2/17/2013

Jagodowa miłość

Znacie serie Yes To?

Przyznam, że o ile obiło mi się o uszy/oczy Yest to - marchewka, pomidor, ogórek to o jagodowym Yesku nie słyszałam.
Trafiła się okazja i nabyłam:
Yes to Blueberries Age Refresh Brightening Eye Roller

Nie miałam do tej pory nic w rollonie oprócz dezodorantu szczerze mówiąc ale bardzo podoba mi się to rozwiązanie, ponieważ pozwala na dokładną i bezpieczną aplikację, dokładnie tam gdzie mamy zamiar użyć specyfiku..




Końcówka ma postać metalicznej kuleczki, która obraca się bardzo sprawnie i dodatkowo chłodzi, jest to przyjemne odczucie i przynosi ulgę zmęczonym oczom.


Skład: (coś się porobiło i nie mogę odwrócić zdjęcia - przepraszam)

Mam go od kilku dni więc nie wypowiadam się o właściwościach..Napiszę o swoim odczuciach jak trochę poużywam. Może to będzie moja "jagodowa miłość"..mam nadzieję, bo na razie jestem na TAK za tą chłodzącą kulkę:)


Zapach - hmm ja wogóle nie czuję jagód..ale z kolei koleżanka mówi, że pięknie pachnie jagodami..dziwna sprawa - ja bym dała sobie rękę odciąć, że nie pachnie:) Dla mnie ma zwykły "kremowy" zapach, bez owocowej sensacji.

Zaciekawił Was ten produkt?
Używacie roll on w kremach pod oczy albo w innym niż dezodorant zastosowaniu?

46 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś taki roll on z Ziai, ale niestety nie sprawdził się u mnie. CHoć faktycznie sposób aplikacji super ni i uczucie chłodzenia :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam nigdy takiego roll-on pod oczy, a chyba by mi się przydał, bo ostatnio często mi wyskakuja paskudne cienie -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę że na cienie i opuchliznę powinien zadziałać chociażby z racji tej zimnej kulki:D

      Usuń
  3. nie słyszałam o nim ale zapach zapowiada sie ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja lubię roll ony :)zawsze je wkładam do lodówki;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo dobra podpowiedź - faktycznie do zadań specjalnych będzie jeszcze bardziej zimny:D

      Usuń
  5. Mnie osobiście bardzo, ponieważ nigdy nie miałam owego ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też tylko antyperspirantów w tej formie używałam, ale od jakiegoś czasu ciekawią mnie roll-ony pod oczy. Nigdy nie miałam problemu z tą strefą, ale od jakiegoś czasu często miewam lekko opuchnięte oczy, zdarzają się też sińce. Poranny masaż taką chłodną kuleczką mógłby być niezwykle przyjemny :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Z Yes to znam pomidorka i marchewkę :)
    Jagodę widzę pierwszy raz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ja też...a co dziwne ta jagodowa seria wcale według mnie nie pachnie jagodami (wąchałam też i balsam do ciała, i kremy do buzi) a z kolei mojej koleżance ( była ze mną w sephorze) jak najbardziej - tak więc nie bardzo wiem o co kaman:D

      Usuń
  8. ciekawy produkt

    ta kulka mnie zachęciła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglada ciekawie, ale nigdzie go nie widzialam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko byłoby w porządku, gdyby nie ta metalowa kuleczka, niestety metal mnie uczula ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OOo nie pomyślałam o tym...faktycznie metal może uczulać

      Usuń
  11. Nie używam takich rzeczy :) Ale zapachy przyznam, że ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajny, ja używam roll on z garniera z lekkim podkładem jest świetny a na noc lekkiego kremu pod oczy z ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubię garniera jakoś - ale roll on bardzo mi odpowiadają :)

      Usuń
  13. Zapomniałam dopisać o moim konkursie, na który serdecznie zapraszam :)
    http://crazyworld1000.blogspot.com/2013/02/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Firmy nie lubię ;) zraziła mnie do siebie po mało udanym balsamie do ust ale bardzo lubię taki rodzaj aplikatora. Skład całkiem przyjemny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczekamy, zobaczymy..;) wcześniej nie miałam nic z tej serii.

      Usuń
  15. Nie znam w ogóle tej serii, ale chętnie poznam w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  16. uzywałam rollonu z garniera, ale dziadowski był. w sumie to dobre rozwiązanie na poranki, czekam na recenzję, bo yes to jest dostepna i w holandii;)

    OdpowiedzUsuń
  17. używam tego roll - onu od wakacji [chyba lipiec], kiedy kupiłam go na wyprzedażach za 30 zł. Niestety zwykła cena, 99 zł powala... Stosuję go codziennie rano przed kremem pod oczy, przy dłuższym stosowaniu daje spektakularne efekty - skóra pod ozami jest jasna, napięta, nie mam już problemów z workami :) I jest bardzo wydajny, jeszcze nie doszłam do połowy opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też właśnie trafiłam go na wyprzedaży za 32 zł:) Mówisz, że działa - wow:) nie dość, że przyjemna aplikacja to i faktyczne działanie - jestem podekscytowana:)

      Usuń
  18. Ja używałam tylko żelu pod oczy z takim roll onem;D Kurcze, szczerze mówiąc nie słyszałam nawet o produktach z tej firmy^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ja do tej pory używałam klasyczne kremy pod oczy i czasem muszę przyznać sama sobie podrażniałam oko:D

      Usuń
  19. Ja nie używam nic pod oczka, ale chyba czas zacząć.
    Pokażesz co kryjesz w szafie?
    http://paczajka.blogspot.com/2013/02/pokaz-co-masz-w-szafie.html?showComment=1361183592564#c6577521569286983622

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie kupiłam nic w tej formie, bo zawsze się bałam, że ta kulka się będzie zacinać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie pomyślałam o tym;) ale nic takiego się tutaj nie dzieje:)

      Usuń
  21. Nawet nie wiedziałam, że Yes to ... ma też serię jagodową :) koniecznie daj znać jak się sprawdzi!

    OdpowiedzUsuń
  22. Już od dawna miałam chęć na YES, ale jakos nie po drodze mi do Sephory;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mi natomiast zdecydowanie za często po drodze ehehe:D

      Usuń
  23. o serii jagodowej słyszałam.. ale nigdy nic nie miałam.. tak jak i nic kulkowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? A to się zdziwiłam -postrzegam Cię że masz i znasz wszystko :) w sensie pozytywnym takim

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger