4/19/2013

Nowości

Na początku pozwolicie że wydam okrzyk radości jeeeeeeej - w końcu w końcu po wielu nieudanych próbach nauczyłam się robić cokolwiek ze zdjęciami heheehe

A o tym niedługo na blogu:
- baza pod cienie do powiek Lumene
- cień Catrice - Intensif'eye - już mi się nie spodobał :(
- kredka do oczu Bourjois - dark purple
- Organic Therapy - złoty scrub do twarzy
- Neobio Cherry Blossom- krem do twarzy na noc
- Lagona Bio Aloe +Vanille - krem do twarzy na dzień
- John Masters Organics - mam wielką ochotę na jakiś ich kosmetyk ale nie wiem na jaki - więc trochę pobrókuję :)


Miłego piąteczku i do roboty :)

28 komentarzy:

  1. O! Lumene ma bazę pod cienie :) Tutaj tylko lumenowa pielęgnacja jest.. a z kolorówki tylko krem BB.
    Moja pierwsza pomadka ever w życiu to była Lumene w granatowym opakowaniu.. Delikatny nudziak z numerem bodajże 121.. z piętnaście lat temu to było a nadal pamiętam jej zapach..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bazę poleciła Hexx :) ahh ulotne chwile ...wspomnienie o pierwszej pomadce słodko - kupiłam też coś a la korektor Lumene (redukcja zaczerwień i świecenia) ale został w pracy i się nie załapał do tej sesyjki LOL:)

      Usuń
    2. Ta nasza Hexx to fajna jest dziewczyna :* cmok!
      O proszę proszę, matujesz się wpracy ;)

      Mam nadzieję, że Lumene ma trochę kolorówki w PL..

      Usuń
    3. Cat :*
      Lumene w PL ma dużo kolorówki :) Sama skusiłam się na zakupy, choć nie wszystkie trafiona ale... tak to bywa. Pielęgnację mile wspominam, ale to dawno było i teraz już nie mam dostępu.

      Niech Ci dobrze wszystko służy :)))

      Usuń
    4. OJ fajna, fajna i jaka ciepliwa :)) muah :* = burzy wszystkie stereotypy "gwiazd z wysp" VLMAOOO:)))
      PO dwóch razach użycia bazy - jest super. Nie bardzo jeszczę pojmuję jak trzeba stosować tego reduktora zaczerwień oswajam się z nim póki co:)

      Usuń
    5. ja jestem zauroczona Lumene. mają świetny podkład i wiele innych rzeczy, które stoją w kolejce do testowania :)

      Usuń
    6. Lalalalala :) mam więc kolejne rzeczy na liście chciejstw :D Jeszcze nie wiem co dokładnie, ale z kolorówki Lumene ;)
      Mam miłe wspomnienia i mam nadzieję że tym razem również się nie zawiodę :)

      Usuń
  2. jestem ciekawa tego scrubu do twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Złoty scrub do twarzy...brzmi ciekawie, nawet bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tych kremów jestem niezmiernie ciekawa.
    Swoją ukochaną bazę pod cienie już mam :)
    To ArtDeco.

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawa jestem tej kredki Bourjois - uwielbiam fiolety :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo dobrego czytałam o tej bazie z Lumene :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapowiadają się ciekawe recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zakupy :)
    Czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na recenzje, szczególnie bazy.

    OdpowiedzUsuń
  10. a mnie najbardziej John interesuje;) chodzę koło niego od dłuzszego czasu i nie wiem czy sie wdac w blizszą znajomosć. przetestuj go dobrze i daj znac czy w ogóle do czegos sie nadaje;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też właśnie bardzo intryguje - nie wiedziałam od czego zacząć a teraz się pobrókuje i oczywiście dam znać:)

      Usuń
  11. Zamiast John Masters Organics poleciłabym Ci sprawdzić ofertę Phyto :)

    Będę czekać na recenzję Logony, bo swojego czasu bardzo lubiłam kilka rzeczy z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  12. czemu cień się nie spodobał?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za dużo brokatu a tak ładnie się prezentował:(

      Usuń
  13. gdzie nabyłaś proóbki z John Masters Organics ;D allegro czy w sklepie internetowym?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger