1/17/2013

Psia moja :) plus odpowiedzi do pytań Portiferole :)

 Bella :)
Żeby nie wiem co - Ona jest ZAWSZE niewinna..szafy: same się otwierają, skarpetki same wskakują do legowiska, najciekawsze zabawki są na stole..czy te oczy mogłą kłamać ;)




Ona codziennie widzi osła, którego mrówka niosła i tresowane szczury na szczycie szklanej góry...
a propos Wysp Bergamuta - zostałam otagowana przez Portiferole Dziękuję :) 
więc w ramach :
Odpowiadam:
1. Jaki kosmetyk zabrałabyś na bezludną wyspę możesz wybrac 4.
a po co mi kosmetyki na bezludnej wyspie - no dobra - krem do twarzy żeby nie była ściągnięta bo kąpielach;) 
2. Z czego w swoim życiu jesteś najbardziej dumna ?
że do wszystkiego co mam doszłam sama, bez żadnej protekcji ani wyścigowi szczurów:) 
3. Wymień swoje 3 wady?

niekonsekwentna, leniwa, wybuchowa
4. Wymień swoje 3 zalety?
dociekliwa, otwarta, niezależna 
5. Największy życiowy błąd ?

że poszłam na resocjalizację - w którą przestałam wierzyć po stażu w poprawczaku
6. Książka/film które zmieniły Twoje spojrzenie na zycie czy ogólnie Twoje poglądy na kontrowersyjne tematy?

Wszystko o mojej matce Almodovara
7. Czy jesteś tolerancyjna?

Myślę że tak.. ale z pewnością moja tolerancja ma granice:)
8. Najlepsza życiowa decyzja ?

że jestem sama w chwili obecnej...
9. Najwiekszy błąd w życiu?

vide odp. 5.
10. Gdybyś wygrała 10 000 zł co byś z nimi zrobiła ?

pojechała w wymarzoną podróż...
11. Zmiany progres czt stagnacja i dlaczego ?

zmiany, zmiany, zmiany...bo to sprawia że żyjemy..

18 komentarzy:

  1. Zupełnie jak dziecko wiesz? Pewnie potem patrzy i ma minę, jakby chciała powiedzieć: to nieee jaaa:)
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dokładnie tak - podobno psy osiągają rozwój psychiczny trzylatka :) Miłego dnia:)

      Usuń
  2. Świetny piesek:) Mój kot podobnie psoci ale jego oczy mówią "tak to ja, a może razem popsocimy?. Nie martw się nikomu nie powiem:)":P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hhehe - zabawy ze zwierzakami są najlepszą terapią na świecie:) my z Belką też mamy sekrety:D

      Usuń
  3. LOL, ja też jestem resocjalizatorką :D
    Buziak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. LOOOL - LMAO - hehehe CMOK CMOK:) łapka w łapkę:)

      Usuń
  4. Dziekuje za odpowiedzi :-* a psinka cudowna och jak mi sie marzy jeszcze jeden kociak w domu i jeszcze jedna psinka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) też bym chciała dużo więcej ale niestety nie mam możliwości:(

      Usuń
  5. Gratuluję 200 obserwatorów..

    A piesek przeuroczy

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger