4/07/2013

Sezon wędrówek do nikąd otwarty

Dzisiejszy dzień okazał się bardzo sympatyczny.. Głównym sprawcą było oczywiście nieśmiałe słońce, które łaskawie obdarzyło nas swoją atencją...
Bella na szczęście zdrowieje i ma się coraz lepiej w związku z czym sezon na długie eskapady do nikąd (tak jak lubimy najbardziej) uważam za otwarty...
Z kolegą .....




i Odkryłyśmy bezśnieżne miejsce - i widziałam trawę...dziwna rzecz - po jednej stronie była w miarę jasna trawka a po drugiej szare krzaczory:)

Bella nie jest w ciąży :D przybyło jej w zimie - nie jej tylko zresztą:)

Na spacerze zaginiona oddechem wiatru otumaniona w poduchę wtulona leży sobie właśnie ona :P

 A Wam jak minął dzień

16 komentarzy:

  1. boziu, jak ja kocham psy :-) najsłodziej wygląda śpiąca w pościeli :D i jaki wierszyk Ci wyszedł :D

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna jest :) ja z moim labradorem też za niedługo zacznę chadzać na dłuższe spacery :) teraz niestety męczy mnie tylko to, że wraca cały ubłocony do domu i trzeba czyścić łapska ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. U Was slońce a u mnie plucha, sprawiedliwości nie ma!
    Bello, kochana, wracaj do siebie jak najszybciej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. słodki piesek;-) u mnie również słońce nieśmiało świeciło;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dosyłam jeszcze słoneczka :)
    Już niedługo będziecie na spacerach wąchać kwiatuszki i gonić motylki :)

    Cudne jesteście ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodka ta Twoja Bella.
    My czekamy z naszą Tośką, na "te dni" no i robimy małe spotkanko z pewnym przystojniakiem w nadziei na wiosenne szczeniaki.

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna dziewuszka :) zresztą kolega też wygląda przyjaźnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Po spacerku pod kołderkę, najlepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodka Ta Twoja Bella ♥
    Mam sentyment do tego imienia, bo mój pierwszy pies a była to suka - owczarek niemiecki wabiła się Bella i ogromnie zapadła mi w serce!

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocza psinka :) Ja mam pieska ze schroniska :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger