4/12/2013

Wesoła myśl jest niczym wiosna

"Wesoła myśl jest niczym wiosna. Otwiera pąki natury ludzkiej"
Jean Paul Sartre 


Wraz z ilością słońca pomału w cień odchodzą wszelkie demony, coraz bardziej chce się chcieć:) Myślę o zmianach, planuję (przychodzi mi to z trudem bo nie mam wyrobionego tego nawyku). Nie przejmuję się już tak bardzo nawałem obowiązków, które po prostu muszą być ale nie rządzą moim życiem. Dystans do tego co mnie otacza, poszukiwanie nowej muzyki (może macie jakieś typy energetycznych nut), niecierpliwy wzrok Belli, spacer...znów zaczynam oddychać 
Pozytywne myśli w tym roku są tak samo nieśmiałe jak wiosna..skradają się po cichu ale wierzę, że wielka będzie ich moc...:) 



Budzę się...



A może tak pozytywnie bo dziś PIĄTECZEK :)) 

Mocy przybywaj! 



Niezależnie od powodów - miłego dnia :)

17 komentarzy:

  1. Nareszcie wiosna! Dzisiaj mój Brat mówił, że w Polsce pachnie wiosną :) troszkę zazdroszczę tego zapachu bo tutaj wiecznie pachnie latem..

    Nie planuj za dużo ;) Ja kiedyś próbowałam i przeważnie wykładałam się jak długa na pierwszym punkcie.. Za to dobrze wiedzieć czego się od życia chce :D

    Miłego dnia ze słoneczkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Energetyczną nutę to ostatnio ochoczo zagarnęłyśmy od Stri ;)
      od siebie dorzucam 'Ona tańczy dla mnie' w wersji z Van Dammem hue hue hue
      całe Long Beach od jakiegoś czasu tego słucha ;) i uczy się polskiego

      Usuń
  2. Wczoraj łaziliśmy z Mężem po osiedlu mimo, że deszcz kropił :-) Tak pięknie pachniało, że nie chciało się wracać. Nigdy nie sądziłam, że tak stęsknię się za ciepłymi dniami...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wkrótce weekend - bedzie dobrze:) Milego dnia kochana!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam podły humor dzisiaj - oby więcej takich postów !

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłego dnia!
    Patrzę na swoje przebiśniegi w ogrodzie i już mi weselej, chociaż słonko dzisiaj znowu wybrało lenistwo za chmurką...

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadziejè, że dobry humor Cię nie opuszcza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przebiśnieg z Twojego ogródka?
    U nas jeszcze nie ma, mam nadzieję, że wypuszcza.

    OdpowiedzUsuń
  8. do nas tez juz przyszła. krokusy kwitną dywanowo!! i faktycznie chce się chcieć! mój wujek, kiedy cos mu nie wychodziło zawsze mówił "oby do wiosny" i cos w tym jest:)pozdrawiam optymistycznie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. No trzymaj się Ty tam w weekend i nie smutaj nic a nic! :* Wiosennie Cię pozdrawiam i cmokam!

    OdpowiedzUsuń
  10. w sumie to juz milego wieczoru i udanego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię planować :) ale nie zamartwiam się nigdy jak coś się nie uda. Idę do przodu bez względu na wydarzenia.

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger