1/02/2013

Słodka rebelia - pachnący konkurs

Noworoczny konkurs.
Do wygrania jest nowiutki i świeżutki zestaw Mango - Lady Rebel woda toaletowa 100 ml + balsam do ciała zakupiony w Sephorze, pięknie zapakowany na prezent:) Leży i czeka:) Wartość to ok. 100 zł.

Nuty tej kuszącej kompozycji zapachowej stanowią prawdziwie wybuchowy koktajl, gdzie prym wiedzie : spontaniczność, młodość i bunt. Aromat świeżych, kolorowych owoców sprawia, że Lady Rebel to zapach pełen życia i pozytywnej energii. Miętowe akcenty przeplatają się z kwaskowymi, soczystymi nutami ananasa i smakowitym aromatem poziomki.

Dwoista natura zapachu znajduje wyraz również w oryginalnym zestawieniu subtelnego aromatu płatków róży i mocnych, zmysłowych nut orientalnych i drzewnych. Tajemniczego charakteru tej wyjątkowej kompozycji dodaje obecność akordu cukru waniliowego i nut paczuli.

Super zapach dla dynamicznych osób, które lubią słodkie zapachy, lubią wyróżniać się w tłumie. Delikatny zapach poziomek wpływa na poprawę samopoczucia i pozwala na bardziej różowe patrzenie na świat.
Sama miałam i bardzo mi się podobały.Obecnie mam wersję czarną i też jestem zadowolona.









Sponsorem nagród jestem tylko i wyłącznie ja :)
Aby wziąć udział w rozdaniu należy:
Obowiązkowo:
- być publicznym obserwatorem mojego bloga
- udzielić odpowiedzi "Najpiękniejszy zapach dla mnie to..."
Dodatkowo można:
- dodać baner na swoim blogu z informacją o moim rozdaniu- 3 losy
- dodać osobny post zachęcający do udziału w moim rozdaniu- 4 losy

Rozdanie trwa od 02.01.2013r. do 14.02.2013r. (włącznie)
Ogłoszenie zwycięzcy nastąpi po podliczeniu losów w przeciągu 3 dni od dnia zakończenia rozdania.
Zgłaszać się mogą osoby które ukończyły 18 lat, pozostałe muszą mieć zgodę rodzica lub opiekuna.
Ze zwyciezcą skontaktuję się mailowo:)
Wysyłka tylko na terenie Polski.
Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)
Losowanie odbędzie się przy minimum 30 chętnych. Zapraszam bo naprawdę warto:)

Wzór zgłoszenia:
Obserwuję jako:
Mój e-mail:
Dodałam baner na swoim blogu z informacją o rozdaniu: TAK/NIE (link)
Dodałam (osobny) post o rozdaniu: TAK/NIE (link do posta)
W przypadku wygranej, opiszę nagrodę u siebie na blogu: TAK/NIE
Odpowiedź na pytanie: "Najpiękniejszy zapach dla mnie to..."

123 komentarze:

  1. Obserwuję jako: Portiferole
    Mój e-mail:portiferole@gmail.com
    Dodałam baner na swoim blogu z informacją o Twoim rozdaniu: TAK (http://www.wyspy-bergamuta.blogspot.co.uk/)
    Dodałam (osobny) post zachęcający do Twojego rozdania: TAK (http://www.wyspy-bergamuta.blogspot.co.uk/2013/01/rozdanie-u-esy-floresy-fantasmagorie.html)
    Jeśli wylosuję jeden z zestawów, opiszę to u siebie na blogu: TAK


    Odpowiedź na pytanie najpiękniejszy zapach dla mnie to zapach kwiatów w ogrodzie, na łące zaraz po ciepłym letnim deszczu wtedy wszystkie zapachy nabierają siły, stają się zupełnie nowe dla nas zmieniają się plus nasze zmysły inaczej je odbierają :)

    A drugim najpiękniejszym zapachem jest zapach dziecka :) nic mu nie dorówna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) napisałam jak mi serce i zmysły podpowiadały :)

      Usuń

  2. Obserwuję jako: Paulina S.

    Mój e-mail: beautystudio90@gmail.com

    Dodałam baner na swoim blogu z informacją o Twoim rozdaniu: TAK (link)http://twoje-kosmetyki.blogspot.com/

    Dodałam (osobny) post zachęcający do Twojego rozdania: TAK http://twoje-kosmetyki.blogspot.com/2013/01/under-twenty-anti-acne.html

    Jeśli wylosuję jeden z zestawów, opiszę to u siebie na blogu: TAK

    "Najpiękniejszy zapach dla mnie to..."
    zapach mojego męża,uwielbiam wtulać się w jego szyję, zwijać się ciasną kulkę u jego boku, wtedy czuje się na prawdę bezpieczna,akceptowana i kochana :) jeśli chodzi o drugi ulubiony zapach, to ciężko mi powiedzieć ciągle szukam, zmieniam, wszystko zależy od mojego nastroju, gdy jestem zmęczona, lub spokojna choć rzadko się to zdarza:D wybieram delikatne zapachy, a innym razem gdy odzywa się moja druga ja wybieram zapachy wyrażające moją indywidualność ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ajj zazdroszczę tego poczucia bezpieczeństwa:))

      Usuń

  3. Obserwuję jako: Madzia B
    Mój e-mail: bmadzia91@gmail.com
    Dodałam baner na swoim blogu z informacją o rozdaniu: TAK http://my-life-my-passions.blogspot.com/
    Dodałam (osobny) post o rozdaniu: NIE (link do posta)
    W przypadku wygranej, opiszę nagrodę u siebie na blogu: TAK
    Odpowiedź na pytanie: "Najpiękniejszy zapach dla mnie to... zapach naszego polskiego morza: woń soli morskiej, pięknie pachnących olejków do opalania używanych przez ludzi dookoła i wyczuwalny już z oddali zapach waty cukrowej sprzedawanej przy plaży przez śmiesznego Pana z brodą! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuje jako:BeryPassions

    E mail:claaudiiia@gmail.com

    ODP:Najpiękniejszy zapach dla mnie to ..zapach mandarynek :) zawsze juz chyba beda mi sie kojarzyc z rodzina , z wielkimi spotkaniami w pełnym gronie.W około pełno miłości , smiechu , radosci ,życzliwosci. A dzieci z całej rodzinie pałaszuja je z olbrzymiego worka zostawiajac łupki gdzie tylko popadnie. Ahh ..szkoda ze juz te czasy mineły:(

    Baner:http://berypassions.blogspot.com/

    Notka:Nie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie mandarynki kojarzą się od razu ze świętmi:)

      Usuń
  5. Obserwuję jako: Rudaaa12
    Mój e-mail: kornelia.wlosiak@gmail.com
    Dodałam baner na swoim blogu z informacją o rozdaniu:Tak, prawa strona- wwww.rudaa12.blogspot.com
    Dodałam (osobny) post o rozdaniu: NIE (
    W przypadku wygranej, opiszę nagrodę u siebie na blogu:Tak i to dokładnie :)
    Odpowiedź na pytanie: "Najpiękniejszy zapach dla mnie to... zdecydowanie zapach mojego chłopaka, który po ciężkim dniu w szkole ma jeszcze siłę się ze mną zobaczyć.;) Pomimo tego ,że zawsze jest idealnie wyperfumowany, zawsze czuję coś innego, to coś chyba spowodowało ,że go kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako: mia.vico
    Mój e-mail: ewelinajamrozik11@wp.pl
    Dodałam baner na swoim blogu z informacją o rozdaniu: NIE
    Dodałam (osobny) post o rozdaniu: NIE
    W przypadku wygranej, opiszę nagrodę u siebie na blogu: TAK
    Odpowiedź na pytanie: Najpiękniejszy zapach dla mnie to zapach kokosu. Zakochałam się w nim od pierwszej chwili kiedy go poczułam. Kojarzy mi się również z moim ulubionym Raffaello. Jest słodki, ale nie dusząco i ma coś "coś".

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję jako: EWAY
    Mój e-mail: ewaa101@gmail.com
    Dodałam baner na swoim blogu z informacją o rozdaniu: TAK LNK : http://eway-bolg.blogspot.com/p/blogi-godne-uwagi.html
    Dodałam (osobny) post o rozdaniu: NIE
    W przypadku wygranej, opiszę nagrodę u siebie na blogu: TAK
    Odpowiedź na pytanie: Najpiękniejszy zapach dla mnie to... zapach malin ;) ponieważ kojarzą mi się z czasami gdy miałam jakieś 5 lat i jeździłam z babcią w lecie gdy było pięknie i słonecznie do naszego ogrodu zbierać maliny, które sama wcinałam jak najęta :D dalej je uwielbiam no i kojarzą mi się z wszystkim co najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako: Rincewind99
    Mój e-mail: rincewind9998@gmail.com
    Dodałam baner na swoim blogu z informacją o rozdaniu: TAK http://rincewind99.blogspot.com/
    Dodałam (osobny) post o rozdaniu: nie
    W przypadku wygranej, opiszę nagrodę u siebie na blogu: TAK
    Odpowiedź na pytanie: Najpiękniejszy zapach dla mnie to... zapach świeżo skoszonej trawy. Zawsze zastanawiało mnie to, że mimo iż jest to jeden z najbardziej lubianych przez ludzi zapachów, nie jest wcale popularny np w perfumiarstwie czy w kosmetyce... a szkoda! Mnie kojarzy się z wiosną, ciepłem, bardzo pobudza do działania i orzeźwia. Jest to też jeden z najbardziej świeżych zapachów jakie znam. Uwielbiam go!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja akurat nie toleruję bo mam alergię na trawę:)) ale bezapelacyjnie jest bardzo świeży:)

      Usuń
  9. Obserwuję jako: agnieszkazg
    Mój e-mail: agoooooosia@gmail.com
    Dodałam baner na swoim blogu z informacją o rozdaniu: NIE
    Dodałam (osobny) post o rozdaniu: NIE
    W przypadku wygranej, opiszę nagrodę u siebie na blogu: NIE (nie posiadam bloga)
    Odpowiedź na pytanie: Najpiękniejszy zapach dla mnie to zapach porannej kawy. Nie ma nic lepszego niż aromat świeżo zmielonej kawy, która stawia mnie na nogi. Kawa ma tak świetny zapach tylko i wyłącznie z samego rana. Podczas reszty dnia, nie pachnie tak samo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj tak - zgadzam się w 100% - najpiękniejszy poranny zapach ever

      Usuń
  10. Obserwuję jako:usmiechnieteoczy
    Mój e-mail:zorzeta1@o2.pl
    Dodałam baner na swoim blogu z informacją o rozdaniu: TAK http://usmiechnieteoczy.blogspot.com/
    Dodałam (osobny) post o rozdaniu: NIE
    W przypadku wygranej, opiszę nagrodę u siebie na blogu: TAK
    Odpowiedź na pytanie: "Najpiękniejszy zapach dla mnie to..." zapach fiołków, tych maleńkich dzikich kwiatuszków, jest w nich coś co mnie po prostu rozbraja, od razu przenoszę się w krainę fantazji... Kwitną one na wiosnę, a więc zawsze kojarzą mi sie z nadzieją, odradzaniem się i miłością. Coś wspaniałego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fiołeczki - fakt pięknie pachną ale niezrywane i wyglądaja urocza - również bardzo je lubię:)

      Usuń
  11. Obserwuję jako: Camille
    Mój e-mail: camillebeauty123@gmail.com
    Dodałam baner na swoim blogu z informacją o rozdaniu: TAK (camille-beauty.blogspot.com)
    Dodałam (osobny) post o rozdaniu: NIE
    W przypadku wygranej, opiszę nagrodę u siebie na blogu: TAK
    Odpowiedź na pytanie: "Najpiękniejszy zapach dla mnie to..." zapach frezji i bzu, ponieważ kojarzą mi się one z latem i ciepłymi dniami pełnymi słońca :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako: Ewa Ewa
    Mój e-mail: ewa_sn@o2.pl
    Dodałam baner na swoim blogu z informacją o rozdaniu: TAK - http://mypolishlife.blogspot.com/
    Dodałam (osobny) post o rozdaniu: NIE
    W przypadku wygranej, opiszę nagrodę u siebie na blogu: TAK
    Odpowiedź na pytanie: "Najpiękniejszy zapach dla mnie to połączenie miodu i mleka, bardzo ciepło i miło mi się kojarzy, ponieważ tak pachnie moja przyjaciółka :) "

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale musi pięknie pachnieć ;) Chętnie wzięłabym udział, ale to chyba byłoby za dużo szczęścia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbuj :) nie takie cuda się zdarzają - dodatkowo jako mój komentator nr.1 masz 5 punktów ode mnie:)

      Usuń
    2. Namówiłaś mnie :D :)
      Obserwuję jako: Moshi
      Mój e-mail: monpawluk@gmail.com
      Dodałam baner na swoim blogu z informacją o rozdaniu: TAK www.miszmoshi.blogspot.com
      Dodałam (osobny) post o rozdaniu: NIE
      W przypadku wygranej, opiszę nagrodę u siebie na blogu: TAK
      Odpowiedź na pytanie: Najpiękniejszy zapach dla mnie to świeżość połączona w owocami. Ideałem jest zapach mohito :) Mięta z cytryną lub pomarańczą :) Świeżość ze słodyczą :) Wśród perfum to Elizabeth Arden - Green Tea Tropical - mmm... :D :)

      Usuń
  14. Tym razem nie wezmę udziału ale obserwuję i muszę częściej wpadać.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cieszę się i będę z Tobą :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niech mi tylko mózg wyzdrowieje...

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję jako: Chelsea-Lena
    Mój e-mail: chelsea@onet.pl
    Dodałam baner na swoim blogu z informacją o rozdaniu: TAK - http://rainbow-above-me.blogspot.com/
    Dodałam (osobny) post o rozdaniu: NIE
    W przypadku wygranej, opiszę nagrodę u siebie na blogu: TAK
    Odpowiedź na pytanie: Najpiękniejszy zapach dla mnie to zapach mojego mężczyzny - tego nie da się opisać słowami, można tylko poczuć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) myślę że ten zapach jest zarezerwowany tylko dla Ciebie:)

      Usuń
  18. Obserwuję jako: kanntona
    Mój adres email: katonna666@gmail.com
    Baner; nie
    Post nie
    W przypadku wygranej, opiszę nagrodę u siebie ;tak
    Odpowiedź na pytanie: Najpiękniejszym zapachem dla mnie jest zapach kwiatów, świeżo zerwanych lub pięknie pachnących na łące kojarzy mi się ze słonecznym latem i beztroskimi wakacjami.

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję jako: ROMA
    e-mail: spec-place@wp.pl
    baner tutaj: roma-dobrenaspleen.blogspot.com
    post NIE
    w przypadku wygranej - opisze nagrodę u siebie na blogu
    Najpiękniejszy zapach: cynamon i wanilia

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję jako: Agatuszkaa
    Mój e-mail: Agatuszka.a@gmail.com
    Dodałam baner na swoim blogu z informacją o rozdaniu: NIE
    Dodałam (osobny) post o rozdaniu: NIE
    W przypadku wygranej, opiszę nagrodę u siebie na blogu: TAK
    Odpowiedź na pytanie: "Najpiękniejszy zapach dla mnie to..." To... beyonce heat ! Uwieeelbiam, żadne rush'e itp. po prostu HEAT !!

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję jako: Neonowa
    Mój e-mail: keepitinmyblackbox@gmail.com
    Dodałam baner na swoim blogu z informacją o rozdaniu: TAK http://keepitinmyblackbox.blogspot.com/
    Dodałam (osobny) post o rozdaniu: NIE
    W przypadku wygranej, opiszę nagrodę u siebie na blogu: TAK
    Odpowiedź na pytanie: Najpiękniejszy zapach dla mnie to obecnie perfumy La Rive czerwone, których używa mój chłopak. Są to pierwsze perfumy, które miał na sobie , gdy się poznaliśmy. Na szczęście używa ich do tej pory, bo działają na mnie zniewalająco! Nawet, gdy jesteśmy daleko od siebie lubię pójść sobie do jakiejś drogerii i powąchać te perfumy, żeby tylko zanurzyć swoje zmysły w tym zapachu a myśli skupić wokół ukochanego;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję jako: always fashionable
    Mój e-mail: dianusia154@wp.pl
    Dodałam baner na swoim blogu z informacją o rozdaniu: TAK http://thedellashow.blogspot.com/
    Dodałam (osobny) post o rozdaniu: NIE
    W przypadku wygranej, opiszę nagrodę u siebie na blogu: TAK
    Odpowiedź na pytanie: Najpiękniejszy zapach dla mnie to zapach świeżo zerwanych truskawek ;D.

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję jako: justysias7000
    Mój e-mail: justysias7000@interia.pl
    Dodałam baner na swoim blogu z informacją o rozdaniu: TAK http://takiemojewytworki.blogspot.com/
    Dodałam (osobny) post o rozdaniu: NIE
    W przypadku wygranej, opiszę nagrodę u siebie na blogu: TAK -no pewnie;)
    Odpowiedź na pytanie: Najpiękniejszy zapach dla mnie to zapachy kwiatów-są rewelacyjne. Uwielbiam także wszelakie słodkie zapachy ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję jako:zach
    Mój e-mail:olcia140813@onet.pl
    Dodałam baner na swoim blogu z informacją o rozdaniu: TAK http://sstar-dol.blogspot.com/2013/01/rozdanie-zapraszam-d.html
    W przypadku wygranej, opiszę nagrodę u siebie na blogu: TAK ;D
    Odpowiedź na pytanie: Najpiękniejszy zapach dla mnie to malonowy. Mam takie perfumy nie pamiętam nazwy ale on doprowadza mnie do szalenstwa, dosłownie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Zapraszam do nowego konkursu

    http://blog.naszkoliberek.pl/konkurs-swieta-i-po-swietach/

    Do wygrania bodziak

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję jako:CatKRM
    Mój e-mail: catkrm@hotmail.com
    Dodałam baner na swoim blogu z informacją o rozdaniu: NIE
    Dodałam (osobny) post o rozdaniu: Nie
    W przypadku wygranej, opiszę nagrodę u siebie na blogu: TAK
    Najpiękniejsze zapachy dla mnie to zapachy natury. Zapach wiosny i powietrza po burzy. Pierwszy spacer po mroźnej zimie, kiedy ziemia mięknie i najodważniejsze nasiona zaczynają kiełkować przy ciepłych promieniach słońca. Latem zapach deszczu na mocno rozgrzanej ziemi. Jesienią zapach mokrych złotych i czerwonych liści w parku. Zapach brązowych, błyszczących kasztanów. Zapach grzybów- tych świeżych i suszonych. Zapachy mojego dzieciństwa.. Każdemu mojemu wspomnieniu towarzyszy zapach. Zapach rodzinnego domu, pierwszego pluszaka, przedszkola, szkoły, kościoła..

    Pozdrawiam ciepło..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dodałam baner o rozdaniu!!! dzięki za pomoc! buziaki!

      Usuń
  27. Obserwuję jako: Katarzyna
    Mój e-mail: gogunia3@wp.pl
    Dodałam baner na swoim blogu z informacją o rozdaniu: NIE
    Dodałam (osobny) post o rozdaniu: NIE
    W przypadku wygranej, opiszę nagrodę u siebie na blogu: NIE (nie mam bloga)
    Odpowiedź na pytanie: Najpiękniejszy zapach dla mnie to: wszystkie słodkie, "jadalne" zapachy... wanilia, czekolada, owoce...ahhh :) A z takich perfumeryjnych zapachów to uwielbiam Dolce Vitę Diora <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuję jako: T.R.
    Mój meil: roosiczka10@o2.pl
    Dodałam baner na swoim blogu :TAK ----> http://tabularasaetc.blogspot.com/
    Dodałam osobny post o rozdaniu: NIE
    W przypadku wygranej, opiszę nagrodę u siebie na blogu: TAK
    Odpowiedź na pytanie: Najpiękniejszy zapach dla mnie to aktualnie Heidi Kulm, każdy zapach z którym związane są piękne wspomnienia.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuję jako:Paradoxa raz
    Mój meil: iwonab53@gmail.com
    Dodałam baner na swoim blogu :NIE
    Dodałam osobny post o rozdaniu: NIE
    Odpowiedź na pytanie Najpiękniejszy zapach dla mnie to PURE POISON DIOR

    OdpowiedzUsuń
  30. Obserwuję jako: crying rain
    Mój e-mail: deki40@gmail.com
    Dodałam baner na swoim blogu z informacją o rozdaniu: TAK http://japaneinspirations.blogspot.com/
    Dodałam (osobny) post o rozdaniu: NIE
    W przypadku wygranej, opiszę nagrodę u siebie na blogu: TAK
    Odpowiedź na pytanie: "Najpiękniejszy zapach dla mnie to zapach oczekiwania gdy od rana z przyjaciółką siedzimy przed koncertem pod klubem, gdy śmiejemy się,rozmawiamy i wyczekujemy przybycia zespołu....jest to zapach extazy gdy wbiegam do klubu i pędze pod scene.. gdy koncert się zaczyna gdy moim życiem staje się tylko muzyka i bliskość zespołu,na koniec słodki zapach satysfakcji gdy zespół opuszcza scenę, zapach ejst zmieszany z goryczą, ale i tak jest wspaniale..kocham to chociaż nie wiem czy ta wypowiedź jest adekwatna do pytania według ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuję jako:bernadeta bomba
    Mój e-mail:bernadetaaa@interia.pl
    Dodałam baner na swoim blogu z informacją o rozdaniu: NIE
    Dodałam (osobny) post o rozdaniu: NIE
    W przypadku wygranej, opiszę nagrodę u siebie na blogu: NIE (nie posiadam bloga)
    Odpowiedź na pytanie: "Najpiękniejszy zapach dla mnie to..." nie jeden zapach a koktajl egzotycznych zapachów. Połączenie aromatów kwiatowych z ciepłem akordów drewna i piżma

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwuję jako: Joanna_26
    Mój e-mail: kabanos_25@onet.eu
    Dodałam baner na swoim blogu z informacją o rozdaniu: NIE
    Dodałam (osobny) post o rozdaniu: NIE
    W przypadku wygranej, opiszę nagrodę u siebie na blogu: NIE - brak bloga
    Odpowiedź na pytanie: Najpiękniejszy zapach dla mnie to zapach lasu po deszczu - budzi do życia, przywraca równowagę, leczy z depresji :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuję jako: sylviaaa100
    Mój e-mail: sylviaaa100@interia.pl
    Dodałam baner na swoim blogu z informacją o rozdaniu: NIE
    Dodałam (osobny) post o rozdaniu: NIE
    W przypadku wygranej, opiszę nagrodę u siebie na blogu: NIE
    Odpowiedź na pytanie: "Najpiękniejszy zapach dla mnie to orientalna woń kwiatu lotosu, który przenosi do fascynującego świata niczym z najpiękniejszych baśni rodem z Dalekiego Wschodu.

    OdpowiedzUsuń
  34. Obserwuję jako: wikimiss Niewiadoma
    Mój e-mail: wikimiss@romantyczka.pl
    Dodałam baner na swoim blogu z informacją o rozdaniu: TAK wikimiss.blogspot.com
    Dodałam (osobny) post o rozdaniu: nie
    W przypadku wygranej, opiszę nagrodę u siebie na blogu: TAK
    Odpowiedź na pytanie: "Najpiękniejszy zapach dla mnie to zapach świeżo posadzonych kwiatów typu : róże ;)
    Pięknie pachną i są po prostu boskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Obserwuję jako: policzanka123
    Mój e-mail: policzanka123@o2.pl
    Dodałam baner na swoim blogu z informacją o rozdaniu: NIE
    Dodałam (osobny) post o rozdaniu: TAK informacja o rozdaniu udostępniona na fb na mojej tablicy https://www.facebook.com/paulina.mazur.5055
    W przypadku wygranej, opiszę nagrodę u siebie na blogu: NIE
    Odpowiedź na pytanie: "Najpiękniejszy zapach dla mnie to..."

    Najmilszym dla mnie zapachem jest zapach mojego męża. I nie mam tu na myśli używanych przez niego perfum, tylko zapach jego skóry. Jedyny w swoim rodzaju, niepowtarzalny. To zapach za którym tęsknie kiedy go nie ma, bo wyjechał na kolejny kontrakt w morze. Szukam tej woni w jego ubraniach i na poduszce. Zamykam oko bo nie chcę żeby uleciał. Zamykam oczy bo chcę go dobrze zapamiętać. Ten zapach budzi mnie rano bardziej niż najmocniejsza kawa, po prostu on leżący obok. Wierzę, że nasze feromony idealnie ze sobą współgrają i przyciągają się. Dowodzi temu fakt, iż parę miesięcy temu mąż dzwonił do mnie ze statku i opowiadał, że śniłam mu się. Czuł mój zapach bardzo wyraźnie, kiedy się obudził myślał, że jest w domu a ja jestem obok. To w końcu zapach najmilszych wspomnień i cudownych chwil mojego życia. Pełen radości, szczęścia, bezwarunkowej miłości.

    OdpowiedzUsuń
  36. Obserwuję jako: zaczarowanaa
    Mój e-mail: zaczarowanaa.fashion@gmail.com
    Dodałam baner na swoim blogu z informacją o rozdaniu: TAK (prawa strona mojego bloga www.me-and-my-passions.blogspot.com)
    Dodałam (osobny) post o rozdaniu: NIE
    W przypadku wygranej, opiszę nagrodę u siebie na blogu: TAK
    Odpowiedź na pytanie: Najpiękniejszy zapach dla mnie to zapach mandarynek, zapach deszczu i moich ulubionych perfum 'missy romantic'

    OdpowiedzUsuń
  37. Obserwuję jako: Madzia Cz
    Mój e-mail: czmadzia7@gmail.com
    Dodałam baner na swoim blogu z informacją o rozdaniu: TAK http://madziaaa3.blogspot.com
    Dodałam (osobny) post o rozdaniu: TAK http://madziaaa3.blogspot.com/2013/01/pachnacy-konkurs.html
    W przypadku wygranej, opiszę nagrodę u siebie na blogu: TAK
    Odpowiedź na pytanie: Najpiękniejszy zapach dla mnie to męski Hugo Boss Energise, taki czerwony. Wśród kobiecych zapachów jeszcze nie znalazłam ideału, jednak ten męski mam już ukierunkowany od dawna. Trwały, magnetyczny i jedyny w swoim rodzaju. Jedyny zapach, który wyczuję na ulicy! I wtedy przepadam; biegnę za nim jak pies za kością! Całe szczęście, że ten maraton ma swoją metę, gdyż mojego ukochanego też zaraziłam uwielbieniem do tych perfum!

    OdpowiedzUsuń
  38. Obserwuję jako:ewka saller
    Mój e-mail:zosia155@buziaczek.pl
    Dodałam baner na swoim blogu z informacją o rozdaniu:NIE
    Dodałam (osobny) post o rozdaniu: TAK:link: http://pasjamojk.blogspot.com/2013/01/rozdanie-na-blogu-esy-floresy.html
    W przypadku wygranej, opiszę nagrodę u siebie na blogu: TAK
    Odpowiedź na pytanie: "Najpiękniejszy zapach dla mnie to: zapach unoszący się w kuchni kiedy pieczę piernika uwielbiam ten zapach:))

    OdpowiedzUsuń
  39. Obserwuję jako:Ula S
    Mój e-mail:polowanienapromocje@wp.pl
    Dodałam baner na swoim blogu z informacją o rozdaniu: nie
    Dodałam (osobny) post o rozdaniu: TAK http://polowanienacandy.blogspot.com/2013/01/wygraj-zestaw-lady-rebel.html
    W przypadku wygranej, opiszę nagrodę u siebie na blogu: TAK
    Odpowiedź na pytanie: Najpiękniejszy zapach dla mnie to zapach rosy o poranku.

    OdpowiedzUsuń
  40. Obserwuję jako: ROXANNE
    Mój e-mail: roksanajaniszewska@gmail.com
    Dodałam baner na swoim blogu z informacją o rozdaniu: TAK/roxannefashionandbeautyblog.blogspot.com
    Dodałam (osobny) post o rozdaniu: NIE
    W przypadku wygranej, opiszę nagrodę u siebie na blogu: TAK
    Odpowiedź na pytanie: "Najpiękniejszy zapach dla mnie to zapach magnolii, piżma i wanilii. Zapach magnolii przypomina mi zapach wiosny, piżmo - to ekstrawagancja, a wanilia- zmysłowośc.;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Obserwuję jako: heartcore117
    Mój e-mail: heartcore117@vp.pl
    Dodałam baner na swoim blogu z informacją o rozdaniu: TAK heartcore117.blogspot.com
    Dodałam (osobny) post o rozdaniu:NIE
    W przypadku wygranej, opiszę nagrodę u siebie na blogu: TAK
    Odpowiedź na pytanie: "Najpiękniejszy zapach dla mnie to... zapach świeżo upieczonego chleba ulatniający się z piekarni w mojej miejscowości, najpiękniejszy zapach jaki tylko istnieje! :D a z perfum to Infinite Moment

    OdpowiedzUsuń
  42. Wzór zgłoszenia:
    Obserwuję jako: Coffe♥
    Mój e-mail: lovesweetcherry@wp.pl
    Dodałam baner na swoim blogu z informacją o rozdaniu: NIE
    Dodałam (osobny) post o rozdaniu: NIE
    W przypadku wygranej, opiszę nagrodę u siebie na blogu: TAK
    Odpowiedź na pytanie: "Najpiękniejszy zapach dla mnie to..." Zapach opieczonego ciasta ! nie ważne jakiego , ważne , ze daje on taką niezwykle rodzinną atmosferę . Już jego sam zapach jest nie ziemski , a to dopiero początek . Za chwilę przecież będziemy mogli go skosztować ! Czy to nie wspaniałe ?

    OdpowiedzUsuń
  43. Obserwuję jako:pomieszane-poplątane
    Mój e-mail: pomieszane-poplatane@tlen.pl
    Dodałam baner na swoim blogu z informacją o rozdaniu: TAK (link)http://pomieszane-poplatane.blogspot.com/
    Dodałam (osobny) post o rozdaniu: NIE
    W przypadku wygranej, opiszę nagrodę u siebie na blogu: TAK
    Odpowiedź na pytanie: "Najpiękniejszy zapach dla mnie to..."
    Zapach naszego sadu tuż po burzy, w upalny letni dzień:) Uwielbiam też zapach moich ulubionych, jesiennych jabłek, gdy stoję pod drzewem, a w oddali unosi się dym z ognisk palonych na polach...A gdy zapada zmrok wszystkie te zapachy łączą się z chłodem i rosą... Niesamowite:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Obserwuje jako rainy girl is me
    mail: rainy_girl_is_me@o2.pl
    notki, banery jak bede przy komputerze, do 14.02 na pewno! W razie czego prezent obsmaruje na blogu az milo;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i masz, zapomnaialam o odp.na pytanie: najpiekniejszy zapach dla mnie, to zapach karku mojego Meza jak za nim spie, zapach pieczonego chleba, cieplego mleka, swiezego prania sniegu, nowej ksiazki, golych murow naszego domu, psich stop i 'czola', domowego ciasta, cieplej kapieli, perfum Carolina Herrera 212...;)

      Usuń
  45. Obserwuję jako : Cecylia R
    mail : lovelycaroline17@gmail.com
    Banner : lovelycaroline17.blogspot.com

    Najpiękniejszy zapach dla mnie to zapach kuchni mojej babci, w której ciągle unosi się zapach domowego jabłecznika, racuchów czy świeżego piernika. Tam czuję się najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
  46. Obserwuję jako: setfiretotherain
    Mój e-mail: niezapominajki91@gmail.com
    Dodałam baner na swoim blogu z informacją o rozdaniu: TAK- http://frozenmalibu.blogspot.com/p/rozdania.html
    Dodałam (osobny) post o rozdaniu: NIE
    W przypadku wygranej, opiszę nagrodę u siebie na blogu: TAK
    Odpowiedź na pytanie: Najpiękniejszy zapach dla mnie to zapach powietrza po deszczu w letni dzień i nadmorskiego,sosnowego lasu :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Obserwuję jako: Klaudia Joanna Julia.
    Mój e-mail: klaudia121121@wp.pl
    Dodałam baner na swoim blogu z informacją o rozdaniu: NIE
    Dodałam (osobny) post o rozdaniu: NIE
    W przypadku wygranej, opiszę nagrodę u siebie na blogu: NIE (nie mam bloga:c)
    Odpowiedź na pytanie: Najpiękniejszy zapach dla mnie to - zapach wiosny. Napawa mnie pozytywną energią, i od razu chce się wstawać z łóżka! Świadomość, że świat budzi się do życia, z pięknie pachnącymi kwiatami, lasami, łąkami chyba każdemu poprawia humor:)) Wiosenny optymizm wiąże się przede wszystkim z nutą zapachową, którą odczuwamy przy codziennych czynnościach takich jak zwyczajny spacer, lub otwieranie okna porankiem.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. Obserwuję jako: Kaśśś^^
    Mój e-mail:kasiulek1992@op.pl
    Dodałam baner na swoim blogu z informacją o rozdaniu: NIE
    Dodałam (osobny) post o rozdaniu: TNIE
    W przypadku wygranej, opiszę nagrodę u siebie na blogu: TAK
    Odpowiedź na pytanie: Najpiękniejszy zapach dla mnie to zapach mojego faceta;) I nie chodzi tu o perfumy... Zawsze gdy się do niego przytulam czuję go tak intensywnie i wiem, że więcej nie potrzebuję do szczęścia;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Obserwuję jako: barbara162
    Mój e-mail: barbara162@tlen.pl
    Dodałam baner na swoim blogu z informacją o rozdaniu: TAK
    http://basia86-naturalnie.blogspot.com/
    Dodałam (osobny) post o rozdaniu: NIE
    W przypadku wygranej, opiszę nagrodę u siebie na blogu: TAK
    Odpowiedź na pytanie: "Najpiękniejszy zapach dla mnie to zapach dojrzałych, słodkich poziomek;) które uwielbiam latem zbierać w ogrodzie i delektować się ich smakiem jak również nieziemskim zapachem;) jest według mnie taki radosny, słodki i beztroski;)"

    OdpowiedzUsuń
  50. Obserwuję jako: TuttiBeauty
    Mój e-mail: tutti_beauty@onet.tu
    Dodałam baner na swoim blogu z informacją o rozdaniu: NIE
    Dodałam (osobny) post o rozdaniu: TAK http://tutti-beauty.blogspot.com/p/rozdania_5348.html
    W przypadku wygranej, opiszę nagrodę u siebie na blogu: TAK
    Odpowiedź na pytanie: "Najpiękniejszy zapach dla mnie to..."
    Najpiękniejszy zapach dla mnie to zapach lenistwa. "Ale jak pachnie lenistwo?" zapytacie. Lenistwo pachnie zmiennie. Raz pachnie gorąca czekoladą z bitą śmietana i książką z biblioteki. Innym razem to zapach słońca, bryzy morskiej, piasku i drinków z palemką. Czasem to aromatycznych olejków do kąpieli i świec zapachowych. Jednak najbardziej lubię gdy pachnie świeżo zmieloną kawą, jajecznicą z pomidorkiem i moim mężczyzną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jednak baner też jest=) http://tutti-beauty.blogspot.com/

      Usuń
  51. Wzór zgłoszenia:
    Obserwuję jako: Peggy Brown
    Mój e-mail: Kamira1990@gmail.com
    Dodałam baner na swoim blogu z informacją o rozdaniu: TAK http://kamira90.blogspot.com/
    Dodałam (osobny) post o rozdaniu: NIE
    W przypadku wygranej, opiszę nagrodę u siebie na blogu: TAK - zdecydowanie tak :D
    Odpowiedź na pytanie: "Najpiękniejszy zapach dla mnie to ZAPACH POMARAŃCZY I ZAPACH MOJEGO MĘŻCZYZNY ;) NO I OCZYWIŚCIE CUDOWNYCH WYPIEKÓW :D

    OdpowiedzUsuń
  52. Obserwuję jako: Katarzyna Destiny
    Mój e-mail: katarzyna.warlinska@wp.pl
    Dodałam baner na swoim blogu z informacją o rozdaniu: TAK http://test-by-destiny.blogspot.com/
    Dodałam (osobny) post o rozdaniu: NIE
    W przypadku wygranej, opiszę nagrodę u siebie na blogu: TAK
    Odpowiedź "Najpiękniejszy zapach dla mnie to... zapach mojej nowo narodzonej córci. Kocham ją przytulać i całować i uwielbiam jej zapach ;)

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Obserwuję jako: Angelina
    Mój e-mail: xkobietyx@vp.pl
    Dodałam baner na swoim blogu z informacją o rozdaniu: TAK http://xkobietyx.blogspot.com/
    Dodałam (osobny) post o rozdaniu: nie
    W przypadku wygranej, opiszę nagrodę u siebie na blogu: tak
    Odpowiedź na pytanie: "Najpiękniejszy zapach dla mnie to..."
    Najpiękniejszy zapach dla mnie to zapach mojego ukochanego, najwspanialszego na świecie mężczyzny :D <3 Skłamałabym, gdybym chciała wymyślić coś bardziej oryginalnego :) nie wyobrażam sobie żyć bez tego zapachu.. ;D aż mi się zatęskniło :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Obserwuję jako: Tanika i Wojtas
    Mój e-mail: tanika@mailmix.pl
    Dodałam baner na swoim blogu z informacją o rozdaniu: TAK - http://dobredlaurody.blogspot.com/
    Dodałam (osobny) post o rozdaniu: NIE
    W przypadku wygranej, opiszę nagrodę u siebie na blogu: TAK!!!!
    Odpowiedź na pytanie: Najpiękniejszy zapach dla mnie to " zapach rodzinnego szczęścia " - tak, tak, ono ma swój, niepowtarzalny zapach;)
    Jest to zapach ukochanego, zapach dzieci, zapach świeżouieczonego ciasta, zapach płonących świec, zapach żelków pomieszany z zapachem kawy unoszącym się po całym domu... Zapach ten jest niczym zastrzyk energii pobudzający i motywujący, radosny i uskrzydlający, potrzebuję go niczym powietrza, by każdy dzień był wspaniały, udany i pozytywny, wystarczy zamknąć oczy i poczuć go :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Banner: Wstawiony
    Obserwator: Jestem - MyBooks
    Mail: my.books.1220@gmail.com
    Pytanie konkursowe: Najbardziej lubię zapach "Passion Fruit". Nie ma on dokładnego tłumaczenia na polski jednak słowo po słowie to jest to "owoc męczennicy". Ma on piękny, lekko słodki, orzeźwiający zapach. Kocham kosmetyki o tym zapachu jaki i o każdym innym - egzotycznym. Mam większość kosmetyków o zapachu tego owocu jakie kiedykolwiek widziałam xD

    OdpowiedzUsuń
  56. Obserwuję jako: crystal3
    Mój e-mail: crystal3@tlen.pl
    Dodałam baner na swoim blogu z informacją o rozdaniu: NIE
    Dodałam (osobny) post o rozdaniu: NIE
    W przypadku wygranej, opiszę nagrodę u siebie na blogu: TAK
    Odpowiedź na pytanie: Najpiękniejszy zapach dla mnie to zapach białej piwonii kwitnącej w moim ogrodzie, pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Obserwuję jako: srebrnaLETNI
    Mój e-mail: srebrnalenti
    Dodałam baner na swoim blogu z informacją o rozdaniu: NIE (nie prowadze bloga)
    Dodałam (osobny) post o rozdaniu: NIE
    W przypadku wygranej, opiszę nagrodę u siebie na blogu: NIE
    Odpowiedź na pytanie: "Najpiękniejszy zapach dla mnie to...z wieloma dziewczynami mogłabym się zgodzić, ale najpiękniejszym zapachem są obiady mojej mamy ;P Nie ważne co upichci, zawsze zapach przywołuje mnie do kuchni. Uwielbiam te wszystkie obiadkowe zapachy ;D Gdy jestem na wczasach zawsze mi i brakuje.
    W drugiej kolejności jeśli mogę wspomnieć uwielbiam wszelkie zapachowe słodkości (fantastycznie pachną kwitki Maciejki, które są swój zapach wypuszczają dopiero po zmierzchu, wieczorem).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Kurcze, nie umiem własnego maila napisać ;P Mój mail: srebrnalenti@gmail.com

      Usuń
  58. Obserwuję jako: Barbara Truth
    Mój e-mail: truthka@onet.pl
    Dodałam baner na swoim blogu z informacją o rozdaniu: TAK (link- naskorze.blogspot.com)
    Dodałam (osobny) post o rozdaniu: NIE
    W przypadku wygranej, opiszę nagrodę u siebie na blogu: TAK
    Odpowiedź na pytanie: "Najpiękniejszy zapach dla mnie to zapach uwiedzionego mężczyzny."

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Obserwuję jako: Kawaii-doll
    Mój e-mail: gabi01091995@wp.pl
    Dodałam baner na swoim blogu z informacją o rozdaniu: NIE
    Dodałam (osobny) post o rozdaniu: NIE
    W przypadku wygranej, opiszę nagrodę u siebie na blogu: TAK
    Odpowiedź na pytanie: "Najpiękniejszy zapach dla mnie to..." zapach mojego mężczyzny gdy wychodzi z pod prysznica i czuć na nim jego perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Obserwuję jako: Jogobella
    Mój e-mail: Misiaczkowa31@wp.pl
    Dodałam baner na swoim blogu z informacją o rozdaniu: TAK
    Dodałam (osobny) post o rozdaniu: TAK (link do posta:http://zaczarowana-romantyczka.blogspot.com/p/blog-page_4.html )
    W przypadku wygranej, opiszę nagrodę u siebie na blogu: TAK
    Odpowiedź na pytanie: "Najpiękniejszy zapach dla mnie zapach kuszącej słodkiej czekolady Zalotny, kuszący zapach dla kobiety, która lubi flirtować. Słodkie mocne nuty to cos dla mnie Mat chocolat mmmm kusisz i pachniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Obserwuję jako: anioleek89
    Mój e-mail: anioleek89@gmail.com
    Dodałam baner na swoim blogu z informacją o rozdaniu: TAK http://anioleek89.blogspot.com/
    Dodałam (osobny) post o rozdaniu: NIE
    W przypadku wygranej, opiszę nagrodę u siebie na blogu: TAK
    Odpowiedź na pytanie: "Najpiękniejszy zapach dla mnie to..." zapach mojej drugiej połówki zwłaszcza po kąpieli z udziałem żelu pod prysznic AXE. Zapach unosi się długo po całym pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Obserwuję jako: ankas
    E- mail: ankas4444@wp.pl
    Dodałam baner na swoim blogu z informacją o rozdaniu: NIE
    Dodałam (osobny) post o rozdaniu: NIE
    W przypadku wygranej, opiszę nagrodę u siebie na blogu: TAK
    Odpowiedz na pytanie: moim ulubionym zapachem, który nie znudził mi się przez wiele lat jest zapach różany. Uwielbiam prawie wszystkie perfumy z dodatkiem róży. Zazwyczaj takie zapachy są kobiece i zmysłowe, takie uwielbiam;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Obserwuję jako: Gapa
    Mój e-mail: sztoto@interia.pl
    Dodałam baner na swoim blogu z informacją o rozdaniu: TAK http://gapowo.blogspot.com
    Dodałam (osobny) post o rozdaniu: NIE
    W przypadku wygranej, opiszę nagrodę u siebie na blogu: TAK
    Odpowiedź na pytanie: Najpiękniejszy zapach dla mnie to zapach Ukochanej Osoby oraz zapach lasu, o każdej porze roku.

    OdpowiedzUsuń
  64. Obserwuję jako: Liiach See
    Mój e-mail: liiach@o2.pl
    Dodałam baner na swoim blogu z informacją o rozdaniu: TAK/ liiiach.blogspot.com
    Dodałam (osobny) post o rozdaniu: NIE
    W przypadku wygranej, opiszę nagrodę u siebie na blogu: Tak - oczywiście, to wspaniała nagroda.
    Odpowiedź na pytanie: Najpiękniejszy zapach dla mnie to... zapach przychodzącej wiosny, kwitnących kwiatów i skoszonej trawy, to zapach spaceru z ukochaną osobą po deszczu, to zapach świeżego porannego chleba, który piecze się w wiejskim piecu, to przede wszystkim najwspanialszy zapach dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  65. Obserwuję jako: Modnania
    Mój e-mail: aniusiablondyna
    Dodałam baner na swoim blogu z informacją o rozdaniu: TAK
    http://rozdaniowy-blog.blogspot.com/
    Dodałam (osobny) post o rozdaniu: TAK
    http://rozdaniowy-blog.blogspot.com/2013/02/rozdanie-u-esy-floresy-fantasmagorie.html
    W przypadku wygranej, opiszę nagrodę u siebie na blogu: TAK ( w razie konieczności nawet na 2 blogach :)
    Odpowiedź na pytanie: "Najpiękniejszy zapach dla mnie to..." zapach wiosny. Uwielbiam ten powiew świeżości , uczucie wolności, ma się wówczas ochotę latać, szybować pod chmurami. Największy problem że nie da się go zamknąć w flakoniku i do niego wracać, a najpiękniejsze jest to że trwa tak krótko, bo dzięki temu jest tak wyjątkowy że czeka się na niego z niecierpliwością.

    OdpowiedzUsuń
  66. obserwuje.agnieszka zagulska
    moj email.koteccek19@wp.pl
    Dodałam baner na swoim blogu z informacją o rozdaniu. nie
    Dodałam (osobny) post o rozdaniu: NIE
    W przypadku wygranej, opiszę nagrodę u siebie na blogu: TAK
    Odpowiedź na pytanie: Najpiękniejszy zapach dla mnie to zapach: Bardzo lubie owocowe i slodkie zapachy perfum :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Obserwuję jako: Ur_Inspiration
    Mój e-mail: magdzia343@interia.pl
    Dodałam baner na swoim blogu z informacją o rozdaniu: NIE
    Dodałam (osobny) post o rozdaniu: NIE
    W przypadku wygranej, opiszę nagrodę u siebie na blogu: NIE
    Odpowiedź na pytanie: Najpiękniejszy zapach dla mnie to zapach konwalii. Kojarzą mi się z nadchodzącymi wakacjami, ciepłem i moimi urodzinami : )

    OdpowiedzUsuń
  68. Obserwuję jako : Wiktoria Słodziakowa
    Mój e-mail : wiktoria.przecinek@onet.pl
    Dodałam baner na swoim blogu (tak) : http://fashionversionofmycrazyworld.blogspot.com/
    Dodałam (osobny) post o rozdaniu (tak) : http://fashionversionofmycrazyworld.blogspot.com/2013/02/42-konkurs-u-esy-floresy-fantasmagorie.html
    W przypadku wygranej, opiszę nagrodę u siebie na blogu : oczywiście, pisanie to moje życie ;*
    Odpowiedź na pytanie : Wszyscy kiedyś przekonamy się, że istnieje zapach piękniejszy niż najdroższe perfumy. Jest nim z całą pewnością zapach życia. Wyzwala on w wyjątkową czułość i sprawia, że jesteśmy w stanie instynktownie rozpoznać drugą osobę. Życie to coś cudownego i trzeba to wykorzystać zanim będzie za późno ;*

    Jestem niepełnoletnia i posiadam zgodę rodzica na udział w konkursie ;*

    OdpowiedzUsuń
  69. Obserwuję jako: jola kjhuj
    Mój e-mail: kamciula8@o2.pl
    Dodałam baner na swoim blogu z informacją o rozdaniu: TAK http://damoweprobki.blogspot.com/
    Dodałam (osobny) post o rozdaniu: TAK http://damoweprobki.blogspot.com/2013/02/sodka-rebelia-pachnacy-konkurs.html
    W przypadku wygranej, opiszę nagrodę u siebie na blogu: TAK
    Odpowiedź na pytanie:Najpiękniejszy zapach dla mnie to zapach mojego synka Tomeczka używam do kąpieli kosmetykóe johnson;s baby na noc, które pachną anielsko ;)

    OdpowiedzUsuń
  70. Obserwuję jako: Malina Malinowa
    Mój e-mail: malinowe.zycie@gmail.com
    Dodałam baner na swoim blogu z informacją o rozdaniu: tak www.malinowy-misz-masz.blogspot.com
    Dodałam (osobny) post o rozdaniu: nie
    W przypadku wygranej, opiszę nagrodę u siebie na blogu: TAK
    Odpowiedź na pytanie: "Najpiękniejszy zapach dla mnie to...uwielbiam zapach....niemowlaka ;) A więc odpowiedź to zapach oliwki ;)

    OdpowiedzUsuń
  71. Obserwuję jako:Idalia Nowakowska
    e-mail: allfaithislost5@gmail.com
    Dodałam baner na swoim blogu: -
    Dodałam (osobny) post o rozdaniu:-
    Odpowiedź na pytanie: Najpiękniejszy zapach dla mnie to.. ten który jest kombinacją kwiatów i owoców, z odrobiną pikanterii czyli może z czarnym pieprzem i mandarynką ...uwielbiam zapach które są zdecydowane...odrobinę męskie i zmysłowe...

    OdpowiedzUsuń
  72. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  73. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  74. obserwuję jako sylwia
    mail: sylwia1906@o2.pl
    Dodałam baner na swoim blogu: -
    Dodałam (osobny) post o rozdaniu:-
    W przypadku wygranej, opiszę nagrodę u siebie na blogu:nie mam bloga, aczkolwiek mogę skrobnąć coś na fejsbuku:)
    odpowiedź: hmm moja odpowiedź będzie nieco inna i nie tak słodka i delikatna, choć takie zapachy się uwielbia zawsze i na zawsze:) Specyficzny zapach, który lubię to zapach druku, lubię otworzyć książkę i ją powąchać:)) Nie wiem, czy to odpychające, ale lubię też poczuć zapach benzyny, byle nie za długo i niezbyt intensywnie:)choć fanką motoryzacji nie jestem:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  75. Obserwuję jako: madzia
    Mój e-mail:madzia3991@interia.eu
    Dodałam baner na swoim blogu z informacją o rozdaniu: NIE
    Dodałam (osobny) post o rozdaniu: NIE
    W przypadku wygranej, opiszę nagrodę u siebie na blogu: TAK
    Odpowiedź na pytanie: "Najpiękniejszy zapach dla mnie to delikatny a jednocześnie intensywny zapach perfum Blumarine Innamorata

    OdpowiedzUsuń
  76. Obserwuję jako: Justysia ;**
    Mój e-mail: tysia_1997@poczta.fm
    Dodałam baner na swoim blogu z informacją o rozdaniu: NIE
    Dodałam (osobny) post o rozdaniu: NIE
    W przypadku wygranej, opiszę nagrodę u siebie na blogu: TAK
    Odpowiedź na pytanie: "Najpiękniejszy zapach dla mnie to zapach konwalii ;) Nie ma pikniejszej woni kwiatu !

    OdpowiedzUsuń
  77. Obserwuję jako:Dominika Nowak
    Mój e-mail:dominikanowak.geo@gmail.com
    Dodałam baner na swoim blogu z informacją o rozdaniu: NIE
    Dodałam (osobny) post o rozdaniu: NIE
    W przypadku wygranej, opiszę nagrodę u siebie na blogu: NIE (nie mam bloga)
    Odpowiedź na pytanie: "Najpiękniejszy zapach dla mnie to kwitnące wiosną drzewa owocowe oraz kwitnąca akacja, a ze smakołyków-uwielbiam zapach truskawek ze śmietaną"

    OdpowiedzUsuń
  78. Obserwuję jako: asiaaa8
    Mój e-mail:asia_gebauer@tlen.pl
    Dodałam baner na swoim blogu z informacją o rozdaniu: NIE
    Dodałam (osobny) post o rozdaniu: NIE
    W przypadku wygranej, opiszę nagrodę u siebie na blogu: NIE (nie mam bloga)
    Odpowiedź na pytanie: "Najpiękniejszy zapach dla mnie to truskawki, maliny i wszystko co słodkie i przesłodkie " :)))

    OdpowiedzUsuń
  79. Obserwuję jako: Ktoś tam
    Mój e-mail: kara263@op.pl
    Dodałam baner na swoim blogu z informacją o rozdaniu: NIE
    Dodałam (osobny) post o rozdaniu: NIE
    W przypadku wygranej, opiszę nagrodę u siebie na blogu: NIE (nie prowadzę bloga)
    Odpowiedź na pytanie: Najpiękniejszy zapach dla mnie to...(tak z innej beczki) zapach świeżo upieczonego przez moją babcię kurczaka gdy jestem meeeega głodna!

    OdpowiedzUsuń
  80. Obserwuję jako: WalkingOnAir
    Mój e-mail: ankak1@poczta.onet.pl
    Dodałam baner na swoim blogu z informacją o rozdaniu: NIE
    Dodałam (osobny) post o rozdaniu: NIE
    W przypadku wygranej, opiszę nagrodę u siebie na blogu: TAK
    Odpowiedź na pytanie: Najpiękniejszy zapach dla mnie to połączenie rabarbaru,róży i drzewa sandałowego :))

    OdpowiedzUsuń
  81. Obserwuję jako:alekandra
    Mój e-mail:aleksandrap2629@gmail.com
    Dodałam baner na swoim blogu z informacją o rozdaniu: NIE
    Dodałam (osobny) post o rozdaniu: NIE (
    W przypadku wygranej, opiszę nagrodę u siebie na blogu: NIE
    Odpowiedź na pytanie: "Najpiękniejszy zapach dla mnie to zapach świeżo ścientych róż "

    OdpowiedzUsuń
  82. Obserwuję jako: madzia71a
    Mój e-mail: madzia71a@wp.pl
    Dodałam baner na swoim blogu z informacją o rozdaniu: NIE
    Dodałam (osobny) post o rozdaniu: NIE
    W przypadku wygranej, opiszę nagrodę u siebie na blogu: NIE
    Odpowiedź na pytanie: Najpiękniejszy zapach dla mnie to zapach zielonej herbaty, który wprowadza we mnie pozytywną energię!:)

    OdpowiedzUsuń
  83. Obserwuję jako: KamiluŚkaa
    Mój e-mail: kama21052interia.pl
    Dodałam baner na swoim blogu z informacją o rozdaniu: NIE
    Dodałam (osobny) post o rozdaniu: NIE
    W przypadku wygranej, opiszę nagrodę u siebie na blogu: NIE, gdyż nie mam bloga ale bardzo chętnie napisze recenzję gościnną u ciebie (oczywiście jeśli byłaby taka możliwość :))
    Odpowiedź na pytanie: "Najpiękniejszy zapach dla mnie to zapach kwiatów.. świeżych - tych w ogrodzie :) od dziecka uwielbiam ten zapach.

    OdpowiedzUsuń
  84. Obserwuję jako: hell
    Mój e-mail: vel.destroyer@gmail.com
    Dodałam baner na swoim blogu z informacją o rozdaniu: NIE
    Dodałam (osobny) post o rozdaniu: NIE
    W przypadku wygranej, opiszę nagrodę u siebie na blogu: NIE
    Odpowiedź na pytanie: Najpiękniejszy zapach dla mnie to.. zapach mięty i czekolady,jednocześnie uspokajający i smakowity,mniam :3

    OdpowiedzUsuń
  85. Obserwuję jako: martazet21
    Mój e-mail: marta190@spoko.pl
    Dodałam baner na swoim blogu z informacją o rozdaniu: NIE
    Dodałam (osobny) post o rozdaniu: NIE
    W przypadku wygranej, opiszę nagrodę u siebie na blogu: NIE GDYŻ NIE MAM BLOGA ;(
    Odpowiedź na pytanie: Najpiękniejszy zapach dla mnie to...ZAPACH MANDARYNEK LUB HERBATY Z MELISY I POMARAŃCZY A TAKŻE ZAPACH PORANNEJ KAWY Z MLEKIEM ;)

    OdpowiedzUsuń
  86. Obserwuje jako : olusia29112
    email : olusia29112@wp.pl
    dodalam baner naswoim blogu z informacja o rozdaniu :TAK
    moj blog to angie-inspirations.blogspot.com
    dodalam osobny post o rozdaniu - TAK (http://angie-inspirations.blogspot.com/b/post-preview?token=Mbt3xjwBAAA.i6YmsBWwKuI_rFB8-GahpA.SwGKYXi2uLE2EbULmWz_VQ&postId=7060330819696482486&type=POST)
    W przypadku wygranej opisze nagrode u siebie na blogu : Oczywiscie :D
    Odp na pytanie : najpiekniejszy zapach dla mnie to .. polaczenie suszonych owocow z zapachem kwiatu rozy = poezja :D

    OdpowiedzUsuń
  87. Obserwuję jako: lady Colours Life
    Mój e-mail: colours.life@interia.eu
    Dodałam baner na swoim blogu z informacją o rozdaniu: TAK http://lady-colours-life.blogspot.com/ boczny pasek
    Dodałam (osobny) post o rozdaniu: NIE
    W przypadku wygranej, opiszę nagrodę u siebie na blogu: TAK
    Odpowiedź na pytanie: "Najpiękniejszy zapach dla mnie to... zapach wiosny, który rozkwita bogactwem nut zapachowych, od świeżej zieleniącej się trawy, przez upajający zapach konwalii, po słodką woń bzów majowych. To zapach rozkwitającej natury :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Obserwuję jako: Kicak
    Mój e-mail: zajac.comenius@gmail.com
    Dodałam baner na swoim blogu z informacją o rozdaniu: NIE
    Dodałam (osobny) post o rozdaniu: NIE
    W przypadku wygranej, opiszę nagrodę u siebie na blogu: NIE
    Odpowiedź na pytanie: "Najpiękniejszy zapach dla mnie to... delikatny zapach róży który koi zmeczone zmysły codziennosci i wprowadza w romantyczny nastrój melancholii

    OdpowiedzUsuń
  89. Najpiękniejszy zapach dla mnie to zapach gorącego cappucino o poranku, po ciężkim i pracowitym dniu poprzednim. Nic nie przebije tej radości oraz wielkiej energii związanej z tym aromatem

    obserwuje: ivanotta
    email: ivanotta@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  90. Obserwuję jako My own wonderland
    email boski.wonderland@gmail.com
    Dodałam post o rozdaniu.
    W przypadku wygranej opiszę u siebie na blogu.

    Najpiękniejszy zapach dla mnie to zapach gumy balonowej. Może to głupio zabrzmi, ale jak tylko poczuje jej zapach to od razu moje myśli młodnieją kilka lat. Przenoszą się na podwórko, na trzepak gdzie wszyscy wymieniali się różnymi smakami. Nie było wymyślanych zabawek, a tatuaż czy naklejka były skarbem kolekcjonerskim ;D Do tej pory mam sentyment do słodkich perfum, które sprawiają że czuję się młodo ;)

    OdpowiedzUsuń
  91. Obserwuję jako: puszka
    Mój e-mail: paulina.domoradzka@gmail.com
    Dodałam baner na swoim blogu z informacją o rozdaniu: TAK http://zapiski-grafomanki.blogspot.com/
    Dodałam (osobny) post o rozdaniu: NIE
    W przypadku wygranej, opiszę nagrodę u siebie na blogu: TAK
    Odpowiedź na pytanie:
    Najpiękniejszy zapach dla mnie to... Nieważne ile mam lat i ile będę miała. Najpiękniejszy zapach dla mnie, to zapach mojej mamy. Jej perfum, kremu, wypieków. Nie doceniałam tego, dopóki nie zachorowała i znalazła się w szpitalu. To były dla mnie najokropniejsze dni, pełne nerwów, łez i stresu, czy wszystko będzie w porządku. Wieczorami zasypiałam z nosem wciśniętym w jej poduszkę, albo tuląc jej bluzkę. I chyba już nigdy nie znajdę zapachu, który będzie piękniejszy i bardziej sentymentalny dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  92. Obserwuję jako: Serenitka B
    Mój e-mail: akasha162@interia.eu
    Dodałam baner na swoim blogu z informacją o rozdaniu: TAK http://serenitka-skarby-na-wieszaku.blogspot.com/
    Dodałam (osobny) post o rozdaniu: NIE
    W przypadku wygranej, opiszę nagrodę u siebie na blogu: TAK
    Odpowiedź na pytanie: "Najpiękniejszy zapach dla mnie to zapach mojego chłopaka kiedy przytula mnie do siebie.Zapach perfum zmieszany z subtelnym zapachem skóry dają oszałamiającą mieszankę.Czuje się wtedy całkowicie bezpieczna i spokojna.Mogłabym wtedy spędzić wieczność otoczona tym zapachem:)

    OdpowiedzUsuń
  93. Obserwuję jako: gwiazdeczka60
    Mój e-mail: gwiazdabloguje@interia.pl
    Dodałam baner na swoim blogu z informacją o rozdaniu: TAK http://worldofcolorr.blogspot.com/
    Dodałam (osobny) post o rozdaniu: NIE
    W przypadku wygranej, opiszę nagrodę u siebie na blogu: TAK
    Odpowiedź na pytanie: Najpiękniejszy zapach dla mnie to piękna woń brzoskwini. Uwielbiam gdy mnie otacza, czuję się w tedy niesamowicie piękna i delikatna ♥

    OdpowiedzUsuń
  94. Obserwuję jako: Marcela Pomper
    Mój e-mail: marcela32@onet.eu
    Dodałam baner na swoim blogu z informacją o rozdaniu: TAK http://mirror-of--soul.blogspot.com/2013/02/konkursy.html
    Dodałam (osobny) post o rozdaniu: NIE
    W przypadku wygranej, opiszę nagrodę u siebie na blogu: TAK
    Odpowiedź na pytanie: Najpiękniejszy zapach dla mnie to zapach wrzosów o poranku, kiedy dopiero budzą się do życia :)

    OdpowiedzUsuń
  95. Obserwuję jako: kingamuszka
    Mój e-mail: kingamuszka
    Dodałam baner na swoim blogu z informacją o rozdaniu: NIE
    Dodałam (osobny) post o rozdaniu: NIE
    W przypadku wygranej, opiszę nagrodę u siebie na blogu: NIE
    Odpowiedź na pytanie: Najpiękniejszy zapach dla mnie to... zapach wiosny o poranku, w południe, wieczorem. Uwielbiam świeże powietrze przepełnione słońcem, budzącymi się roślinkami i owadami, nawet te wiosenne deszczyki. Wiosna po prostu pachnie, pachnie najcudowniej. A grudniową zimą, kiedy szaro i do wiosny najbardziej tęskno, to po prostu wącham sobie ustrojoną choinkę, obierając pomarańcze, to jest prawdziwie klimatyczny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Obserwuję jako: ZajacKicak
    Mój e-mail: ZajacKicak@gmail.com
    Dodałam baner na swoim blogu z informacją o rozdaniu: NIE (link)
    Dodałam (osobny) post o rozdaniu: NIE (link do posta)
    W przypadku wygranej, opiszę nagrodę u siebie na blogu: NIE
    Odpowiedź na pytanie: "Najpiękniejszy zapach dla mnie to kwiatowy

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger