1/20/2013

Zmiany mile widziane + wyniki rozdania eyelinera:)

Dziękuję Wam za wszystkie sugestie dotyczące wyglądu mojego bloga. Są one dla mnie niezwykle pomocne. Jak widzicie część zmian została już dokonana...

W swoich wypowiedziach podkreślałyście, że nie podoba się:

1. Czcionka - faktycznie była zbyt fikuśna i na dodatek nie obsługiwała polskich znaków, co było męczące dla odbiorców (zmieniłam).
2. Rozmiar czcionki - podyktowany był tym, że słabo widzę a taka duża nie wymagała ode mnie żadnego wysiłku ale fakt..może była trochę za duża... (zmieniłam ale to jest absolutne moje minimum sorry).
3. Bałagan w pasku bocznym - oj tak tak - po stokroć tak - ale w końcu nauczyłam się przemieszczać elementy i mam nadzieję, że zapanował porządek. Z uwagi na fakt, że chętnie biorę udział w konkursach i rozdaniach (a kiedy zaprosicie mnie osobiście to już wogóle nie mam serca odmówić:)) to dotychczas umiałam jedynie dodawać elementy, przez co był taki rozgardiasz...sytuacja opanowana...
4. Jakość i rozmiar zdjęć - to ważna informacja postaram się nad tym pracować...chociaż akurat lubię różną aranżację w zdjęciach bo uważam to za niezłą zabawę...ale rozmiar jak najbardziej postaram się ujednolicić..
5. Więcej kolorów, zmiana tła - moje esy, floresy, fantasmagorie są po prostu pastelowe:) -spokojne bo ja potrzebuję spokoju:) 
6. Coś charakterystycznego - świetny pomysł ale nie przychodzi mi na razie nic do głowy..bardzo podobają mi się takie symbole - klucze:) - może w trakcie dalszej przygody z blogowiem wypracuje sobie coś ciekawego:) 



Kryolan - czarny eyeliner w kremie - EBONY

wędruje do:

Gratuluję :) Już piszę do Ciebie maila...


Wszystkim życzę udanej niedzieli:)


12 komentarzy:

  1. Czcionka teraz superowa, nie muszę się wytrzeszczać zbytnio :)

    Ojej :) bliziutko byłam :)
    Może następnym razem się uda.
    Gratulacje frania.f :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super:* gratulacje dla szczesliwej zwyciezczyni!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj Frania ma ostatnio duzo szczescia w losowaniach ;-) gratuluje :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały początek dnia :) Dziękuję serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też podczas rozdania dowiedziałam się wielu przydatnych rzeczy na temat bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. teraz zdecydowanie lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. blisko byłam :D
    gratuluje zwyciężczyni! :)
    a czcionka znacznie lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie o taką czcionkę mi chodziło! :) Idealna!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger