3/17/2013

W oczekiwaniu na wiosnę...Still alive

Hej:)

Dziękuję bardzo za ciepłe słowa otuchy i wyrozumiałości...
Pozbierałam się już i czekam jak wszyscy na wiosnę...Zima z przytupem nas żegna :)

W oczekiwaniu zrobiłam mały przegląd biżuteryjny...sprzedaję na Allegro (to moje początki sprzedaży ale udało mi się obchnąć już paletkę Naked2 więc już jako takie doświadczenie jest).
Zapraszam może akurat coś Wam wpadnie w oko:)

http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=5431102.


I jeszcze jedno pytanie chce może ktoś MODELUJĄCY RÓŻ DO POLICZKÓW BELL - Odcień 11?
nieużywany (dajcie znać w komentarzu:))
Miłej niedzieli


14 komentarzy:

  1. Różu jeszcze nie miałam mogłabym więc wypróbować :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym się skusiła, lecz taki kolorek już posiadam :) W tej chwili poluję na jakiś drobinkowy, słodki jasno-różowy odcień ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj róże w mojej kosmetyczne goszczą w nadmiarze ale chętnie przygarnę ładny bronzer, może polecisz mi jakiś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam się zupełnie na tej materii - to znaczy róży i bronzerów:( mam Hoolę z Benefitu ale nie potrafię go stosować ale podobno to jednej z lepszych:(

      Usuń
  4. Bardzo lubię te róże z Bell, to moi ulubieńcy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te róże z Bell zbierają bardzo dobre opinie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie żebym chciało ;) Lubie te róże bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś!!!!!! Yeah! Nie uciekaj na tak długo :)
    Nie znam róży Bell. Ostrzę zęby na polsckie kosmetyki, które mają dobre opinie (Bell jest polską marka?). Słyszałam, że ten jest niezły, więc chętnie bym go wypróbowała.

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. różów, różów oczywiście :D

      Usuń
  8. Nie znam jeszcze różów Bell, ale wygląda ciekawie ;)
    Miłego wieczorku Kocjana ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się róż właśnie skończył... Hmm... w sumie to z Bell jeszcze nie miałam;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Postanowiłam że różyk otrzyma CatKRM - ponieważ ma ograniczony dostęp do polskich kosmetyków :) ale nic się nie martwcie w planach mam rozdanie jak tylko wiosna stanie się wiosną:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger