2/17/2013

Wyniki słodkiej rebelii

"Ludzie bowiem mogą zamykać oczy na wielkość, na grozę, na piękno, i mogą zamykać uszy na melodie albo bałamutne słowa. Ale nie mogą uciec przed zapachem. Zapach bowiem jest bratem oddechu. Zapach wnika do ludzkiego wnętrza wraz z oddechem i ludzie nie mogą się przed nim obronić, jeżeli chcą żyć. I zapach idzie prosto do serc i tam w sposób kategoryczny rozstrzyga o skłonności lub pogardzie, odrazie lub ochocie, miłości lub nienawiści. Kto ma władzę nad zapachami, ten ma władzę nad sercami ludzi."
Pachnidło. Historia pewnego mordercy - Patrick Süskind 

Zapach dla każdej z nas jest indywidualny i tak naprawdę trudny do określenia..
Konkurs pozwolił na lepsze poznanie Was, było mi niezmiernie miło kiedy czytałam wszystkie opisy ulubionych zapachów. Uważam, że preferencje zapachowe definiują nas jako ludzi. I tak, ulubione zapachy kojarzą się Wam z bliskością ukochanych osób, domowym ciepłem rodzinnym, pożywieniem. Są wyznacznikiem stanów emocjonalnych, esencją pewnych wyborów i upodobań a nawet zapowiedzią poszczególnych pór pogody i tętniącej życiem przyrody...

Wyniki konkursu:





rainy girl is me !!!


napisała:
 "najpiekniejszy zapach dla mnie, to zapach karku mojego Meza jak za nim spie, zapach pieczonego chleba, cieplego mleka, swiezego prania sniegu, nowej ksiazki, golych murow naszego domu, psich stop i 'czola', domowego ciasta, cieplej kapieli, perfum Carolina Herrera 212"

Serdecznie gratuluję...mam nadzieję, że lubisz też zapach poziomek :) i rozpoczniesz różową rebelię:)
Mam nadzieję, że podzielisz się swoimi odczuciami na temat nowego zapachu;)

Już piszę do Ciebie maila:).



Jeszcze raz wszystkim gorąco dziękuję za udział w konkursie i chęć podzielenia się cząstką siebie..
Wkrótce wymyślę coś nowego..
Miłej niedzieli - Niedzielo - trwaj wiecznie:)

28 komentarzy:

  1. Szczesciara z naszej deszczowej panienki :)
    Gratulacje!

    Uwielbiam ksiazke Pachnidlo. Czytalam ja kilka ladnych razy :) Zrobilas mi ochote na kolejny ;)

    Buziak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka genialna, również bardzo lubię :)
      Film natomiast podobał mi się średnio.

      Usuń
    2. Zgadzam się w 100% - film zupełnie nie oddaje magii książki..fakt, że to wyzwanie przenieść taką tematykę na ekran...
      Właśnie sobie podczytuję Pachnidełko ostatnio:)

      Usuń
  2. Gratulację dla rainy girl is my ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. BTW :) ja tez robie printskriny aparatem ;)
    LOL

    OdpowiedzUsuń
  4. Ksiazka genialna :-) film juz nie do konca mi pasowal :-) a Rainy gratuluje :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratki! Oglądałam ten film i jest wart obejrzenia;) dla mnie to jeden z tych filmów, którego chyba nigdy nie zapomne, a cytat który podałaś - zgadzam się z nim całkowicie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Poziomki uwielbiam, w tym ich zapach:) super, bardzo sie ciesze, dzieki:*:* moj mail: rainy_girl_is_me@o2.pl

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger