2/02/2013

Hexx box

Mój Hexx box - o akcji możesz przeczytać tutaj 




Potwierdziły się moje domysły o Lush - to naprawdę szał zmysłów powonienia

Oczywiście pierwszy prysznic mam za sobą i słowo daję,  ma się wrażenie że kąpiel jest w pomarańczach..



 Gęsta konsystencja jak na żel tylko to potwierdza ...czyż nie kojarzy Wam się z miąższem słonecznych pomarańczek?



Mydełko wygląda jak chałwa  i nawet trochę go polizałam :D


Hexx sprawiła mi także lakierową niespodziankę


Oprócz tego, że lakier ma wspaniały kolor - zawsze chciałam taki mieć ale nie do końca umiałam sama zdefiniować :) to ciekawostką jest, że lakier nie zawiera Toluenu, Formaldehydu i DBP.
Do tej pory nigdy nie słyszałam o lakierach Colorclub...


Dzięki Hexx za te nowości, które z przyjemnością testuję...


18 komentarzy:

  1. o kurcze jak smakowicie to wszystko wygląda <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogromnie cieszę się, że jesteś zadowolona i pierwsze testy tak pozytywnie odbierasz :D
    Dołożyłam lakier, bo prześledziłam Twoje posty oraz preferencje i miałam wyobrażenie, że będzie dobrym wyborem.
    Osobiście bardzo lubię lakiery Color Club, miałam okazję poznać je dawno temu i staram się szerzyć zamiłowanie pośród innych :D

    Sultana of soap przez długi czas wywoływało u mnie ślinotok, a jak patrzyłam na zdjęcia reklamowe to było tylko jedno skojarzenie- chałwa ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trafiłaś idealnie w mój gust Hexx - jesteś wytrawnym obserwatorem i doskonałym słuchaczem:)

      Usuń
  3. Firma Lush produkuje ręcznie swoje wszystkie produkty
    ;)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Lash ma świetne pachnące i naturalne kosmetyki zachwalają sobie dziewczyny mieszkające w Angli ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niech Ci wszystko dobrze służy! :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że kiedyś wreszcie uda mi się wypróbować coś z Lusha. Ciekawią mnie pasty myjące do twarzy :) A kolor lakieru świetny, ja sama czegoś w tym stylu potrzebuję, a jeszcze nie trafiłam :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko wygląda naprawdę super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyjemnego testowania :) Ja również będę się dzisiaj delektowała wspaniałością z LUSH'a:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow. Świetny lush i mydełko :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Obslinilam sie :) Tez mam chrapke na Lusha :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę Hexxboxa :) Świetne kosmetyki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Więc to ty zgarnęłaś mi Lush-a... ojj.. niedobra

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger