2/06/2013

Kolejny znany hit nie dla mnie:(

Ostatnio często jestem na Nie - nie wiąże się to z jakimś okresem negowania wszystkiego wokoło bo to mam dawno za sobą.. Po prostu jakoś nie trafiam na kosmetyki, które mi pomagają..a wręcz szkodzą. I tutaj moje spostrzeżenie - po pierwsze - to co złe i niedobre dla mnie - dla kogoś może być hitem i strzałem w dziesiątkę i na odwrót - to takie subiektywne, po drugie cena nie jest aż tak istotna - są kosemetyki z górnej półki, osławione na cały świat które sprawdzają się u mnie średnio kiepskawo i wynzalazki z kiosku ruchu, które są świetne.

Dzisiaj mój kolejny zawód:






L`Occitane, Shampooing Reparateur (Odbudowujący szampon do włosów suchych i zniszczonych)
Szampon ten zawiera kompleks 5 naturalnych eterycznych olejków (dzięgiel, lawenda, geranium, paczula, ylang-ylang), które działając wspólnie pomagają odbudować, wzmocnić, zregenerować i zmiękczyć suche i zniszczone włosy. Roślinna baza zapewnia łagodne działanie myjące. Twoje włosy wyglądają zdrowo, promieniście i jedwabiście. Idealny szampon dla osób stosujących farby, trwałą ondulacje lub inne zabiegi wysuszające skórę głowy (więcej)


Szamapon ma rzadką bezbarwną konsystencję, pachnie bardzo przyjemnie delikatnym aromatem ziołowym. Pieni się dość słabo a po umyciu mam wrażenie, że włosy są naprawdę czyste; łatwo się rozczesują i są miłe w dotyku.
Skład:



Odbudowująca Odżywka do Włosów Suchych i Zniszczonych
Odbudowująca, pobudzająca i regenerująca odżywka, która wygładza strukturę włosa. Ułatwia rozczesywanie, zmiękcza i dodaje połysku. Naturalny kompleks 5 eterycznych olejków - Dzięgiel, Lawenda, Geranium, Ylang-ylang i Paczula - w połączeniu ze słodkim olejkiem migdałowym, wzmacnia i zmiękcza suche i zniszczone włosy. Włosy stają się zdrowe i przyjemne w dotyku.
Produkt wolny od parabenów, syntetycznych barwników, aldehydu mrówkowego i jego roztworów, składników pochodzenia zwierzęcego, triklosanu.

Odżywka z kolei, ma gęstą konsystencję, o lekko żółtawym (brzoskiwniowym?) kolorze. Pachnie również badzo przyjemnie, odświeża włosy, które są miękkie i błyszczące bo jej zastosowaniu.

Skład:



Wszystko byłoby cacy cacy fleischmaschine ale niestety dostałam po nich łupieżu, z którym miałam spokój już tak długo:(( Cieszę się niezmiernie, że to miniaturki bo gdybym kupiła w cenie regularnej (odpowiednio ok. 60 i 50 zł = to sami wiecie...;))
Widać natura nie zawsze jest dla mnie ok..

Jakie znacie sposoby na łupież?

19 komentarzy:

  1. Szkoda, że się nie sprawdził, ale przynajmniej to miniaturki. Ja od czasu po rozjaśnianiu włosów mam łupież i wtedy zawsze stosuję Nizoral - jedną saszetkę. I działa:)
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, rozjaśnianie i farbowanie włosów mocno wysuszają skórę głowy

      Usuń
  2. Wynalazki z kiosku ruchu :D LOL
    Ja nie lubie przezroczytych szamponow. Z gory wiem, ze sa dla mnie beznadziejne ;)
    Nie mam problemow z lupiezem, za to moj maz uzywa Head & Shoulders jako szamponu na co dzien i nie ma nawrotow (kiedys mial z tym problem)

    OdpowiedzUsuń
  3. No szkoda, że się nie sprawdził. A łupież, to już duży problem... przynajmniej dla mnie ale tak jak poprzedniczka polecam Nizoral ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam żel pod prysznic z tej marki i był fantastyczny .

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio testowałam szampon przeciwłupieżowy Szulfokoll (jest recka na moim blogu) i okazał się najlepszy, jaki do tej pory miałam. Kosztuje teraz w promocji 15zł więc chyba warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uu, szkoda, że u Ciebie się nie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie działanie za taką cenę to porażka. Szkoda, że takie maleństwa zrobiły taką krzywdę. Nie bardzo wiem co polecić na łupież, chyba faktycznie znam tylko Nizoral, ale od lat nie stosowałam. Pamiętam, że bardzo wysuszał mi włosy :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo to mói ulubieniecy ;) moje włosy są po nich mięciutkie i pachnące i wg mnie szampon pieni się jak szalony,

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie małe a wyrządziły tyle szkody ! Niestety nie znam żadnych kosmetyków na łupież więc nie pomogę :(

    OdpowiedzUsuń
  10. O kurczę! To mnie przestraszyłaś... Dostałam te kosmetyki w ramach Wieczoru Piękna i czekają na swoją kolej, z racji tego, że są małe, pewnie na jakiś wyjazd :) Mam nadzieję, że nie dostanę łupieżu :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Kerium z LRP, najlepiej działa.
    A na szybko? rozpuść aspirynę w kropli wody, zmieszaj z porcją szampon i tadam! To stary fryzjerski trick do oczyszczania skóry głowy oraz włosów. Kwas salicylowy dobrze robi, oczywiście byle nie stosowany za często.

    Szkoda, ze taki problem....

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojejku, no to faktycznie się nie sprawdziły....ale spokojnie, ja kiedyś dostalam łupiezu po szamponie dla dzieci (!!!) :D

    OdpowiedzUsuń
  13. O kurcze;/ No to nie fajna niespodzianka;/ Ja nie miałam nigdy problemów z łupieżem, więc raczej nie pomogę;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Małe miniaturki a duży kłopot, no.

    OdpowiedzUsuń
  15. nie ma8ąłm go i bardzo dobrze! ;D
    łupieżu nie miałam wiec nie pomogę :c

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja sie czailma na te serie, ale uznalam ze moje wlosy juz nie sa tak znoszczone i odpuscilam:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Moje włosy nie są w aż tak ciężkim stanie.. Łupież miałam jako dziecko; dokładnie jak miałam pięć lat, ale teraz jakoś z tym
    problemów nie ma.. Ja używam bardzo dobrego szamponu i jeśli chcesz to podam Ci nazwę..
    Zapraszam: nastoletni-bunt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Łupież może od nadmiaru naturalnych składników które prawdopodobnie przesuszyły Ci skalp.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger