2/13/2013

Dla Tych co same śpią...TAG: 7 wspaniałych

Z okazji mam ochotęzbliżających się Walentynek i całego tego różowo - czerwonego szaleństwa    postanowiłam sobie pooglądać zasoby interenetowe w efekcie czego powstał TAG: Moich 7 wspaniałych. Oglądałam typy niektórych dziewczyn i co oczywiste mam kilka zbieżnych typów ...Miła dla oka chwila hmm zapomnienia?
 
Kolejność prawie przypadkowa - albowiem moje serce jest baaardzo pojemne:)
 
 
 
1. Johnny Depp..Oh Johnny, Johnny..uwielbiam w każdej kreacji aktorskiej, w tych piwnych oczyskach można się utopić....:)




2. John Corbett - czyli niezapomniany Chris o poranku w moim jednym z najukochańszych serialów wszechczasów, czyli Przystanku Alaska...uwodzicielski uśmiech, poczucie humoru i pasja..to mieszanka bynajmniej nie mroźna:)

3. Jonathan Rhys Meyers - czyli Henryk VIII w Dynastii Tudorów..Kwintesencja męskiego piękna według mnie...ma takie hipnotyzujące oczęta ommm ommm:)


4. Clive Owen - dojrzały mężczyzna ze spojrzeniem znacząco skażonym inteligencją...:)




5. Keanu Reeves - ale tylko w Speed :) - to wysportowane ciało, ahh przez długi czas chodziłam na targ o 6 rano w sobotę bo podobny kolo sprzedawał jabłka :D - Sentyment


6. Jude Law - podoba mi się jego manieryzm, obok kreacji aktorskich skardł moją atencję przez to wnikliwe spojrzenie i pięknie wykrojone usteczka niam niam:))

7. Last but not least!!
Pan Darcy czyli Colin Firth...jedyny i niepowtarzalny, mężczyzna marzeń - tajemniczy, powściągliwy, czasem arogancki, dystyngowany, z klasą, szarmancki, wierny, zdecydowanie mający to "coś" przez co diablo seksowny..
Oczywiście duży talent aktorski i to nie tylko dramatyczny (pamiętacie Go w Mamma Mia :) LOL:))

Wydaje mi się, że mój typ to taki trochę niegrzeczny ale kulturalny mężczyzna z pasją, hipnotycznym spojrzeniem i czymś co trudno zdefiniować:)
A jakie są Wasze typy? Znalazłyście coś dla siebie ? nikomu nie powiem hehe

58 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Doskonały wybór:) Wciąż nie rozumiem dlaczego to nie on został Bondem:)

      Usuń
  2. Mój typ to mój Mąż, którego uwielbiam i kocham mocno :-))) ale zdjęcia nie wstawię :D
    Miłego wieczorku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda;)na pewno jest na co popatrzeć :D miłego wieczoru:)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Nie znam gościa - wrzuciałam w guglacza - przyjemny brunecik;)

      Usuń
    2. ja tez niedawno go znalazłam :D
      dziękuje kochana za miłe słowa! :*

      Usuń
  4. Johny Depp - aktor o stu twarzach:)

    OdpowiedzUsuń
  5. johnny...ciacho...moj nr 1 od dawien dawna:)))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tez mam kilku panów na których mogę zawiesić oko :)
    Najczęściej są to rude knypki i pokurcze ;) co jest totalnym przeciwieństwem mojego męża, który jest wysokim (195cm) przystojniakiem ;) Czasem razem siedzimy i oceniamy panów aktorów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gordon Ramsay - piękny brzydal :) Catek to może zróbcie razem z mężem 7 wspaniałych;)

      Usuń
  7. Ja ma tylko jeden swój typ ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Clive ♥ przepadłam dla Niego po Closer a wcześniej roli Króla Artura! Colin Firth to także mój ulubieniec, uwielbiam go słuchać, nie tylko oglądać :D

    Mój ranking był publikowany dawno temu na blogu i odświeżyłabym go pewnie, ale i tak pojawią się te same typy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie koniecznie muszę rzucić okiem - będzie to moja dziewicza próba użycia wyszukiwarki blogowej ever:)
      Oj tak MR Darcy ma taki seksowną, głęboką barwę plust ten akcent mraaau:0
      Closer oczywiście, Król Artur jak najbardziej a jeszcze dodam Derailed i Beyond Borders :)

      Usuń
  9. Jak dobrze, że nie ma tu moich typów i uniknęłyśmy konkurencji :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Z Twoich typów to Johnny, Owen, Reeves ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm.. W tej chwili do głowy przychodzi mi tylko Rayan Renolds, Rayan Gossling ;) W każdym razie mam słabość do męskich przystojniaków o ciemnej karnacji i brązowych oczach ;)

      Usuń
    2. doskonale rozumiem tą słabość hhee;)

      Usuń
  12. Od jakiegoś czasu kocha się w Goslingu i Cooperze :* A z twoich propozycji to uwielbiam Colina Firtha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosling - nie podoba mi się, Cooper ma coś ujmującego ale ostatecznie nie zmieścił się w 7 - ale w 10 by się znalazł heihi - MR Darcy;)) aww

      Usuń
  13. Keanu jest boski a John Corbett się brzydko starzeje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak Chris o poranku robi się starym ramolem - kanapowcem heh:)

      Usuń
  14. Bardzo podoba mi się ten tag.
    Pokuszę się o przygotowanie :)

    Clive - wielbię go ogromnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak dla mnie Johnny Depp zajmuje od 1-10 miejsca. Reszta się przy nim chowa :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Tylko Depp, w każdym możliwym wydaniu :) chociaż jako pirat rozśmiesza mnie do łez i to zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie - bawi, wzrusza a za każdym razem chwyta za serce:)

      Usuń
  17. nie moje klimaty :P
    ale pewnie nie jednej umiliłas sen hehe

    OdpowiedzUsuń
  18. Johnny Depp! Od zawsze! Kiedy go pierwszy raz zobaczyłam, skradł mi serce^^

    OdpowiedzUsuń
  19. 1,4,6,7 i to cudo, którego nie znałam od Tudorów... mniaaam! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo hell yeah -- chrup chrup - niah niah..podobnież nieboże ma alkoholowy problem :D

      Usuń
  20. Johnny Depp, Jonathan Rhys Meyers i Jude Law .. Mm :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mmmmmm;) Ale mój Stary i tak jest lepszy, przynajmniej pomacać mogę;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jonathan Rhys Meyers <3 mmm przystojniacha he he :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Johny u u mnie stracił po tym,jak wszem i wobec latami oznajmiał, jaką to bajkę ma z Vanessą i dziećmi, po czym ją porzucił dla młodszej. Szkoda. Ale kreacje aktorskie niesamowite.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fakt i to dla takiej mało ciekawej na dodatek;)

      Usuń
  24. Większość się zgadza z moją listą :)
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger