4/24/2013

Wygrana Na na Na nA

Chciałam się Wam pochwalić moją wygraną u:


Shoegal in action! z bloga : http://millionail.blogspot.com/




Paczuszka przyszła w ekspresowym tempie a z Shoegal mam nadzieję nawiązała się nić sympatii...

Nawiasem mówiąc dziewczyna tworzy niezwykle ohydne makijaże (jak zobaczycie jakie to się wyjaśni, że wcale JEJ nie obrażam:))


Zobaczcie co maaaaam:




1. LUSH - scrub do ust o smaku POPCORNU !!! :))) powiem już teraz że jest przesmaczysty :P
2. Essie - moje trzecie maleństwo do kolekcji...Shoegal pomogła mi dobrać kolor jaki chciałam i wybór padł na:

nr 79 - Sand Tropez :) jest śliczny :)

3. Yest to cucumbers - żel pod oczy - cudowny zapach prawdziwego ogórka (uwielbiam ten zapach) ciekawa jestem jak się spisze...

Marta dorzuciła jeszcze parę smakołyków:



W tym słynna azjatycką maseczkę w pigułce - jestem jej bardzo ciekawa ale grzecznie czeka do soboty..



Znacie coś z moich prezentów?

Powiem jeszcze że Marta organizuje kolejne rozdanie tym razem z Madame Lambre : klik 


44 komentarze:

  1. haha, zajrzałam do niej i już wiem co miałaś na myśli, pisząc ohydne ;DD

    wygranej gratuluje oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super , tez bym chciała ;)

    zapraszam do wzajemnego obserwowania i lajkowania na fb :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic niestety z tego nie znam, ale udanego testowania :) Również jestem ciekawa tej maseczki w pigułce, ciekawa jestem efektu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam jakiś filmik jak to się robi i ach jestem podekscytowana co mi wyjdzie :))

      Usuń
  4. Świetna wygrana,gratuluje, kolor essie jest boski ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, gratuluję wygranej. Mam ten peeling do ust i jest boski. Rozpieszczaj się wszystkim. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo - nigdy nie sądziłam że wogóle sa gotowe peelingi do ust..na dodatek takie mnniamm :) rozpieszczanie uskuteczniam z przyjemnością:))

      Usuń
  6. Ciesze sie ze wszytsko Ci sie podoba:) :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wygranej Gosiu :) niech Ci wszystko dobrze służy i zdradź jak sprawuje się Popcornik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy zdążę sprawdzić wartości pielęgnacyjne bo sobie zżeram na potęgę hehehehe:))

      Usuń
  8. świetne nagrody :) miłego używania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super wygrana, gratki! i ładny lakierek wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. korres bym ci chętnie podebrała;)niekiepsko się obłowiłaś;)

    OdpowiedzUsuń
  11. gratulacje!! :* uwielbiam jej ohydne makijaże :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Serdeczne gratulacje i miłego używania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Yeah yeah yeah!
    ale masz bombowo :)
    pamietaj ze mam Twoj adres hue hue hue. (mam?) <- lol
    kto wie, moze jeszcze jakas przesylka do Ciebie trafi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe nie pamiętam LOL :)) - nie uwierzysz ale śniła mi się Twoja podróż LOL:))

      Usuń
    2. aaaaaaaaaaaaa! opowiadaj!
      było śmiesznie?

      Usuń
    3. pamiętaj o kolagenowych żelkach LOL:) i nie jedz mydła LOOOL:D

      Usuń
    4. zrobię specjalnie dla Ciebie zdjęcie w żelkach pod oczami :*
      mam nadzieję, że jedzenie nie będzie aż tak złe, żeby zagryzać mydłem ;)
      idę wcześniej spać (hue hue hue LOL) ;)

      Usuń
  14. Niech Ci wszystko dobrze służy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne nagrody!
    gratuluję wygranej i zazdroszczę jednoccześnie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. aż mi zapachniało popcornem ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger