1/30/2013

Sinusoida i Róż -Mini rozdanie

Ostatnio u mnie prawdziwa sinusoida...
Mama moja złamała nogę w kostce i jest unieruchomiona i bardzo z tego faktu nieszczęśliwa (ja Jej zazdroszczę bo chciałabym sobie tak leżeć).
Po doświadczeniach z SOR i ogólnie NFZ śmiem twierdzić, że czasach tzw. komuny było O NIEBO lepiej..ale nie o tym chciałam opowiadać bo się nie chcę nakręcać..
 Z kolei  bardzo miłe wiadomości to wygrane w losowaniu (wow):
Polowanie na promocje = tutaj:
zestaw nr 1 kosmetyków Orzech i Bursztyn Bielenda, w skład zestawu wchodzi:
- Brązujące chusteczki do ciała
- Brązujący mus do ciała ze złotą perłą
- Brązujące masło do ciała
- Brązujący krem dzień/noc
- Nawilżający krem udoskonalający z lekkim podkładem 5w1 BB



oraz Sekrety naszego piękna = tutaj: 


Paletka cieni Sleek - wybrałam sobie Good Girl :)





Bardzo się cieszę z wygranych, które są potwierdzeniem zasady "żeby wygrać trzeba grać" hehe dla niedowiarków - prędzej czy później szczęście się uśmiechnie.

Jako, że nie jestem sobkiem chętnie podzielę się z Wami takim to oto zestawikiem:
Krótka piłka - zgłoszenia zbieram do soboty -godzna 24.00
W niedziele wylosuję jedną osobę.
W poniedziałek różowy pakiecik opuści Lublin..:)


Opaska na oczy i róż z Glossy boxa..

Opaska nowa, nie wyjęta z opakowania 






Róż Glossy - zeswatchowany 

Jeśli macie ochotę to zapraszam.

Wystarczy podać jedynie 
nick pod którym mnie obserwujesz:
adres email:

45 komentarzy:

  1. BUM!
    Pierwsza :)
    CatKRM i Nuszkis na szczescie
    catkrm@hotmail.com

    Gratulacje Szczesciaro!
    Pozdrow Mamusie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :) Catek Kocie słoneczny:) dziękuję pięknie przekażę pozdrowienia na pewno albowiem informuję Mami o ulubionych koleżankach blogowych na bieżąco:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Paczajka
    paczajka0@o2.pl
    :D pozdrawiam i gratuluje wygranych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nick: TuttiBeauty
    adres email: tutti_beauty@onet.eu

    Kurczę, marzą mi się te paletki cieni ze Sleeka. I jeszcze Sleekowy Face Form, ale mam mocne noworoczne postanowienie, że najpierw wykańczam zapas kosmetyków, które mi się nagromadził, a potem kupuję nowe. I tak się muszę męczyć=)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pani domu
    Panidomunazakupach@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuje jako: jenna inna
    E-mail: zosia155@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję.
    Paletka Sleek Good Girl to potęga różu :D
    wiem, bo mam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję, liczę, że pokażesz kilka odsłon z użyciem wygranej paletki :) Jestem ciekawa, co nią wyczarujesz :)
    Zgłaszam się, bo w mojej opasce właśnie nastąpiło zmęczenie materiału i nie mam w czym spać :) A i róż chętnie przygarnę.
    Obserwuję: puszka
    Mail: paulina.domoradzka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje;) świetne nagrody! Szczęście Ci dopisało;) Współczuje mamie, a na temat naszej służby zdrowia to nawet sie nie wypowiadam!!!

    Zgłaszam się do Twojego konkursu;)

    Obserwuję jako: barbara162
    Mail: barbara162@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako: KosmetyczkaAni
    email: kosmetyczkaani@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się;)

    Obserwuję jako: swiat.piekna1
    email: swiat_piekna1@o2.pl

    Gratuluje wygranych!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako Rincewind99
    mail: rincewind9998@gmail.com

    Tez jestem zdania, ze aby wygrac trzeba grac :) Gratulacje - bardzo fajne wygrane!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się może do mnie też w końcu uśmiechnie się szczęście ;)

    obserwuję kanntona
    email katonna666@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję pod nickiem: Kayah Planeta
    adres: planetakayah@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. obserwuję jako: Kathy Leonia
    mail: kathyleonia88@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. obserwuję jako madzia
    email - madzia3991@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  17. Szczęściara^^:)

    Obserwuję jako Kaśśś^^
    mail: kasiulek1992@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. obserwuję jako Ewelina Jezierska
    email - kita1986@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. obserwuję jako agnieszkazg
    agoooooosia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. szczęściara jeszcze nigdy nic nie wygrałam :c
    obserwuje jako zaczarowanaa
    zaczarowanaa.fashion@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuje jako Ewa Ewa
    ewa_sn@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. obserwuję jako anununu
    akuczun1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Ha, opaseczka - chce!;)
    Obserwuję: jako Tanika i Wojtas
    mail: tanika@mailmix.pl

    Gratuluje wygranych ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. obserwuję jako Joanna_26
    kabanos_25@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  25. Zawsze mi się marzył Sleek, więc z przyjemnością się zgłoszę :)
    Obserwuję jako Chelsea-Lena
    mail: chelsea@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuje jako: mia.vico
    ewelinajamrozik11@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. nick pod którym mnie obserwujesz: Całkiem Inna
    adres email: blondinque@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  28. yesiwantyouback
    yesiwantyouback6@wp.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  29. obserwuję jako: beauweek
    email: beauweek@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  30. paletkę,którą wygrałaś dostałam na urodzinki. Rewelacyjna :)
    oczywiście obserwuje, szczęściu trzeba pomóc.:)

    Obserwuję jako: Sandy Osman
    e-mail : sendula13@wp.pl

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Hi, Many of our fans are looking forward to see pictures from excellent bloggers like you on world's 1st eyewear styling community plus.firmoo.com, could we have the honor to see you there?

    OdpowiedzUsuń
  32. no no, gratulacje!!! pokaż Good Girl szybko! najlepiej na sobie:* przydałaby mi się taka opaska, żeby sobie "robić noc" jak trza! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Marzena
    marzena.wiszniewska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Poproszę taki zestaw :)

    Mleczna
    swiatmlecznej@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja bardzo chętnie - róż w moich kolorach, a że jestem śpiochem... :D

    Moshi
    monpawluk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  36. i ja się zgłaszam :D

    Chabrowa Ania
    mail: a.jurek89@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszam się :)
    ZajacKicak
    ZajacKicak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny blog ! : )
    Strasznie mi się podoba
    Obserwujemy ?
    Zapraszam za mojego bloga z obrazkami + mój mały pamiętnik; ) ; )
    loveforeverskarbie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Również się zgłaszam

    Obserwuję jak: Katarzyna Destiny
    email: katarzyna.warlinska@wp.pl

    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Zgłaszam sie oczywiście:)

    Obserwuje jako Serenitka B
    email: akasha162@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  41. A co! Też się zgłoszę ! :)

    nick pod którym obserwuję: mowmimoniska
    adres e-mail: lessi_1515@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Obserwuję jako: Peaches
    adres e-mail: missyqueen@tlen.pl

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger