4/20/2013

TAG: Moja metamorfoza. Uwaga tylko dla czytelników o mocnej konstrukcji psychicznej.

Uwaga! zawiera treści mogące uchodzić za drastyczne i budzące szeroko rozumianą kontrowersję.

Zostałam zaproszona do zabawy przez Shoegal in action  

Pomysłodawczynią TAGu: Moja metamorfoza jest weak-point




Zasady:
- Stworzenie kobiecego makijażu, w którym czujecie się najlepiej oraz dodanie zdjęcia "przed", czyli bez makijażu :)
- Dodanie baneru do notki oraz poinformowanie o zasadach, osobie, która Was otagowała oraz o założycielu tagu :)
- Otagowanie kilku osób :)
- Dodatkowo możecie pod założycielską notką wklejać Wasze metamorfozy, które ukażą się w podsumowaniu tagu :)

Nie lada wyzwanie ale zabawa to zabawa :)

- zdjęcia w piżamce hehe - trochę jestem "wymiętolona" bo długo spałam :)
 PRZED:




PO:
A w brylkach czyli do wyjścia do ludzi  tak:
Makijaż zajął mi dokładne 8 minut (liczyłam)
Użyłam:
1. Podkład Bourjois Healthy mix ( dark beige)
2. Puder Benefit Hello Flawless! (ivory)
3. Baza pod cienie Lumene
4. Cienie - oh so special Sleek
5. Kredka do oczu Bourjois (dark purple)
6. Kredka do brwi Benefit (medium)
7. Tusz Max Factor Clump Defy (black)
8. Clinique Chubby Stick (07 super strawberry).

Lepiej nie będzie z tą wagą:))
Chociaż strasznie korci mnie żeby w końcu zacząć władać bronzerem - mam nawet Hoolę Benefita ale codziennie rano przed pracą nie mam czasu żeby się bawić a parę razy zrobiłam sobie nim kuku :)
Podobnież potrzebny jest dobry pędzel do tego wynalazku ale jaki?
Widziałam że Wy macie dziesiątki pędzli - ja mam dwa całkiem przypadkowe których raczej nie używam..
Może mogłybyście mi polecić jakiś dobry pędzel do tego bronzera?


No i oczywiście zapraszam do zabawy wszystkie osoby chętne:)

33 komentarze:

  1. Heloł bjutiful :D
    Do bronzera polecam pędzel do bronzera (hue hue hue) ecotools. Ten najmegaśniejszy, najgrubszy i najbardziej owłosiony. Bardzo go lubię i dobrze sie u mnie spisuje.
    Hoola był moja zachciewajką bardzo długi czas. Nadal nie mam , ale jakoś tak mi ochota na niego zmalała.. ciekwostka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehheheeeee ok zapamiętam - do bronzera pędzem do bronzera (ja kudłata, durnowata heheihaiha) alee się ubawiłam na dzień dobry (rżę i pies się dziwnie patrzy)))

      Usuń
    2. Ty się nie śmiej kochana.. Oszczędź Bellkę :D
      Ja przez kilka miesięcy używałam pędzla do różu jako pędzla do bronzera. Nadal używam pędzla do korektora jako pędzla do cieni. Przeznaczenie pędzli dla mnie nie jest oczywiste ;)
      Tak już mam ;)

      Usuń
    3. I bardzo słusznie - oczywista oczywistość traci konserwatyzmem:)) właśnie jeszcze zapomniałam napisać że nie miałam nigdy korektora i nie wiem jak to sie je heheh

      Usuń
    4. Spadam na targ po modyfikowaną genetycznie, trującą sałatę i radioaktywne rzodkiewki :) Dobrej Nocki Catulu

      Usuń
    5. Korektor jest kosmetykiem wartym oswojenia :D przynajmniej w moim przypadku ;)
      Daj znać jak zaczniesz świecić w ciemnościach od sałaty i rzodkiewek ;) Chyba aż tak źle z nimi nie jest co?
      Buziak! Dziękuję :D zaraz śmigam spać, już po północy..
      Miłego dnia!

      Usuń
    6. Sałata jest obecnie wielkości klombów - NA PEWNO nie jest nasza i Na pewno nie jest zdrowa :)

      Usuń
    7. Także posiadam ten pędzel z ET i mogę powiedzieć, że jest godny polecenia :)
      Poza tym nie trzymam się ram, ważne by pędzel pasował Nam a nie odwrotnie :P

      Usuń
    8. Oho! sałata wielkości klombów brzmi groźnie.. Uciekaj! ;)
      już za trzy dnie sobie na taką sałatę popatrzę :D

      Usuń
  2. E nie jest tak źle, bałam się, że będziesz naprawdę wygladała jak rzodkiewka z GMo-luzik, nie narzekaj.
    Mojego Hakurka do pudru zeżarł niedawno pies, czekam na szczeniaki, i jak tylko uda mi się sprzedać, to kupuję sobie cały nowy zestaw, pewnie też będę początkowo mylić pędzle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooj :) wiem coo to znaczy - ileż to Bella rzeczy zeżarła :) daj znać jak będą szczeniaczki:)

      Usuń
  3. Bez makijażu też wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna buźka i gratuluję tak szybkiej organizacji pracy xD Ja na taki makijaż potrzebowałabym trochę więcej czasu ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny i naturalny makijaż, genialnie podkreśliłaś walory swojej urody :)
    Co do pędzla ja używam H14 i jest całkiem dobry jednak poszukaj w sieci informacji i opinii o H56 wydaje mi się, że będzie lepszy.
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny makijaż, zazwyczaj też taki robię;)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię takie posty transformacyjne :) świetne efekty, ale i przed makijażem piękna z Ciebie kobieta!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale masz super te okulary!!! Masz cuuuuudna cere :) Co do bronzera to ja moj (tez hoole) nakladam tych ich dolaczonym do opakowania pedzelkiem, super nadaje sie do konturowania:) Ciesze sie, że zorbilas ten tag:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muah!:* kiedyś tak się wypędzlowałam tym pędzlem że siadłam i płakałam i śpiewałam cegłę heheh

      Usuń
  9. lubię takie makijaże podkreślające urodę, nie zakrywające :-) genialnie pasują Ci okulary, chciałabym, żeby moje mi tak pasowały :D Śliczna z ciebie kobietka :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Metamorfoza super, okulary bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie , a tu taki drastyczny temat postu :)
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za miłe komentarze :) japka mi się śmiała od ucha do ucha cały dzień - Kochane jesteście takie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. W okularach jesteś najpiękniejsza! :)
    Uwielbiam kobiety w okularach!
    Sama też je noszę ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzień dobry Ślicznotko :* Fajnie zobaczyć Twoją buźkę!

    Świetna przemiana i jest bardzo subtelna, w sensie, że nie potrzebujesz aż tak wiele i pięknie się prezentujesz.

    Jestem pod wrażeniem 8 minut :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jak to zrobiłaś sobie kuku hoolą? właśni się nad nią zastanawiam, czy kupić, jeszcze nars mnie kusi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak że wyglądałam jak ruska babka wstańka malowanka jedna:)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger