3/28/2013

Ściąga z pomadek :)

Świat pomadek - szminek (czym się różnią?) odkryłam całkiem niedawno i mimo że zachywcam się ferią dostępnych barw, mnogością odcieni to wciąż jestem bardzo zachowawcza w tym temacie. Owszem podobają mi się żywe, intensywne kolory na ustach....innych.. osobiście nie mogę sie przekonać..źle się czuję.
Niemniej po przeglądzie szuflady dochodzę do wniosku że czas na jakąś odmianę...bo wiele szminek, które posiadam jest w prawie identycznych odcieniach.
Spójrzmy więc...


1. Bourjois - Rouge Edition 08
2. Rival de loop - Plush Peony 260
3. MAC - Sheen Supreme Rouge a Levres - Gotta Dash! - pierwszy i jak na razie jedyny Maczek - dostałam w wymiance z Saurią 
4. Revlon - ColorStay Smooth Nude 260
5. Rimmel - Airy Fairy 070
6. Delia Cosmetics - Active Calcium - Płynna pomadka do ust - 10
7. Fresh Minerals DuoLuxe
8. Model co Lip Duo - Stiptease Gloss
9. Maybelline - Vibrant Wine 542
10. GlossyBox - Glossy Pink
11. Revlon ColorStay -Maximum Mocha
12.  Kobo - Peach Puff 208

z bliży:) 




Nie będę ukrywać że moją ukochaną jest Airy Fairy ...




A jakie są Wasze ulubione pomadki?
Jakie kolory preferujecie?





Czy może jesteście wierne błyszczykom?


31 komentarzy:

  1. Jedyneczka jest cudowna..chyba będę musiała się za czymś takim rozejrzeć..
    Ja zawsze wolałam blyszczyki ale ostatnio na moich ustach rządzą szminki, czerwone :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam, widziałam:) piękne są czerwienie takie ultra kobiece:)

      Usuń
  2. ostatnio katuję ochronne :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) a ja właśnie niedawno odstawiłam ochronne bo zauważyłam że bardziej mi one szkodziły niż pomagały i teraz sięgam po coś treściwszego

      Usuń
  3. jeśli chodzi o szminki, to uwielbiam serią kate Rimmel'a ;) dokładnie odcień Asia. Już nawet nie ze względu na to, że tam mam na imię, ale ma naprawde piękny, naturalny odcień ;) nad błyszczykiem musiałbym się trochę bardziej zastanowić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam o tej serii wiele dobrego :) i właśnie Asia zauroczyła mnie na odległość :)

      Usuń
  4. Bardzo lubię brązy, tak pół na pół i szmineczki i błyszczyki w zależności od nastroju.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Od dwóch dni namiętnie peelinguję usta, bo powoli dojrzewam do szminkowego tematu :D
    Upolowałam kilka dni temu cudną koralową kremową pomadkę Physicians Formula ♥. Próbowałam ją nosić, ale stan moich ust nadawał się jedynie do poprawki ;) Jak się ogarnę to pewnie się pochwalę :)

    Masz kolekcję kolorów w których widzę siebie :D Delikatne róże, nudziaki, beżowe pastele.. Taaak :)

    Też chętnie się dowiem jak jest różnica między szminką a pomadką :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie rewelacyjnie działa miodzik na usta:) zauważyłam że kiedy przestałam używać pomadek ochronnych kondycja skóry na ustach bardzo się poprawiła:)

      Usuń
  7. świetna kolekcja i piękne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ehhh... ja też tak mam, że większość pomadek w tych samych odcieniach :)
    Muszę kupić w końcu Airy Fairy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Airy jest świetna i nie ma w tym przesady - nawilża, pięknie pachnie i ma uniewrsalny kolorek pasujący do wszystkiego:)

      Usuń
  9. Ostatnio bardzo polubiłam pomadki:) Rival de loop jest piękna, gdzie ja dostałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W niemieckim Rossmannie była cała wielka szafa kolorówkwi RdL i Alttery - żaułuję że nie wzięłam więcej :)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. :) też mi się podoba:) dodatkowo pięknie pachnie:)

      Usuń
  11. Niezła kolekcja ;) Ja to częściej używam błyszczyków.

    OdpowiedzUsuń
  12. 1 i 4 mi się podobają :) ja na co dzień używam albo zwykłej pomadki albo szminki z L'Oreal Caresse w odcieniu Dating Coral - nim nie da się sobie zrobić krzywdy ;) a na jakieś większe wyjścia albo jakmi się uwidzi, to wybieram mocniejsze, najczęściej zgaszony róż z Kryolanu, który był w którymś Glossyboxie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo dobrze powiedziane...właśnie ja czerwieniami, fuksjami potrafię zrobić sobie niezłe kuku heheh:)

      Usuń
  13. A ja nie mam żadnej szminki, błyszczyku ... Jedynie to balsam na ust z neutrogeny i pomadkę ochronną z Naturalis. Muszę to w końcu zmienić, bo te kolory są przepiękne. Ciekawe, jak na moich ustach by się zaprezentowały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mimo swojego dość zaawansowanego wieku bardzo niedawno zaczęłam przygodę ze szminkami hehe:)

      Usuń
  14. Ja też lubię podobne kolory pomadek i błyszczyków, które nie rzucają się w oczy za bardzo.
    ostatnio kupiłam sobie czerwoną szminkę, ale jeszcze leży nierozpakowana ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha:) trudno się przełamać..wiem jak to jest -" i chciałabym i się boję" Na pewno będziesz mieć okazję do ubrania czerwieni:))

      Usuń
  15. rzadko kiedy nakładam coś na usta ;P

    OdpowiedzUsuń
  16. 1 mi sie najbardziej podoba; ja z reguly wol blyszczyki chociaz od niedawna przekonuje sie do szminek i pomadek:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger