeśli chodzi o pewne cechy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeden z moich ulubionych filmów wszechczasów - nawet kiedyś miałam sen że byłam w tej fabryce :))

      Usuń
    2. jestem mega zacofana bo nie widziałam :D w sumie ja nie widziałam 3/4 klasyki bo zazwyczaj nie ogladam filmów seriali tv ani wiadomości :)

      Usuń
    3. Polecam :)
      Filmów swego czasu oglądałam na tony - teraz mało co kręca przyzowitego i dlatego tak jak Marilyn uciekam do klasyki (w różnych kategoriach)

      Usuń
    4. przyłączę się do dyskusji bo uważam, że o tym filmie nie można zapomnieć; no i gra w nim mój ukochany Johnny...bardzo charakterystyczna rola, zresztą jak każda jego kreacja!cudowny film, który zresztą polecam zarówno dzieciom jak i dorosłym:)
      pozdrawiam dziewczyny!

      Usuń
    5. Johnny, ech ten Johnny w każdej roli - mrau - ciasteczkoo :*

      Usuń
  3. Do Aswertyny zaczęłam zaglądać od niedawna i bardzo lubię tam bywać :) Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  4. No to ja idę odwiedzić dziewczyny :))

    OdpowiedzUsuń
  5. według mnie to świetny pomysł...można trafić na wartościowe blogi i ciekawe notki:)
    miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny pomysł na wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny pomysł :) można w ten sposób poznać nowe fajne blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię tego typu posty :D

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję za wyróżnienie Kochana :*
    jest mi bardzo miło <3

    śmigam poczytać dziewczyny, których jeszcze nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny post, bardzo lubię czytać Aswertynę, niekonwencjonalny sposób przekazywania recenzji i opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czuję się zaszczycona :D dziękuję, dziękuję!

    Jak Ci idzie pozbywanie się zaskórniaków? ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny pomysł na wpis, można poznać nowe blogi.
    Ogromnie zaciekawił mnie zwłaszcza ten wpis z kredą do włosów, muszę o niej więcej poczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aswertyne czytam regularnie i również wielbię jej recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a Aswertyna wielbi swoich czytelników ktorym chce się czytac to co roi się w je głowie :*

      Usuń
    2. jesteśmy jak stado rogatych aniołków tak się wielbimy na wzajem :*

      Usuń
  14. swietny post,taki polecajacy przy okazji fajne blogi,moze zrobie tez taki u siebie x

    OdpowiedzUsuń
  15. Tim Burton♥ i Terry Pratchett♥

    Aswertyna ma talent:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam Terry Pratchetta niestety :(
      Oj ma :))

      Usuń
  16. Ja jestem jak zwykle spóźniona, ale dziękuję bardzo za wyróżnienie. Myślę, że Paryżoholicy mają o wiele więcej do powiedzenia i wyśmialiby te moje wypociny. :*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger