3/17/2013

Moje domowe spa! - TAG

Zostałam zaproszona do zabawy przez  Rainy Girl 

Dziękuję pięknie Szkarbie :)
Dawno mnie nie było i nieco wypadłam z rytmu pisania postów a dzięki Tobie otrzymałam oświecenie..
W czasie godzin "only lonely" poświęcałam się właśnie domowej pielęgnacji...



Zasady:
Dziękujemy osobie, która nas oTAGowała, udzielamy odpowiedzi na 9 pytań (pytania się nie zmieniają). Potem zapraszamy minimum 3 osoby do zabawy. W notce musimy umieścić grafikę.

Ok.

1. Jak często robisz sobie domowy dzień piękności ?
Raz w tygodniu ale że tak powiem full service :)  W ostatnim czasie prawie codziennie wymyślałam sobie jakieś tam maseczki, peelingi i tak dalej - ale nie możemy mówić tutaj o "dniu" więc nie liczę.

2. Ile czasu Ci to wszystko zajmuje ?
Tyle ile potrzebuję...jednym z zalet takiego dnia jest właśnie nie liczenie się z czasem... To mój czas.

3. Jaka muzyka sprzyja Twojemu relaksowi w tych chwilach ?
Generalnie jakiś chillout - długaśne żeby nie przerwały się w jakiś newralgicznym momencie:) Lubię też kiedy w tle leci Massive attack :)

4. Co lubisz pić podczas swoich zabiegów ?


Najczęściej miętę i melisę i oczywiście wodę. Codziennie piję wodę z miodem i cytryną.

5. Co robisz z twarzą?
Delikatny mechaniczny peeling (ostatnio cukrem lub płatkami owsianymi), nawilżanie przez różne maseczki także te domowe i tak zwany pocałunek anioła - czyli gruba warstwa kremu i czekam aż się wchłonie co ma się wchłonąć a resztę usuwam.

6. Co robisz z ciałem ?
Moczę się jak foka albo lew morski  w wannie..dolewam różnym specyfików typu olejki a potem znowu dolewam wody:) Robię sobie też słynny kawowy peeling - który wspaniale działa na ciało i każdy sklepowy zdzierak niech się chowa. Kiedy tylko mam czas - kawka na ciało...

7. Co robisz z włosami ?
 
Ostatnio używam prezentu od Marty = zestaw Tahe - niedługo recenzja :) 

8. Na co zwracasz szczególną uwagę ?
Na nawilżanie twarzy - tego bardzo mi potrzeba.

9. Jak wyglądasz i czujesz się po ?
Od razu po "zabiegach" zwykle mam zaczerwienioną twarz, która po jakimś czasie odzyskuje swoją równowagę. Po kawowym peelingu czuję się cudownie lekka, oczyszczona i pobudzona zapachem kawki. 


10. Otaguj 3 dziewczyny do wspólnej zabawy (lub więcej).


Wiecie już, że po traumatycznych doświadczeniach związanych z grą w zbijaka :D nie jestem w stanie nikogo wybierać więc zapraszam każdego z osobna do zabawy jeśli ma ochotę.:) 

16 komentarzy:

  1. "pocalunek anioła"...tez czesto tak robie ale nie widziałam, ze tak ladnie to sie nazywa:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdzieś o tym przeczytałam i bardzo mi się spodobała nazwa:)

      Usuń
  2. Uwielbiam takie SPA :)) od razu lepiej się czuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Domowe SPA jest dobre na wszystko!

    Pisz częściej, proszę! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh jak masz fajnie :)
    Moje SPA wygląda mniej więcej tak, że nakładam maseczkę na twarz i włosy a potem sięgam po odkurzacz i poginam po domu. Potem szybki prysznic, żeby to zmyć i do kuchni obiad gotować :) LOL :D Nie usiedziałabym w miejscu choćbym chciała. Muszę coś robić, bo zwariuję ;) Przynajmniej pożyteczne rzeczy dookoła się dzieją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli ..łączysz spa z aktywnością fizyczną - idealnie;)

      Usuń
  5. podsunęłaś mi niezły patent- pocałunek anioła;)trza uskutecznić;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Po takim domowym spa pewnie czułabym się wspaniale : )))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger