4/05/2013

Trochę za późno ale ...ku pamięci:)

Wiem, powinnam była zrobić zdjęcia dużo wcześniej, żeby móc porównać prawdziwe działanie tuszu

 Sleek be the queen of drama...




ale nie zrobiłam niestety.

Niemniej chciałabym pokazać że w swojej końcowej fazie bytności tusz mimo, iż lekko się marze nie robi nam większej krzywdy na rzęsach..




To była całkiem niezła maskara (efekt delikatny, bez padny, nic się nie kruszyło i rzęsy nie sterczały jak smutne wrony)  ale drugi raz jej nie kupię już - wiecie jak jest najważniejsze to ....gonić króliczka hehe

(aktualnei dogoniłam MF o czym wkrótce i obiecuję sobie solennie że zrobię fotki w fazie wstępnej, środkowej i schyłkowej)...




Piąąąąteczek :))))


Ciekawe czy w moim blogu można dowiedzieć się jak zostać hakerem w Malezji:) hehe




21 komentarzy:

  1. Faktycznie, delikatny efekt.
    Lubię taki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt bardzo delikatny, jak dla mnie aż za bardzo :)
    Lubię mieć mocno podkreślone rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja noszę okluary, więc muszę mieć mocniejszy efekt, żeby w ogóle było widać, że jestem umalowana ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też noszę okulary:) ale u mnie wręcz odwrotnie delikatny razik wystarczy by się wydawały wyczesane hehe - bo ja mam plusy = więc mi powiększają:)

      Usuń
  4. Ja jednak wolę bardziej spektakularny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) nie wiem ile warstw tego tuszu trzeba byłoby na prawdziwą królową:)

      Usuń
  5. Bardzo delikatny efekt tego tuszu, ale ładnie rozdziela rzęsy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się zdziwiałam bo nie przepadam za silikonowymi szczoteczkami:)

      Usuń
  6. Fajny efekt ale podobny daje co drugi tusz. No,co trzeci ;). Spróbuj może różowego z wibo. Nie pamiętam nazwy :/ a teraz mam odżywkę eveline plus ten tusz i naprawdę dają radę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam teraz w kolejce Clumpa Max Factora - zobaczymy jak się spisze:)

      Usuń
  7. Ładnie rozczesuje rzęsiska:) Uważaj na tych malezyjskich hakerów :P

    OdpowiedzUsuń
  8. delikatny efekt, w sam raz na co dzień

    OdpowiedzUsuń
  9. ha ha ha
    do mnie ktoś ostatnio trafił po wpisaniu domki dla owdadów ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger