1/26/2013

Przegląd poczty




W tym tygodniu przyszły do mnie dwie wyczekiwane paczki:


1. Wygrana w urodzinowym konkursie urodzinowym u Marta Figluje 

Nagrodą jest zestaw kosmetyków TAHE Miracle Treatment:







Marta obdarowała mnie także mnóstwem mniejszych niespodzianek:

Takich jak:

- maseczki -



- kuracje o których nigdy nie słyszałam:)






                                       



- kremy o których nigdy nie słyszałam:)



Dziękuję Ci Martuniu raz jeszcze i wracaj szybko do zdrowia :)

Bardzo się cieszę z wygranej i już dzisiaj zaczynam testowanie..Na początek muszę powiedzieć, że zapach jest OBŁĘDNIE cudny..z miejsca mnie zauroczył:)

2. Efekt wymiany u Portiferole


Muszę powiedzieć, że zapach Deo Dry z The Body Shop Chilled & Breezy Roll-On bardzo przypadł mi do gustu. Nivea jeszcze nie otwarty podobnie jak chusteczki do demakijażu :).



W Rossmannie upolowałam na sławnej promocji:





Healthy Mix - dawno miałam na celowniku ale kończę Revlon Colorstay więc nadarzyła się okazja..
Wcześniej miałam podkład z Lirene i byłam bardzo zadowolona - podobnież Shiny Touch też jest całkiem niezły..pora to sprawdzić, szczególnie za tak okazjonalną cenę:) 

Czy Wy też skorzystałyście z roskowej promocji?


21 komentarzy:

  1. Mam 2 podkłady do zużycia, więc w Rossmanie nie zaszalałam :D
    OOO, fajnie-tyle nowych kremów i maseczek-wypróbujesz i może się okaże, że będą idealne dla ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja staram się omijać rossman szerokim łukiem xD za dużo już u mnie podkładów.
    Gratuluję świetnej nagrody ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranych kosmetyków, oczywiście :)
    Niech Ci wszystko dobrze służy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :) Ja też jestem ciekawa shiny touch bo z city matt byłam kiedyś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak ja lubie to uczucie kiedy wracam do domu a tu czeka na mnie paczka :) gratuluje wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja sobie tym razem podarowałam rossmanową promocję, bo oszczędzam na jakiś podkład 100% mineralny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Same wspaniałości : ) Mam ogromną ochotę na ten podkład Healthy Mix , ale po wykończeniu tych zalegających : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam zamiar zaszaleć dopiero w Hebe :D podkładów mi nie brakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. tak tak znika na skórze nie am ani śladu brokatu :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana moja paczuszka od ciebie też dziś dotarła :) w tygodniu postaram się dosłać co nieco :) coby wyrównać :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ej a ja ten podkład lirene miałam na wymiankę, co nic nie pisałaś?? :O

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratki super wygranej, czekam na recenzję włosową, a i wymianka też ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję wygranej!
    a co do rossmannowej promocji to dzisiaj skorzystałam i również kupiłam podkład Lirene tylko w wersji City Matt (od lat go używam:) )
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje;)) No ja nie miałam co szaleć w Rossmanie, bo w domu mam 2 otwarte i 2 nie używane podkłady;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję nabycia tylu smakołyków :) Ciekawa jestem Twojego zdania o podkładach, u mnie one akurat nie znalazły zastosowania.
    TAHE Miracle Treatment prezentuje się ciekawie i będę wypatrywać choćby strzępków informacji :D

    Swoja droga, zakochałam się w Twoim podpisie, w profilu!
    Wiedziałam, że wyczułam Bratnią Duszę!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem bardzo ciekawa Deo Dry z The Body Shop. Kusiło mnie, żeby dorzucić do mojego ostatniego zamówienia, ale sie jednak nie zdecydowałam..

    Super paczuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super paczuszka :)
    Ciekawa jestem podkładu z Lirene :)

    Dodaję do obserwowanych Koleżankę z Malinowego Klubu :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miłego używania :), o kilku markach przeczytasz u mnie - zwłaszcza Kae :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger