1/17/2013

Styczniowe pudełka - Glossy & Shinny BOX


Oto dwa pudełka z mojej przygody Boxowej - są klasycznym "gwoździem do trumny" - nie jestem zadowolona i o ile rozważałam przedłużenie subskrypcji to teraz jestem na definitywne NIE. 









1. Blumarine, My Bath Lotion Innamorata
 Balsam do ciała.
 30 ml (150 zł/ 200 ml).

 2. Blumarine, My Bath Gel Innamorata
 Żel do kąpieli, zawierający kwas hialuronowy i ekstrakt z kwiatu pasji.
 30 ml (130 zł/ 200 ml).


3. Kryolan, Róż, Glossy Rosewood ( Glossy Pink) - nie podoba mi się kolor..
Pełny produkt (ok. 50 zł/ 2,5 g).

3. Schwarzkopf Professional, BC Bonacure Hairtherapy, Oil Miracle, Finishing Treatment
 Olejek do normalnych i grubych włosów.
 5 ml (90 zł/ 100 ml)

4. Siquens, MedExpert, Serum liftingujące - mam jeszcze krem pod oczy i jakoś mnie nie kusi
  Pełny produkt (60 zł/ 30 ml).

Maseczka do spania – prezent od GlossyBox.



Shinny Box to już całkowita porażka w tym miesiącu:


Paskudna szata graficzna - podarta różowa bibułka... a dalej coraz gorzej...



Po co wypełniać profil urodowy? Po co mi seria do cery tłustej i trądzikowej jak mam suchą ??
Taka sama odżywka BC była w GB jak również olejek - Schwarzkopf. Jedynie błyszczyk może być. Nawet nie chce mi się więcej opisywać. Jestem delikatnie wkurzona i z niesmakiem kończę tą przygodę.



36 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Hah - może i fajne ale zupełnie nie dla mnie i to oba:(

      Usuń
  2. Uuu...kiepska sprawa :( Szkoda, że obydwa zawiodły :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym chętnie to pudełko do skóry tłustej przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również,bo borykam się z kłopotem cery tłustej oraz trądzikowej :-/

      Usuń
    2. śledzcie bloga dziewczyny bo planuję rozdawnictwo boxowe - w tym do pielęgnacji skróry trądzikowej i tłustej:)

      Usuń
  4. ładnie się u Ciebie zrobiło:)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuje za przesyłkę dziś doszła - napisałam Ci wiadomość ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja pożegnałam te pudełka w zeszłym roku,jakoś mnie już nie przekonywały,za 50 zeta mam to,co akurat na pewno jest mi potrzebne:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że spróbowałam ale to już definitywny koniec - płakać nie będę:)

      Usuń
  7. Shiny Box to by mi akurat odpowiadał :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Planuję pudełkowe rozdanie z kosmetyków Shinny - Glossy - IX.2012 - I.2013 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że GB ten róż wciska wszędzie.Też go dostałam, ale w zeszłym miesiącu, z tym tylko,że kolor mi odpowiada.
    Ten cały profil kosmetyczny to jedna, wielka ściema. Wypełniłam i też dostaję kosmetyki zupełnie nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie - takie mydlenie oczu..ja rozumiem że odcienie, kolory mogą być różne - wtedy nie mam pretensji - a mam dwa brązowe błyszczyki które nijak mi nie pasują...ale wiesz chociaż typ skóry ...eh niech nie robią z siebie takiej ja wiem..primadonny że nie zwracają uwagi na potrzeby klientów..

      Usuń
  10. Ja już na styczeń się nie pisałam, miałam w sumie golden boxa dodatkowo w grudniu. A jakoś myślałam, że teraz nie będzie nic ciekawego... i zrezygnowałam. Nie żałuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój ostatni miesiąc subskrypcji z września..Miałaś przeczucie:)

      Usuń
  11. po tym co zwykle widzę na yt u dziewczyn 'z zagranicy';), ta nasza polska wersja pudełek to nadal żadna atrakcja...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałoby się powiedzieć..jaki kraj - takie pudełko :)

      Usuń
  12. CHCIALABYM CIE zachęci do konkursu jaki orgazniuje:) do wygrania są kosmetyki marki ORIFLAME zapraszam tutaj: http://justynasinspirations.blogspot.com/2013/01/konkurs-oriflame.html pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie, ani jedno, ani drugie mnie nie zaciekawiło.

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że nic Ci nie "przypasowało".
    Sama nie kupuję boxów właśnie dlatego, że wolę zamiast tego kupić coś, co chciałabym mieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też już zaprzestaję tego procederu - to bez sensu bo połowę kosmetyków muszę oddać..Najfajnieszy w tym wszystkim był element niespodzianki..Owszem było kilka naprawdę fajnych rzeczy ale mam stos kosmetyków, których nigdy nie zużyję..

      Usuń
  15. szału nie ma, dupy nie urywa.. a Shiny już faktycznie popłynął :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta podarta majtkowa bibuła mnie już kompletnie dobiła..

      Usuń
  16. Ja dopiero dzisiaj odbiorę shiny... Bo mnie wczoraj nie było w domu :-( Chyba też zacznę glossy zamawiać jesli już, bo przynajmniej ładniejsze :-p

    OdpowiedzUsuń
  17. Powiem szczerze, że tak patrząc na zawartość obu pudełeczek, SB o wiele bardziej przypadłby mi do gustu niż GB.
    Ostatnio zastanawiam się na wykupieniem na próbę 3 pudełeczek, ale po styczniowym GB chyba się jeszcze troszkę pozastanawiam.
    Pozdrawiam A.
    Pozdrawiam Malinową koleżankę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Serio Ci się nie podoba kolor tego różu?
    Ja go wręcz uwielbiam i to chyba jeden z moich top 3 różów ever :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger